Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asfaltare strazi in comuna Capleni, strada Mare si strada Also Kamat, judetul Satu Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 330193
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Capleni
Numar invitatie: 330193/22.06.2012
Denumire contract: Asfaltare strazi in comuna Capleni, strada Mare si strada Also Kamat, judetul Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CapleniCod fiscal: 3963625, Adresa: CAPLENI.str.MARE.nr.619.jud.Satu Mare, Capleni, Telefon: +40 0261873001, Fax: +40 0261873121
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CAPLENI.str.MARE.nr.619.jud.Satu Mare, Capleni, Romania, cod postal: 447080, telefon: +40 0261873001, fax: +40 0261873121, persoana de contact: MOSDOCZI VILHELM
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc CAPLENI str. Mare nr. 619, jud. Satu-Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare strazi in comuna Capleni, strada Mare si strada Also Kamat, judetul Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unui sistem rutier in structura: carosabil culatimea de 5, 20 m asfaltat cu srtrat de uzura 6 cm pe strada Mare si carosabil cu latime de 4, 50 m asfaltat cu strat de uzura 6 cm, macadam 10 cm, pe strada Also Kamat.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 371, 380 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: 7000, 00 lei2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fii cel putin egal cu valabilitatea ofertei.3. Modul de constituire a garantiei pentru participare se face conform HG 925, actualizata, art.86. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Contul pentru garantii de participare la licitatii al Primariei comunei Capleni este: RO68TREZ54724840271XXXXX deschis la Trezoreria municipiului CareiInstrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta- sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in documentatia de atribuire- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituit, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie- sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, conditionat sau neconditionat.Conform Art. 86 alin. (6) din HG 925/2006 ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Constituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art.90 din HG nr.925/2006.In situatia in care garantia se constitue prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi pertiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta Formular F16 se va prezenta in original.Cerinta nr.2Declaratia privind eligibilitatea Formular F1 se va prezenta in originalCerinta nr.3Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 181 din OUG 34/2006 Formular F2 se va prezenta in originalCerinta nr4Declaratia privind conflictul de interese Formular F6 se va prezenta in originalPersoanele cu functii de decizie din cadrul primariei: Mosdoczi Vilhelm-primar, Ernyi Mihaly-viceprimar, Csizmar Erika-secretar, Gozner Maria-contabil, Sradi Orsolya-referent, Kind Istvan-referent, Heveli Jozsef-consilier, Ham Tibor-consilier, Lang Stefan-consilier, Ionucz Alfonz-consilier.Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident)in original.(Certificatului DGFP [bugetul de stat])Prezentarea Certificatului de la Primarie privind plata taxelor si impozitelor locale [bugetul local]in original.Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantul nu va figura cu datorii.Cerinta nr.5Declaratia privind participarea la procedura Formular F4 se va prezenta in original Cerinta nr.1Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , cu obiect de activitate in domeniul Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, DOAR pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1In vederea demonstrarii capacitatii financiare a ofertantului, se impune ca cerinta minima obligatorie cifra medie globala de afaceripe anii2009, 2010 si 2011 , sa fie de cel putin 740.000, 00 lei;In acest sens se solicita prezentarea: Formularului de Informatii Generale ( Formular nr.3)1.bilantul la 31 decembrie 20092.bilantul la 31 decembrie 20103.bilantul la 31 decembrie 2011Bilantul sau extrasul din bilant se va depune in copie conform cu originalul.Data pentru care se determina echivalenta lei / euro :1 euro= 4.3791 lei la data de 29.04.2012.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similaraSe solicita completarea Formularului F5/B in original, Cerinta nr.2Lucrari similare executate in ultimii cinci ani.Un contractde lucrari similare in valoare de cel putin 370.000 lei.Se solicita completarea Formularului F5 in originalPrezentarea unui contract sau parti relevante din contract in copie conform cu originalul.Prezentarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarii in copie conform cu originalul., Cerinta nr.3Asigurarea acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul va declara pe propria raspundere prin Formular F7 - in original , ca detine in proprietate sau are inchiriate utilajele cerute.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament va avea posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere sau orice dovada privind uzul acestora.Se permite prezentarea unui angajament in acest sens.1) REPARTIZATOR FINISOR MIXTURIASFALTICE1 buc.2) PERIE MEC.PT CURATAT FUNDATIIDRUMURI1 buc.3)DISPOZITIV DE AMORSARE1 buc.4) STATIE DE PREPARARE A MIXTURILORASFALTICE1 buc.DotareLaborator grad II cu domeniu de activitate drumuri1 bucata, Cerinta nr.4Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Ofertantul va prezenta Formularul F8 in original, Cerinta nr.5Personal de specialitatea) un responsabil tehnic cu executia atestat in constructii drumuri domeniul II.b) un sef santier ? inginer constructorOfertantul va prezenta Formularul F9 in originala)In cazul in care responsabilul tehnic cu executia face parte din personalul angajat al ofertantului, OFERTANTUL va face o declaratie pe proprie raspundere in acest sens, anexandin copie atestatul si legitimatia aflat in perioada de valabilitate.b)In cazul in care seful de santier face parte din personalul angajat al ofertantului, OFERTANTUL va face o declaratie pe proprie raspundere in acest sens, anexandin copie diploma de absolvirea facultatii de constructii. Cerinta nr.1ISO 9001 sau echivalentPrezentarea documentului in original sau copie conform cu originalul valabil la data deschiderii ofertelor, Cerinta nr.2ISO 14001(Managementulmediului) sau echivalentPrezentarea documentului in original sau copie conform cu originalul valabil la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer