Achizitie publica - Asfaltare strazi in orasul Dumbraveni , jud. Sibiu
Detaliu pentru invitatia numarul 348593
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348593/14.06.2013
Denumire contract: Asfaltare strazi in orasul Dumbraveni , jud. Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL DUMBRAVENICod fiscal: 4240740, Adresa: MIHAI EMINESCU , NR.6, Dumbraveni, Telefon: 0269/865843, Fax: 0269/866100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare teritoriala locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare strazi in orasul Dumbraveni , jud. Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari de drumuri(terasamente, montare de borduri, canalizare pluviala, asfaltare)Cheltuieli diverse si neprevazute nu au fost anticipate de catre proiectant , acesta intocmind doar listele cu cantitati de lucrari F3, astfel prevederile art. 29 alin(2^1)nu sunt aplicabile.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 411, 388.01 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8.227 lei.Valabilitatea garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; Modul de constituire: 1)prin viramentbancar in contul Primariei DumbraveniRO73 TREZ 57721360250XXXXX, deschis la Trezoreria Medias, sau 2) printr-un instrument de garantare(form. 11), emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: i) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau ii) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participarese depune in SEAP semnata cu semnatura electronica pana la data limita de depunere a ofertelor si totodata se va prezenta la sediul autoritatii contractante in original pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Garantia de participare se poate prezenta si in alte monede. Cursul valutar comunicat de BNR, pentru care se va face echivalenta se va raporta cu 5(cinci) zile anterior dateilimita de depunere a Ofertelor.In cazul in care unul dintre ofertantii participanti la procedura face o contestatie la C.N.S.C., iar Consiliul respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin. (1), lit. b), din O.U.G. 34/2006. Prevederile art. 278^1 alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.In cazul dep.de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% (5% pentru IMM)din valoarea contractului, (fara TVA) constituita prin: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata acceptate la plata. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 5 zile dupa semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele astfel: Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie la art. Art. 69>1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Irimie Georgeta ? primar, Deac Elena? viceprimar, Tamas Gheorghe? secretar, Aldea Maria ?sef serviciu financiar contabil, Rusu Carmen-consilier contabil , Jakab Zsolt ? responsabil achizitii publice, Petri Calin ?inspector SPADPP , Dobreanu Dan ? consilier serviciu Urbanism si Investitii, Fatacean Ioan ?referent, Petri Onoriu ? consilier , Rotariu Dumitru, Maier Virgil , Dobreanu Mircea , Tugui Petru Alexandru , Katona Francisc , Cioaza Gheorghe Sorin , Sancu Florin , Suciu Nicolae , Hanti Marin , Matei Ioan , Dur Traian Dorel , Cristea Ioan Adrian , Pacurar Adriana Elena ?consilieri locali - Se solicita completarea Formularului 44 persoane juridice / fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judet in care este inregistrat acesta Persoane fizice / juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru confruntare. Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contract pe ultimii 3 ani ( 2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de minim 822.700, 00 lei.Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu annual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro. Operatorii economici sustinuti de o alta persoana juridica vor dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective care pune la dispozitie resurselefinanciare pe durata derularii contractului, conform prevederilor legislatiei in vigoare. Se va completa in acest sens anexa 44 din sectiunea formulare, Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012, ), insotite de anexele explicative, vizate si/sau inregistrate de organe competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei privind principalele lucrari executate in ultimi 5 aniconform Formularului 12F din sectiunea formulare, insotita de certificari debuna executie, care va cuprinde lucrari de natura celor descrise in CS, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ; - sa fi executat in ultimii 5 ani cel putin un contract de executie lucrari similare, a carui valoare sa fie de minim 411.300 Lei (fara TVA).; Cursul de schimb mediu anual euro / leu este: 1. pentru 2008 ? 3, 6827 lei / euro ; 2. pentru 2009 ? 4, 2373 lei / euro ; 3. pentru 2010 ? 4, 2099 lei / euro ; 4. pentru 2011 - 4, 2379 lei /euro; 5.pentru 2012 - 4, 4287 lei / euro.In cazul asocierii criteriile de calificare privind situatia economico -financiara si capacitatea tehnico economica vor fi indeplinite prin cumul. Operatorii economici sustinuti de o alta persoana juridica vor dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective care pune la dispozitie resursele tehnice si/sau profesionale pe durata derularii contractului, conform prevederilor legislatiei in vigoare. Se vor completa inacest sens anexele 45, 46, 47 din sectiunea formulare., Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic(proprietate, contract sau precontract de inchirieresau prezentarea unui angajament) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari .Lista utilajelor va cuprinde minim urmatoarele utilaje: - repartizor mixturi asfaltice ? 1 buc.;
- compactor mixt 1 buc., - autogreder ? 1 buc - vibrocompactor cu rulouri netede ? 1 buc.;
- statie de preparat mixturi asfaltice , camioane cu bena prevazuta cu prelata., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in componenta echipei de lucru a minim unui inginer specializarea constructii de drumuri, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniu constructiilor de drumuri si a unui responsabil cu controlul calitatii CQ. Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire aacestuia in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare.Se solicitacompletarea formularului 12I si anexa 35 din sectiunea Formulare. Pentrupersoanele responsabile de indeplinirea contractului ofertantul trebuie sa prezinteatestatele profesionale in acest sens . Pentru toti membrii echipei de lucrucare nu sunt angajati ai operatorului economic se va depune un angajamentde participare (formularul 39A din sectiunea formulare) asociat cu o decl. dedisponibilitate (form.39), Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economicare, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se solicita completarea formularului 12G din sectiunea Formulare, insotitade acordul / acordurile de subcontractare ? daca este cazul. Standarde de asigurare a calitatii. Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001 , cu specific de lucrari de drumuri., Standarde de asigurare a protectiei mediului. Implementarea Sistemului deManagement Calitate ISO 14001, cu specific de lucrari de drumuri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
20
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2013 08:46