Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asfaltare strazi in Orasul Dumbraveni, Judetul Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 326094
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL DUMBRAVENI
Numar invitatie: 326094/08.05.2012
Denumire contract: Asfaltare strazi in Orasul Dumbraveni, Judetul Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL DUMBRAVENICod fiscal: 4240740, Adresa: MIHAI EMINESCU , NR.6, Dumbraveni, Telefon: 0269/865843, Fax: 0269/866100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrareteritoriala locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare strazi in Orasul Dumbraveni, Judetul Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie de lucrari de drumuri
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 478, 332.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 9.500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor . Modul de constituire a garantiei pentru participarea : Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; este recomandabil , ca scrisoarea de garantie bancara sa fieeliberata de o banca din Romania si se va depune in original; sau - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO 73 TREZ 5775006XXX002546, cod fiscal 4240740? deschis la Trezoreria Municipiului Mediaspentru IMM conform Legii nr.346/2004. Conform prevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din valoarea contractului, (fara TVA) constituita prin: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata acceptate la plata. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 5 zile dupa semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de atribuire astfel: Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie la art. Art. 69>1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Irimie Georgeta ? primar, Dobreanu Mircea? viceprimar, Tamas Gheorghe? secretar, ec.Aldea Maria-sef serviciu financiar contabil, Jakab Zsolt ? responsabil achizitii publice, Se solicita completarea Formularului 44 persoane juridice / fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judet in care este inregistrat acesta Persoane fizice / juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru confruntare. Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult pe ultimii 3 anitrebuie sa fie de minim 450.000 lei.Se solicita completarea formularului 20 din sectiunea formulare.Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu annual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro .Operatorii economici sustinuti de o alta persoana juridica vor dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective care pune la dispozitie resursele financiare pe durata derularii contractului, conform prevederilor legislatiei in vigoare. Se va completa in acest sens anexa 44 din sectiunea formulare.Se vor prezenta documente in vederea indeplinirii cerintei de calificare .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei privind rincip.lucr.Form.12F.Lista va fi insotita de o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a cel putin unui p.v.de receptie la termin. lucr.si/sau a cel putin unui p.v. verbal de rec. fin. prin care sa se confirme exec. lucr.de drumuri, de aceeasi natura si complexitate, in valoare de cel putin 478.332, 60 lei, fara TVA. Acest p.v.va insotit si de o rec. (form.nr.4) , document constatator referitor la indepl. oblig. contractuale, prezentata in orig. sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din partea benef. din care sa rezulte modul de indeplinire a contractului si implicit de executie a lucr.Nr. de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se calculeaza prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierii crit. vor fi indepl. princumul.O.e.sustinuti de o alta pers. juridica vor dovedi sustinerea prin prezentarea unuiangajament ferm .se compl.anexele 45, 46, 47, - Informatii privind utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice de care poate dispune (in proprietate, prin contract de inchiriere, contract de colaborare, contract de comodat sau contract de leasing) o. ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a conractului de lucrari-compl. form. 12H . Lista utilajelor va cuprinde minim urmatoarele : - repartizor mixturi asfaltice ? 1 buc.;
- compactor mixt 1 buc., - autogreder ? 1 buc - vibrocompactor cu rulouri netede ? 1 buc.;
- statie de preparat mixturi asfaltice minim 80 tone/ora , camioane cu bena prevazuta cuprelata. Pentru statia de preparat mixturi asfaltice se va depune copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa autoriz. de mediu. Totodata trebuie sa faca dovada existentei in proprietate sau existentei unui contract de colaborare cu un laborator de gradul II autorizat pentru incercari-copie"conform cu originalul" al autorizatiei., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in componenta echipei de lucru a minim unui inginer specializarea constructii de drumuri, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniu constructiilor de drumuri si a unui responsabil cu controlul calitatii CQ. Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare.Se solicita completarea formularului 12I si anexa 35 din sectiunea Formulare. Pentru persoanele responsabile de indeplinirea contractului ofertantul trebuie sa prezinte CV-urile (formularul 21 din sectiunea formulare), diplomele de studii si atestatele profesionale in acest sens . Pentru toti membrii echipei de lucru care nu sunt angajati ai operatorului economic se va depune un angajament de participare (formularul 39A din sectiunea formulare) asociat cu o decl. de disponibilitate (form.39), Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se solicita completarea formularului 12G din sectiunea Formulare, insotita de acordul / acordurile de subcontractare ? daca este cazul. Standarde de asigurare a calitatii. Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001 , cu specific de lucrari de drumuri.Certificatul sau echivalentul acestuia se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Standarde de asigurare a protectiei mediului. Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 14001, cu specific de lucrari de drumuri.Certificatul sau echivalentul acestuia se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Daca exista o asociere atunci cel putin unul dintre asociati va avea obligatoriu aceste certificate (ISO 9001 si ISO 14001) iar pentru ceilalti doar ISO 9001 sau orice alte probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, cu specific de lucrari de drumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare si anume: 80 puncte;b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pn=(pret minim/pret n.)x punctaj maxim alocat
componenta tehnica : durata executie
20
Descriere: componenta tehnica : durata de executie va fi exprimata in luni, si se va calcula asfel : a)pentru cea mai scazuta dintre duratele de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare si anume: 20 puncte; b) pentru alta durata decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel : Dn= (durata minima/durata n )x punctajul maxim alocat .Nu se admit ofertele care consemneaza o durata de executie mai mica de 2 luni, oferta nu va fi punctata suplimentar. Pentru o durata de executie mai mare de 4luni , oferta va fi considerata neconforma. In cazul in care vor exista doua sau mai multe oferte cu punctaje egale, atunci criteriul de departajare va fi pretul ofertei
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN INTREGIME PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer