Achizitie publica - ASFALTARE STRADA VICTORIEI DRUM TEI STRADA STEFAN CEL MARE ORAS SALCEA JUDETUL SUCEAVA
Detaliu pentru invitatia numarul 327163
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327163/18.05.2012
Denumire contract: ASFALTARE STRADA VICTORIEI DRUM TEI STRADA STEFAN CEL MARE ORAS SALCEA JUDETUL SUCEAVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL SALCEA ( PRIMARIA ORASULUI SALCEA)Cod fiscal: 4244180, Adresa: oras SALCEA, judetul SUCEAVA, Salcea, Telefon: +40 230529319, Fax: +40 230529319
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: oras SALCEA, str Calea SUCEVEI FN judetul SUCEAVA, Salcea, Romania, cod postal: 727475, telefon: +40 230529319, fax: +40 230529319, persoana de contact: CEZAR IULIUS DUDUMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: oras SALCEA, str Calea SUCEVEI FN judetul SUCEAVA, Salcea, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASFALTARE STRADA VICTORIEI DRUM TEI STRADA STEFAN CEL MARE ORAS SALCEA JUDETUL SUCEAVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ASFALTARE STRADA VICTORIEI 689 MLASFALTARE DRUM TEI STRADA STEFAN CEL MARE 1600 MLIN ORASUL SALCEA JUDETUL SUCEAVA
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 790, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui pentru suma de 50.000 Lei (cf. Legii 346/2004 IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50%). Se va constitui cu Scrisoare de garantie emisa de o Banca sau Societate de asigurari (documentul se prezinta in original) sau prin virament in contul RO54TREZ5915006XXX000177 deschis la Trezoreria Suceava, cod fiscal 4244180.Conditii de retinere a garantiei de participare - prezentate la Art. 87 din HG 925/2006 - se retine integral si la Art. 278/1 din OUG 34/2006 -se retine partial, in cuantumul sumei calculata conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera b)din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile
Garantie de buna executie
Se va constitui in procent de 10% (5% in cazul IMM cf Legii 346/2004) din valoarea contractului fara TVA intr-una din urmatoarele forme: Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o institutie financiara (Banca sau Societate de asigurari)retineri succesive din plata facturilor emise , in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de bunaexecutie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 1;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 2;3.Certificat de cazier fiscal al ofertantului (operator economic/grup de operatori economici)4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (obligatii exigibile de plata = obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor)5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local (obligatii exigibile de plata = obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor)6. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 177.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 18Persoanele din cadrul autoritatii contractante fata de care se va raporta ofertantul vis-a-vis de situatiile de incompatibilitate prevazute de Art.691 din OUG 34/2006 sunt: Primar: LUNGU ILIE; Contabil: DUDUMAN CEZAR IULIUS Urbanism: STANCIU ELENA secretar PETRAS IONICA DANUT Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (obiect principal si activitati autorizate) corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexanduse si traducerea autorizata in limba romana)Daca documentul este prezentat initial in copie cu mentiunea "conform cu originalul", ofertantul situat pe primul loc , are obligatia ca la solicitarea comisiei de evaluare sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia financiara a ofertantului.Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente, Bilantul contabil la 31.12.2011 sau Balanta de verificare la 31.12.2011Ofertantii a caror activitate este mai mica de 3 ani vor prezenta documentele solicitate pentru perioada de cand functioneaza., Declaratie privind cifra medie de afaceri , globala, pentru ultimii 3 ani.Cifra Medie de Afaceri globala pentru ultimii 3 ani de activitate sau perioada de activitate de cand sunt infiintati daca aceasta este mai mica de 3 ani: este minim 2.790.000 leiEchivalenta Leu-Euro pentru fiecare an in parte este (Anul 2009 - 1 Euro =4, 2738 Lei; Anul 2010 - 1 Euro = 4, 2943 Lei, Anul 2011 - 1 Euro = 4, 3215 Lei), Capacitatea de asigurare a finantarii lucrarilor , cash-flow pentru executialucrarilor in primele 10 luni de contract termen la care se va face primareceptie partiala a lucrarilor, respectiv 860.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Cerinta minima: ? lucrari similare ?construire/modernizare drumuri efectuate in ultimii 5 ani in valoare de celputin 2.790.000 Lei fara TVA lucrari executate in cadrul unui singurcontract, Declaratie privind efectivele de personal, personalul tehnic de specialitate, se solicita: a) RTE ? in domeniul Drumuri si podurib) CQ ? in domeniul constructii Drumuri si poduri; produse pentru constructii, inginer specializare CFDP , (dovedita cu Atestat sau Decizie denumire - document considerat suficient)c) Sef Santier ? inginer CFDP, experienta generala (ing. CFDP) minim 5 anid) Sef punct lucru - inginer CFDP? experienta generala (ing. CFDP) - minim 3 anie)personal specializat pe linie de securitatea si sanatatea in munca/protectia muncii ? Certificare/Atestat profesional recunoscut de Min. Munciisi Familiei., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului/lor de lucrari.Cerinta minima: Buldoexcavator / Buldozer si Excavator; Incarcator frontal;Cilindrucompactor;Autogreder; autobasculante ; autobetoniere ; Statie mixturi asfaltice autorizata de mediu si ISC; Repartizorfinisor asfalt, Repartizor vibrofinisor beton sau sau utilaje echivalente; Utilajpentru taiere rosturi betonSe solicita si: laborator specializat grad II, autorizat ISC; statie de producereagregate autorizata de mediu, ANAR si ISC; statie de betoane, autorizata de mediu si ISC;, Declaratie privind subcontractantii daca e cazul, Declaratie pe propia raspundere referitoare la masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul implinirii contractului de lucrari, DECLARATIE privind respectarea Legii nr. 319/2006 Certificarea implementarii in cadrul organizatiei a standardelor de calitate tipISO 9001 si ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 12:10
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 09:52