Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Asfaltare strazi in intravilanul localitatii Fibis - DS 24-34, L = 339,887m"


Detaliu pentru invitatia numarul 357219
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA FIBIS
Numar invitatie: 357219/30.01.2014
Denumire contract: "Asfaltare strazi in intravilanul localitatii Fibis - DS 24-34, L = 339, 887m"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FIBISCod fiscal: 16587476, Adresa: FIBIS NR.94/A, JUD. TIMIS, Fibis, Telefon: 0256 232095, Fax: 0256 232095
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: FIBIS NR.94/A, JUD. TIMIS, Fibis, Romania, cod postal: 307272, telefon: +40 256232095, fax: +40 256232095, persoana de contact: CARCEA GHEORGHE DOREL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Fibis, FIBIS NR.94/A, JUD. TIMIS, Fibis, Romania, cod postal: 307272,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Asfaltare strazi in intravilanul localitatii Fibis - DS 24-34, L = 339, 887m"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de asfaltare DS24-34, drum secundar in localitatea Fibis, cu L = 339, 887 m, coordonate Pichetul A 0+000, 000 Intersectia cu DJ 691Pichetul B 0+339, 887Valoarea estimata a contractului este de 649.244 lei fara TVA din care 590.274 lei fara TVA reprezinta C+M, iarponderea cheltuielilor diverse si neprevazute :10%, reprezentand 58.970 lei fara TVA .
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 649, 244 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de :11.000 lei- virament bancar in contul RO43TREZ6215006XXX005402deschis la Trezoreria Timisoara, cod fiscal 16587476, - numerar la casieria autoritatii contractante sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Valabilitatea garantiei este de minim 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata ca nefondata sau contestatorului care isi retrage contestatia, i se va retine potrivit art. 278`1, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare, respectiv 4.217, 03 lei. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta este 19.12.2013la cursul publicat de catre BNR.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui dupa semnarea contractului, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, iar ofertantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante conform dispozitiilor H.G. 1045/2011 . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractului, pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de bune executie, in documentatia de atribuire.Perioada de garantie de buna executie acordata lucrarilor: este de minim 48 lunide la data efectuarii receptiei la terminarea lucrarilor.Ofertele care contin o durata de garantie mai mica de 48 de luni sunt considerate neconforme, in conformitate cu prevederile art. 36, alin. (2), lit. b din HG 925/2006, deoarece contin propuneri referitoare la clauzele contractuale care sunt in mod evident dezavantajoase pentru autoritatea contractanta.Restituirea garantiei de buna executie: - 70% la receptia la terminarea lucrarilor;
- 30% la receptia finala (la expirarea duratei garantiei de buna executie acordata lucrarii).In cazul in care oferta este depusa de un ofertant aflat in categoria IMM cuantumul garantiei de buna executie se va reduce cu 50%.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006- Formularul A, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul B , Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul B3 , Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน - Model declaratie in sectiunea Formulare -Primar Carcea Gheorghe Dorel - ordonator principal de credite, Viceprimar ? Ignat Ioan, Secretar comuna -Seculici Milenco, Contabil ? Borca Adriana, Consilier Juridic ? Petcu Alexandra Claudia ? cu atributii privind achizitiile publice, expert cooptat ? ing. Filipescu Maria, Consilieri Locali : Malaestean Darius ? Dorin, Laiu Gabriel, Ignat Ioan, Milos Tibi ? Vasile, Ionita Nicolae ? Gheorghe, Mihai Vasile, Oprea Ion, Oana Stefan ? Daniel, Pelea Gheorghe ? Marinel, Seculi Ionel Gheorghe, Slavita Vasile ; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor - in masura in care procedura de emitere a acestora nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata se poate depune o declaratie potrivit art. 11 al. 4 din HG nr. 925/2006, Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii . Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata insotita de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul contabil la 31.12.2012 , vizat si inregistrat de organele competente - in copie conform cu originalul, Cifra medie de afaceri ]n ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent contractului sa aiba o valoare cel putin egala sau mai mare decat1.000.000 lei. La calculul echivalentei se va aplica cursulmediu anual comunicat de BNR pentru lei-valuta, astfel :2011-4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4560 lei/euro, 2013 - 4, 4190lei/euro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat in ultimii 5 ani (perioada considerata de la data limita de primire a ofertelor ), cel putin un contract similar ca natura si complexitate cu prezenta lucrare -Lucrari de constructii de drumuri ? avand o valoare minima de590.274 lei fara TVA.Se va prezenta (Formular C3) privind experienta similara, insotit de: - fie copii dupa informatii relevante ale contractelor de experienta similara pentru a fi luate in calcul la indeplinirea conditiilor de mai sus;
- fie procesul/procesele verbal/verbale de receptie la terminarea lucrarilor, fie proces-verbal de receptie partiala/proces verbal de receptie finala/certificari de buna executie;
- fie recomandare/recomandari din partea beneficiarilor privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale;Din recomandare sau, dupa caz, din alte documente asociate contractului de lucrari prezentat drept experienta similara trebuie sa reiasa tipul lucrarilor indeplinite de ofertantul din prezenta procedura indiferent de calitatea in care a participat la indeplinirea contractului(contractant unic sau contractant conducator (lider de asociatie); contractant asociat; subcontractant), oricare si toate aceste documente sa fie insusite de catre beneficiarul lucrarilor respective.La calculul echivalentei se va aplica cursulmediu anual comunicat de BNR pentru lei-valuta, astfel :2009 -4, 2373 lei/euro, 2010 -4, 2099 lei/euro, 2011-4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4560 lei/euro, 2013 - 4, 4190lei/euro., declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Personal de specialitate solicitat : a) Sef santier - cu diploma de inginer/subinginer, cu experienta profesionala generala de 3 (trei) ani in domeniul studiilor si experienta profesionala specifica in calitate de sef de santier sau in pozitii similare, de exemplu adjunct sef santier, b) Responsabil tehnic cu executia, - atestat valabil la termenul limita de depunere a ofertelor conform prevederilor Legii 10 din 18 ianuarie 1995 privind calitatea in constructii ., declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea lucrarilorPentru fiecare specialist nominalizat de catre ofertant, se va atasa- Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original. Din CV trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului si toate celelalte cerinte precizate in acest formular. Copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa documente care atesta pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor(diplome/ adeverinte/ autorizatii/legitimatii/ decizii de numire/ certificate), contracte de colaborare sau angajamente/acorduri de participare ce au fost obtinute de catre ofertant, in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, etc. detinute de specialistii al caror angajament de participare a fost obtinut.Pentru specialist RTE nu se solicita CV, ci doar atestatul prevazut in actul normativ., declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale acestora certificatul care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001 sau echivalent, certificatul care atesta implementarea sistemului de protectie a mediului ISO 14001/2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2014 16:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer