Achizitie publica - Asfaltare strazi in comuna Branistea , sat Branistea
Detaliu pentru invitatia numarul 351171
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351171/26.07.2013
Denumire contract: Asfaltare strazi in comunaBranistea , sat Branistea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BranisteaCod fiscal: 4344279, Adresa: Comuna Branistea, Jud Dambovita, Branistea, Telefon: +40 0245715031, Fax: +40 0245715031
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Branistea, Jud Dambovita, Branistea, Romania, cod postal: 137050, telefon: +40 0245715031, fax: +40 0245715031, persoana de contact: TACHIANUMARIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA BRANISTEA, COM. BRANISTEA, JUD. DAMBOVITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare strazi in comunaBranistea , sat Branistea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucraride : Asfaltare strazi in comuna Branistea , sat BranisteaValoarea estimata a achizitiei este de 2.725.775 lei si cuprinde: - valoarea lucrarilor de executie: 2.515.192lei- valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute de 210.583 lei, reprezentand un procent de 8, 37244 % din valoarea lucrarilor de executieValoarea estimata fara TVA: 2.725.775 RON
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 725, 775 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Valoarea garantiei de participare este de50.303, 00lei.2. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin120 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), (2) si (3)si (6)din H.G. nr. 925/2006 , cu modificarile si completraile ulterioare.4. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare esteRO15 TREZ 2765006XXX000621 ? Trezoreria Titu .5.Indifrerent de modulde constituire a garantiei de participare , dovada constituirii acesteia se va face prin documentul original , emis de instituitia abilitata si prezentata pana cel tarziu la data si ora limita de deschidere a ofeertelor . Datala care se face echivalenta lei / euro este data publicarii invitatiei de participare6. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 24 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM .7. In masura in care ofertantii depun o contestatie , iar CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 6295, 19 lei in cazurile prevazute la art. 278^1 alin. 1 si alin. 2 din OUG 34/20068. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta separat de restul ofertei, in original, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de10% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilorH.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completzrile ulterioare . In propunerea tehnica operatorii economici, ofertanti la procedura, vor mentiona modul de constituire al garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura (inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul): a) Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea- Cazierul judiciar al operatorului economic in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor, Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.1) Daca ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in vreuna din situatiile care duc la excludere in conditiile art.180 din OUG34/2006. Tertul sustinator va completa si depune Formularul nr.1 .Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii2) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Tertul sustinator va completa si depune Formularul nr.2 adaptat corespunzator, respectiv raspunzand cerintelor de la pctele.a, c1 si d.Pt dovedirea indeplinirii cond. stipulate la art.181 alin.1 lit.c din OUG 34/2006, ofertantul va prezenta certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale. Certificatele vor atesta faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul de stat, respectiv bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificatele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc. echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si local scadente in luna anterioara celei in care depun oferta. Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta doc. aferente (decizia/conventia) precum si dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea acestora.Documentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraNota: Formularul nr. 3il vor completa atat asociatii, cat si subcontractantii.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareObservatie -persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: TACHIANU MARIAN, STAN ADRIAN, GRIGORE MARIAN, OPRIS VALENTINA CLAUDIA, RADU IONEL, ANDRONE NICOLETA, DINU FELICIAN, TONCEA ION, RADUCANU IULIAN, ZAMFIR MARIUS ANDREI, ANDRONE VICTOR, ALEXE VIOREL VASILE, STEFAN MARIAN, STOICA VICTOR, POPA NICOLAE DANUTAceasta declaratie va fi completata si de tertul sustinator.Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare membru al grupului . Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti sa aiba un domeniu de activitate corespunzator cu obiectul procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Ofertantii au obligatia sa depuna numai certificate constatatoare care cuprind informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1a)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, cel putin olucrare similara (contract), cu o valoare de minim2.515.192, 00lei fara T.V.A.NOTA: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani2) Se va atasa Formularul 8a ? Experienta similara pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 2., Cerinta nr. 2Certificare de buna executie din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1.Modalitate de indeplinireSe va atasa, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cel putin o certificare de buna executie din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1.Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Cerinta 3Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 1. Sef santier care trebuie sa fie inginer, absolvent al unei Facultati de Cai Ferate Drumuri si Poduri sau echivalent, cu diploma de inginer / licenta.2. Responsabilului tehnic cu executia (RTE), atestat RTE emis de MLPTL, pe domeniul cai ferate drumurisi poduri , prezentarea in copie conform cu originalul, a documentelor de atestare, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;3. Responsabil tehnic cu calitatea -Cu experienta in aceastafunctiede minim trei ani, decizie interna de numire / delegare a atributiilor aferente, valabila la data limita de depunere a ofertelor4 Topograf ? cu autorizatie OCPI sau document echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelorModalitatea de indeplinireSe va completa Formularul nr. 9 - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si asigurareapersonalului de specialitate pentru indeplinirea contractuluiFormularul nr. 10 - Informatii referitoare la personalul cheie implicat in derularea contractuluiFormularul nr. 10.1 - Angajamentul ofertantului privind resursele umaneSe vor considera dovezi, numai daca sunt prezentate cumulat toate documentele urmatoare: ? curriculum vitae pentru specialistii angajati in contract conform Formularului10, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa si indeplinirea cerintelor precizate (Formularul 11), insotit de declaratia de disponibilitate se va completa pentru fiecare dintre specialistii propusi de ofertant pentru participarea la indeplinirea contractului conform Formularului 10-Formularul 12- declaratie de disponibilitate? copie conform cu originalul a diplomei de absolvire a studiilor universitare;? copie conform cu originalul a certificatului de atestare ? pentru specialistii solicitatiPentru personalul de executie, se vor prezenta copii conform cu originalul al documentelor care atesta calificarea pentru care au fost propusi.Nota: Se vor prezenta persoane diferite pentru fiecare pozitie, In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 13 - Angajament privind sustinerea profesionala, Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formular nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006., Cerinta nr. 3
Utilaje/Dotari
Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport,
echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru
indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Ofertantul este obligat sa demonstreze ca are contracte de inchiriere/
leasing/ de proprietate/ orice alt document care sa dovedeasca dispozitia
ofertantului asupra utilajelor si ca detine acces nerestrictionat pentru
utilajele urmatoare:
-Repartizor finisor mixturi asfaltice
-Buldoexcavator-Cilindru compactor-Cilindru compactor terasamente
- Perie mecanica
-Autogudronator
-Compresor
-Excavator-Autogreder-Autobasculante-Finisor beton-Statie de beton si asfalt
Pentru statia de betoane si asfalt se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul autorizatie de mediu valabila la data limita de depunere a ofertelor potriv. art. 6 alin. 1 din OUG 195/2005 privind protectia mediului publicat in M.Of. nr. 1196/2005 coroborat cu art. 36 si art.63 alin.5 lit. h din L. 215/2001 cu respectarea dispozitiilor Tratatului de la Bruxelles referitoare la masurile privind protectia mediului publicat in Jurnalul Oficial Seria L 157/21.06.2005.
Formularul nr. 14 ? Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului delucrariMod de indeplinire
1) Se va completa Formularul nr. 14 ? Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
2) Se va face dovada echipamentelor solicitate:
a) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate.b) Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere / contractele de inchiriere/ acorduri de inchiriere / angajament de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .c) echipamentele utilizate trebuie sa indeplineasca cerintele esentiale de calitate, conform legislatiei in vigoare, si sa detina verificarea tehnica periodica in termen de valabilitate;, In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate, se va completa de catre tertul sustinator Formularul nr. 15 - Angajament privind sustinerea tehnica.
Se va atasa de catre tertul sustinator, in conformitate cu art. 190, alin. 2 din OUG 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare, Formularul 1- Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006 ? Formular 2., Cerinta nr. 4:
Cerinte privind subcontractantii
In cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care il realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr. 16 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Cerinta nr. 5: Cerinte privind asocierea
Daca mai multi operatori economici depun o oferta comuna, acestia nu au obligatia legalizarii acordului de asociere la momentul depunerii ofertei, ci doar inainte de semnarea contractului, daca oferta este declarata castigatoare.
Confirmarea liderului asocierii.Nota: Capacitatea tehnica si profesionala, in cazul asocierii se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor.Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr. 17 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora.Formular 18 ? Acordul de asociere se va prezenta numai in original, daca este cazul, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului). In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita in mod individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor., Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita in mod individual de fiecare membru al asocieriiModalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 09:29