Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asfaltare strada Padurii din Comuna Batarci


Detaliu pentru invitatia numarul 352871
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Batarci
Numar invitatie: 352871/21.08.2013
Denumire contract: Asfaltare strada Padurii din Comuna Batarci
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BatarciCod fiscal: 3897165, Adresa: Batarci, strada Turtului, nr.258, judetul Satu Mare, Batarci, Telefon: +40 0261837024, Fax: +40 0261837033
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Batarci, strada Principala, nr.50, judetul Satu Mare, Batarci, Romania, cod postal: 447030, telefon: +40 261837024 / +40 261837033, fax: +40 261837024 / +40 261837033, persoana de contact: Glodan Ana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Batarci, strada Principala, nr.50, judetul Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare strada Padurii din Comuna Batarci
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de Asfaltare pe strada Padurii din Comuna Batarci, avand lungimea de 2.600 m. Strada isi are originea la intersectia cu DJ 109H si asigura accesul la fondul forestier si la imobilele de locuit situate pe ambele parti ale strazii. Drumul propus va avea parte carosabila de 5, 00 m intre KM 0+000, 00 si Km 1+514, 00 respectiv 4, 00-3, 00 m latime intre Km 1+514, 00 pana laKm 2+ 600, 00 cu imbracaminte asfaltica.Valoarea estimata a contractului este de 1.909.331 Lei fara TVA, respectiv 428.283 euro, pentru 1 euro-4.4581 Lei din 17.06.2013 (din devizul general al proiectantului) si se compune din: a) C+M - 1.808.005 Lei fara TVA, respectiv 405.555 euro, pentru 1 euro-4.4581 Lei din 17.06.2013 din (devizul general al proiectantului)b)Diverse si neprevazute ? 101.326 lei fara TVA, (5, 6 % din investitia de baza-constructii si instalatii), respectiv 22.728 euro, , pentru 1 euro-4.4581 Lei din 17.06.2013 din (devizul general al proiectantului)reprezinta valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazuteIn conformitate cu devizul intocmit de proiectantLucrarile se vor desfasura etapizat in fuctie de disponibilitatea finantelor bugetului local.
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 909, 331 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 30.500 lei.Perioada de valab.a garantiei de participare este de: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constit.a garantiei de participare va fi conform art.86, din H.G. 925/2006 actualiz.: -virament bancar in contul RO46TREZ54624840271XXXXX, Trez.Satu Mare, cod fiscal: 3897165;sau -printr-un instrum.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, completata conform Form.21 (anexat Sect.VIII Formulare)?Scrisoare de garantie bancara ? in original, in cuant.si perioada prevaz.in doc.de atribuire;In situatia in care ofertantul doreste sa constituie garantia de particip.in valuta, echivalenta leu/valuta va fi facuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.?Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai traziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor;?In cazul IMM pot beneficia de prevederile art. 16 alin (2) din Lg. nr. 346/2004 (cuantumul garantiei de particip.va fi redus la jumatate), cu conditia prez.docum.din care sa rezulte incadr.in aceasta categorie.(Form.26 ? Decl.privind incadrarea in categoria IMM)In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare solicit.trebuie constit.in numele asocierii si benef.de prevederile art.16 alin(2) din Lg.346/2004, numai in cazul in care toti asociatii se incadr.in categoria IMM.?In cazul indepl.conditiilor prevazute la art.278 indice 1, alin.1, lt.b. si alin.2 din O.U.G. 34/2006, actualiz.cu modif.si compl.ulterioare, din garantia de participare se va retine suma de 5.588 Lei. Garantia de particip.se restituie cu respectarea dispoz.art.88 din HG 925/2006, actualiz.Orice oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garant.de particip.in cuantumul, forma si avand perioada de valab.solicitate in doc.de atribuire, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Declaratia privind incadrarea in categoria IMM (Formular 26-din sectiunea Formulare).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie este: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, inainte de semnarea contractului cu ofertantul declarat castigator; Formular 22 - Scrisoare de garantie bancara de buna executie (Sectiunea VIII Formulare)- originalsau- daca partile convin se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate facturi partiale (cu respectarea HG 1045/2011). In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractanti in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentataia de atribuire.Aceasta se va putea restitui conform art. 92, alin.(4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea procedurii: - toate certificatele/documentele/form. mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul, de catre reprezentantul legal, si trebuie sa fie valabile la data LIMITA de depunerie a ofertelor.