Achizitie publica - ?Asfaltare strazi in comuna Cermei respectiv- furnizarea si asternerea de mixturi asfaltice, pe strazi in Comuna Cermei?
Detaliu pentru invitatia numarul 329510
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329510/13.06.2012
Denumire contract: ?Asfaltare strazi in comuna Cermei respectiv- furnizarea si asternerea de mixturi asfaltice, pe strazi in Comuna Cermei?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CermeiCod fiscal: 3520199, Adresa: str. Principala nr. 304, Cermei, Telefon: 0740164934, Fax: 0257/328101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala nr. 304, Cermei, Romania, cod postal: 317075, telefon: +40 257328101, fax: +40 257/328101, persoana de contact: Rosca Cristian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Cermei, Cermei nr. 304, jud Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Asfaltare strazi in comuna Cermei respectiv- furnizarea si asternerea de mixturi asfaltice, pe strazi in Comuna Cermei?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul proiectul presupune ?Asfaltare strazi in comuna Cermei respectiv- furnizarea si asternerea de mixturi asfaltice, pe strazi in Comuna Cermei?
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 645, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi in in suma de 7.000 lei si va fi valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele. In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri. Forma de constituire a garantiei de participare: a. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - Formular nr.25, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire b.Virament bancar cu OP in contul RO69TREZ0242145020403XXX deschis la trezoreria Statului sucursala Ineu, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. c. Cash la casieria unitatii. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, modificata de HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.1; - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.2; - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.3; - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.4; - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.5; - Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Vesa Ioan Daniel ? Primar; Rosca Cristian? Presedintele comisiei de evaluare; Borha Sever ? Membru comisie de evaluare; Opritoiu Ioan ? Membru comisie de evaluare, Botoc Felicia ? Membru comisie de evaluare, Demetrescu Adriana ? secretar. - Cazier judiciar al operatorului economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; - Cazier fiscal al operatorului economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; - Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; - Persoanele juridice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe proprie raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana. - Certificat constatator - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca, ofertantul este legal constituit si are ca obiect de activitate autorizat, activitatea corespunzatoare realizarii obiectivului contractului.. - Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: 1.200.000 lei., Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani, insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat de organele competente. Persoanele juridice straine vor prezenta documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii cinci ani, maxim 2 contracte de lucrari, ale caror obiect a fost executia lucrarilor de constructii civile, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 600.000 lei fara T.V.A. 1.)Se va completa si prezenta Formularul nr.8 - ?Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; 2.)Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? contractele prezentate ca experienta similara; 3.)Se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara; 4.)Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? procesele verbale partiale / la terminarea lucrarilor/finale, aferente fiecarui contract prezentat ca experienta similara. In situatia in care valorile prezentate in contractele similare, sunt exprimate in euro pentru conversia in lei se va utiliza cursul le, Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): - min.1 coordonator de lucrare - inginer constructii civile, cu experienta profesionala in domeniul constructiilor civile si industriale; - min.1 responsabil tehnic cu executia, cu atestatul si legitimatia de responsabil tehnic cu executia pentru domeniul: constructii civile si industriale, care sa fie valabila la data deschiderii ofertelor; - min.1 responsabil cu asigurarea calitatii, pentru domeniul: constructii civile si industriale; 1.)Se va completa si prezenta Formularul nr.9 - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani; 2.)Se va completa si prezenta Formularul nr.10 - Lista privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari si informat, Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje si echipamente tehnice necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (in proprietate, prin contract de inchiriere, contract de colaborare, contract de comodat sau contract de leasing) de utilajele si echipamentele tehnice considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei 1.)Se va completa si prezenta - Formularul nr.13 - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; 2.)Se va face dovada existentei unui drept de proprietatea sau a unui drept de folosinta pentru utilajele si echipamentele considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei (taloane/ facturi/ contracte de comodat sau de leasing/ contracte de inchiriere/ contracte de colaborare, sau orice alte tipuri conform legii)., Informatii privind subcontractantii. In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. 1.)Se va completa si prezenta - Formularul nr.15 - Declaratie privind partea/partile din contract care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi. In cazul in care ofertantul nu va subcontracta partea/parti din contract, atunci se va prezenta formularul nr.15, unde se va trece: ?fara subcontractanti?. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante., Asociatii. In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluata prin insumarea resurselor intregului grup. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor 1.)Se va completa si prezenta - Formularul nr.16 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; 2.)Se va completa si prezenta - Formularul nr.17 - Acordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane., Tert sustinator tehnic si/sau profesional. In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 Formularul nr.14 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala; 2.)Se va completa si prezenta de catre tertul sustinator - Formularul nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea; 3.)Se va completa si prezenta - Formularul nr.5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata. Standarde de asigurare a calitatii Certificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii., Standarde de asigurare a protectiei a mediului Certificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata in SEAP sau de la sediul Primariei Cermei, Cermei nr. 304 , jud Arad
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 13:47