Achizitie publica - ASFALTARE STRADA OITUZ
Detaliu pentru invitatia numarul 329826
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329826/19.06.2012
Denumire contract: ASFALTARE STRADA OITUZ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CIMPENI ALBACod fiscal: 4331112, Adresa: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Telefon: 0258771215, Fax: 0258771215
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 0258771215, fax: +40 0258771215, persoana de contact: ANADA BUDA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 0258771215
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARE STRADA OITUZ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltarea unei portiuni din strada Oituz cf. caietului de sarcini si lista cu cantitatile de lucrari
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 39, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 550 LEI.Valabilitatea garantiei: 30 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelorForma de constituireInstrum. de garantare irevocabil emis, Tn conditiile legii;depunerea numerarului la sediul Autorit Cont. prezentandu-se chitanta.Scrisoarea de garantie bancara trebuie : Lprezentata Tn original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire la procedura organizata de Autorit Contr.3.sa contina Tn clar denumirea Autorit. Contract, pt. care s-a constituit, valoarea garantiei corespunzatoare sumei fixe solicitate prin doc. deatribuire si parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata4.sa aiba Tnscrisa valabilitatea pt. care a fost constituita, corespunzatoare cu cea Tnscrisa Tn documentatie
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 8% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie-prin scrisoare de garantie din partea unei banci conform Formularului nr. 22 sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa lacontract.Sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, Tn conditiile art. 90(3) H.G.925/2006, conform caruia contractantul areobligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent Tn administrarea acestuia un cont de disponibildistinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul Tn contul deschis la dispozitia autoritatiicontractante va fi de minim 0, 5% din pretul contractului.Art. 90 din h.g. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata Tn conformitate cu Formularul nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completata conform Formularul nr. 6Declaratie privind nemcadrarea Tn art. 181 completare Formular nr. 7Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Admin. Finantelor Publice care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de statscadente Tn luna anterioara celei Tn care se depun ofertelePrezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autorit.Publice Locale care ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente Tnluna anterioara celei Tn care se depun ofertele..Declaratia privind calitatea de participant la procedura - completarea Formularului nr. 4Declaratie pe proprie raspundere privind nemcadrarea Tn prevederile art. 69 indice 1 completata Tn conformitate cu Formularul nr. 8.Persoanele care detin functii de decizie Tn cadrul autoritatii contractante Tn ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire, sunt: ANDRES IOAN CALIN. - primar, membrii comisiei de evaluare: CRAMBA TANIA- CONSILIER INVESTITII, CORNEACALIN-CONSILIER ACHIZITII, ONET SMARANDA-CONSILIER URBANISM, MIHON CONSTANTIN-REFERENT ADPP, JOLDESMARINEL-INSPECTOR CADASTRU. Certificat constatator, Tn original/copie legalizata/copie conform cu originalul, emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte eel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda pbiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.In cazul Tn care certificatul constatator se depune Tn copie conforma cu originalul, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, Tnainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul Tn original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani Ofertantul va prezenta o declaratie privind principalele contracte de lucrari realizate in ultimii 5 ani insotite de 3 certificari de buna executie de la beneficiari-formular 18., informatii privind personalul tehnic si de specialitate Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima constituirea unei echipe formata din specialisti in domeniu care sa acopere toata gama de servicii specifice proiectului. Ofertantul va prezenta CV-uri, calificari ale personalului din care sa reiasa experienta in domeniile solicitate de proiect, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini. Ofertantul are obligatia sa prezinte Personalul Obligatoriu solicitat care o sa fie implicat in efectuarea lucrarilor : a) coordonator lucrare ? studii superioare in specializarea , ,constructii ??; b) responsabil tehnic cu executia ? atestare RTE in domeniul , ,constructii civile, industriale''. c)responsabil cu controlul calitatii CQ in domeniul constructiilor de drumuri.Formular 7a, 7b. Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului ., experienta similara Prezentarea a 3 contracte similare. Experienta similara in realizarea unor lucrari similare, in ultimii 5 ani- formular 9., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii declaratie care contine dotarile specifice, utilaje , echipament tehnic, masini de transport, laboratoare si alte mijloace pe care ofertantulse angajeaza sa le utilizeze la realizarea contractului.Lista utilajelor va cuprinde minim urmatoarele utolaje: statie de preparat mixturi asfaltice, repartizator mixturi asfaltice cu palpator si grinda vibratoare pe pneuri, cilindru compactor, buldoexacvator, laborator autorizat gradul II, autobasculanta cu prelata pentru transport mixturi asfaltice - 2 buc., matura mecanica, freza pentru decapat asfaltul- formular 11. ISO14001:2005 ISO 9001 Prezentarea certificatului, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, sediul primariei Cimpeni, comp. achizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 14:11