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Cerinta 1: -Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 1;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea procedurii: Se va prezenta Formularul nr. 1 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta 2: - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, declaratie privind eligibilitatea ? Form. 2;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea procedurii: Se va prezenta Formularul nr. 2 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta 3: - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 3;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea procedurii: Se va prezenta Formularul nr.3 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180, art.181 din O.U.G. nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaCerinta 4: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 - Formularul nr. 4Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea procedurii: Se va prezenta Formularul nr. 4 ? Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (pentru ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinator). Persoanle cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Toma Vasile Adrian- PrimarRob Ioan Iacob- ViceprimarGlodan ana- SecretarKornics Ibolya- ContabilSabo Ecaterina Ramona- Referent AchizitiiConsilieri locali: Avasi Vasile; Berendi Gheorghe, Grigoras Ioan, Mondoca Vasile, Mone Grigore Viorel, Mone Petru, Paul Vasile, Pop Ioan, Rob Iacob, Rob Ioan ? Iacob, Szakaszti Stefan, Toma Ioan, Toma VasileCerinta 5: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular nr. 5Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea procedurii: Se va prezenta Formular nr. 5 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Pentru o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocieriiCerinta 6: - certificat de atestare fiscala (taxe si impozite la bugetul consolidat general ANAF) privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa rezulte ca opratorul economic nu are datorii la bugetul consolidat la data LIMITA de depunere a ofertelor(sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine), original/copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul «pentru ofertant/asociat ;Modalitatea de indeplinirePentru persoanele fizice sau juridice romane si straine care-si desfasoara activitati in Romania: - sa prezinte situatia obligatiilor de plata din care sa rezulte ca opratorul economic nu are datorii la bugetul consolidat la data LIMITA de depunere a ofertelor in original sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul «Cerinta 7: - certificat referitor la plata impozitelor si taxelor locale (datorii la begetele locale) din care sa rezulte ca opratorul economic nu are datorii la bugetul de stat la data LIMITA de depunere a ofertelor(sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine), original/copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul «pentru ofertant/asociat;Modalitatea de indeplinire: - sa prezinte situatia obligatiilor privind impozitele si taxele locale, in cazul persoanelor juridice eliberate de Primarie, in original sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul « din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local la data LIMITA de depunere a ofertelor.Pentru persoanele fizice si juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte certificate echivalente sau declaratie pe propria raspunedere in prezenta unui notar, valabile pentru anul calendaristic in curs. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. Cerinta: -Certificat constatator emis de ONRC. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire: - Certificat constatator emis de ONRC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional ? original sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul »;Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data LIMITA de depunere a ofertelor.Nota ! Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In caz de asociere, documentele se completeaza de catre fiecare asociat in parte.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente echivalente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedre profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani 2010, 2011, 2012Valoarea minima este de :2.300.000 leiSe va completa Formularul nr. 6 - Informatii generale din capitolul formulare .Cifra de afaceri anuala (31 dec.)echiv. leiCifra de afaceri anuala (31 dec.) echiv. euroCurs anual mediu BNR/2010, 1 euro = 4, 2099 leiCurs anual mediu BNR/2011, 1 euro = 4, 2379 leiCurs anual mediu BNR/2012, 1 euro = 4, 4560lei, -Situatiile financiare pentru anii 2010, 2011, 2012Documente de confirmare pentru cifra de afaceri: a)bilantul contabil pe ultimii trei ani vizate siinregistrate de organele competente la (copii lizibile cu mentiunea « conform cu originalul );b)alte documente echivalente (declaratie fiscala)., -Informatii privind asocierea*Se va prezenta Formularul nr. 23 - Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica (daca este cazul).*Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora - Form. nr.24*Declaratie privind legalizarea acordului - Form. nr.25 (daca este cazul). In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic va face mentiunea « nu este cazul » in cadrul Form. nr.24 Atentie ! In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat in parte. Indeplinirea cerintelor privind capacitatea economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselortuturor asociatilor.- Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documentele relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Pentru operatorii economici nou infiintati se va prezenta documente numai pentru anii scursi de la data infiintarii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Experientei similare: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a executat cel putin un contract de lucrari similare a carui/caror valoare cumulata a fost de minim1.808.005 fara TVA insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea contractanta sau clientul benficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va asigura (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc.) acele echipamente, utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, dupa cum urmeaza : -utilajele se vor asigura in conformitate cu listele de cantitati de lucrari intocmite de ofertant. Contractele sau conventiile de inchiriere trebuie sa precizeze faptul ca utilajele, mijl. de transport respective se inchiriaza pentru executia acestei lucrari.-Se va completa Formulaul 9 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, din sectiunea VIII Formulare ;Pentru echipamentele proprii se vor atasa o copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » a listei de inventar a obiectelor din dotare necesare indeplinirii contractului de lucrari.Pentru echipamentele inchiriate sau puse la dispozitie, se vor atasa in original sau copii lizibile cu mentiunea « conform cu originalul » dupa precontractele de inchiriere sau punere la dispozitie.Atentie ! Daca ofertantul nu face dovada dotarii tehnice corespunzatoare sau prezentarea unui angajament cu laboratoare pentru determinari si incercari specifice, tinand cont de toate tipurile de lucrari prevazute a fi executate, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica., Informatii cu privire la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de executie a lucrari.Ofertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentru indeplinirea contractului (angajati proprii sau colaboratori), respectiv: 1. sef santier executie cu experienta profesionala in domeniu drumuri si poduri;2. responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii rutiere: drumuri si poduri (RTE) ;3. responsabil tehnic controlul calitatii (CQ)Persoanele propuse vor fi angajati proprii sau colaboratori.Se va completa : - Formularul 10 - Declaratie cu privire la personalul de specialitate responsabil de indeplinirea contractului din sectiunea VIII Formulare si se vor prezenta anexat actele doveditoare specialitatii fiecarui specialist : - copii dupa diplôme, autorizatii/certificate de atestare profesionala aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.- Formularul 11 ? Declaratie de angajament privind resursele umane ;
- Formularul 12 - Declaratie de disponibilitate, aferente fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte.Documentele doveditoare specialitatii se depun in copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul « .Persoanele nominalizate ca responsabile pentru indeplinirea contractului daca va fi cazul se vor inlocui cu altele, cu respectarea cerintelor minime impuse, numai din motive obiective si cu acordul scris al autoritatii contractante, in conformitate cu prevederile din caietul de sarcini., Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestoraSeva completa Formularul 13 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si dupa caz, acordul de subcontractare al acestuia/acestora - Formular 27 (daca este aplicabil sau se va mentiona in Formularul 13, ca nu este cazul).Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Pentru pesoanele fizice/juridice straine se vor prezenta certificari echivalente, in traducere legalizata., Informatii privind asociereaOperatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Se va prezenta- Formularul 23 - Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica (daca este cazul).- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora - Formular 24 ;
- Declaratie privind legalizarea asocierii - Formularul 25 (daca este cazul).In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic va face mentiunea « nu este cazul » in cadrul Formularului 24.Atentie ! In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat in parte. Indeplinirea cerintelor privind capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselortuturor asociatilor . Certificat conform ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului., Certificat conform ISO 14001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului), valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer