Achizitie publica - Asfaltare strazi in satele Bobicesti, Comanesti, Mirila, Leotesti, in comuna Bobicesti, judetul Olt
Detaliu pentru invitatia numarul 341560
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341560/07.01.2013
Denumire contract: Asfaltare strazi in satele Bobicesti, Comanesti, Mirila, Leotesti, in comuna Bobicesti, judetul Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL BOBICESTICod fiscal: 4491148, Adresa: localitatea Bobicesti, judetul Olt, Bobicesti, Telefon: 0249 455 501, Fax: 0249 455 501
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Bobicesti, judetul Olt, Bobicesti, Romania, cod postal: 237035, telefon: +40 249455501, fax: +40 249455501, persoana de contact: ILIE CHITEZ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local Bobicesti, sst Bobicesti, comuna Bobicesti, judetul Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare strazi in satele Bobicesti, Comanesti, Mirila, Leotesti, in comuna Bobicesti, judetul Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltare strazi in satele Bobicesti, Comanesti, Mirila, Leotesti, in comuna Bobicesti, judetul Olt, respectiv 2 914 m, pe strazile : Cazanelor-405 m, Eroilor- 194 m, Primaverii- 468 m, Izlazului ? 482 m si Rasaritului- 1365 m.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 094, 275 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantumul garantiei de participare este de 46 414 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor . Modul de constituire a garantiei pentru participare : Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca si se va depune in original; sau Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO14TREZ5085006XXX000417, deschis la Trezoreria BALS, CUI 4491148; pentru IMM - conform Legii nr.346/2004. Data la care se face echivalenta leu/valuta va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Conform prevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei; Formular model nr. 20
Garantie de buna executie
Da. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul contractului fara TVA. Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului sau prin retineri suscesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitiaautoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5 % din pretul contractului.Formular model nr. 21.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract prin notificare, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 4Formularul va fi completat de catre ofertant, ofertanti asociati.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010)-Formular nr. 5. Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formular nr. 6. Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati/subcontractant/tert. Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Primar Chitez Ilie, Viceprimar Ionescu Ioan, Secretar Balseanu Stela; Consilieri locali: Balseanu Constantin, Badea Romeo, Badea Marian, Barbu Georgica, Ciuca Simona, Dragomir George, Ristea Adrian, Stoica Teodor, Stefan Gheorghe, Staicu Mircea, Marin Gheorghe, Pirva Ilie;Comisia de evaluare: Ionescu Ioan- presedinte, Glasu Mihai- secretar, membrii Turbureanu Adriana, Badea Teodora Dana, Balan Liliana.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular nr. 7 . Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. 5.1 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Formular nr. 8. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiarasi/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.2. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.5.3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatDin certificatele solicitate la punctele 5.2. si 5.3, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190, alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca detin domeniu de activitate (principal sau secundar), corespunzator lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator de la ONRC in original/copie legalizata.Nota: Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In caz de asociere, documentele se prezinta de catre fiecare asociat in parte.Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor prezenta documente echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional conform tarii rezidente. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 6 100 000lei.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte., Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani , vizate si inregistrate de catre organele competente., Acces lalinie de credit de cel putin2 062 000 lei pentru o perioada de min. 16 luni de la data semnarii contractului. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea accessau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit, confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash- flow-ul de executie a lucrarii si care sa permita ofertantului sa execute lucrarea in termenul propus in oferta fara sa conditioneze executia lucrarilor de alocatiile bugetare care se pot intinde pe o perioada de 24 de luni de la semnarea contractului.Se va completa de ofertant/ofertant asociat (se cumuleaza)/tert sustinator (se cumuleaza).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similaraSe solicita prezentarea a cel putin unui contract de lucrari similare efectuat in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor, de valoare minima3 094 000 lei.Lista principalelor lucrari prestate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor- formulare 10 si 11 din SectiuneaFormulare. Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Informatii privind personalul de specialitatea)2 ing.drumuri, unul va fi sef santier, experienta min 5 ani in dom CFDP, implicare in cel putin 1 proiect similar;b)ing.calitate experienta min 5 ani(ing. CFDP);c)responsabil tehnic cu executia drumuri.-muncitori calificati si necalificati-angajament de participare forma autentica (obligatia de a participa pt operatorul econ la executia obiectivului de investitii, iar in situatia in care este castigator, operatorul va incheia contract individual de munca cu persoana) sau inf din Revisal sau contracte valabile de prestari servicii.- ing CFDP: extras de pe cartea de munca si/sau alte doc admise de Codul muncii, sa rezulte indeplinirea cerintei deexperienta profesionala gen, diplome de absolvire studii universitare de specialitate (CFDP);
-responsabil tehnic cu executia: atestat in domeniu si legitimatia in termen de valabilitate;decizii numire in functia solicitata(dupa caz), CV original.Form 12-13, Informatii privind utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: -cel putin buldozer, incarcator frontal, autogreder, cilindru compactorterasamente, cilindru compactor cu rulouri, repartizator finisor de mixturiasfaltice, excavator, autobasculante, autocisterna, instalatie de preparatmixturi asfaltice.Prezentarea Formularului nr. 14 si a actelor care atesta detinerea utilajelor si a echipamentelor declarate de ofertant pentru realizarea contractului: dotare proprie (ex. facturi, contracte de cumparare si facturile aferente)/contracte de inchiriere sau de leasing/contracte de prestari servicii/alte forme legale a caror perioada de valabilitate acopera termenul de executie al lucrarilor., Informatii privindsubcontractantiiLista cu subcontractantii si specializarea acestoraNota: Formularul 15 se va completa daca operatorul economic are subcontractanti., Informatii privind asociereaCerinta obligatorie, in cazul in care mai multi operatori economici se asociaza si depun oferta comuna: - prezentare acord de asociere ? formular 16, care va contine cel putin urmatoarele elemente: ? asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executareacontractului;? nominalizarea liderului asociatiei;? comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;? platile se vor face catre liderul asociatiei.Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca, o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului Standard de calitate ISO 9001:2000 sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europene. Se vor prezenta: copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001 :2000 sau echivalent in termen de valabilitate mentionat de emitent.Se vor accepta ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantii vor primi certificarea., Standard de mediu 14001 sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europene.Se vor prezenta: copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management de mediuconform conditiilor din standardul 14001 sau echivalent in termen de valabilitate mentionat de emitent.Se vor accepta ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantii vor primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara a. Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 70 de puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin HG 834/2009.b. Pentru alt pret decat cel prevazut la litera a, se va aplica formula: P1 (n)= (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (70 de puncte), unde : pret(n)- pretul ofertei
Durata de executie
15
Descriere: DE va fi insotita de graficul de executie si de descrierea detaliata a lucrarilor din punct de vedere tehnologic al resurselor materiale, tehnice si de personal, cu respectarea legislatiei in vigoare. DE a lucrarilor maxim acceptat (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 24 luni calendaristice, iar durata minima sustenabila, sustinuta, fundamentata si justificata de ofertant, sub care oferta nu va fi punctata suplimentar, este de 5 luni calendaristice. Pentru oferta conforma cu durata cea mai mica se vor acorda 15 puncte. Pentru celelalte oferte conforme, punctajul pentru acest factor se va calcula conform formulei : (Durata minima / durata de realizare oferta analizata) x 15. La stabilirea DE, ofertantii vor avea in vedere faptul ca trebuie sa dispuna de resursele financiare necesare pentrusustinerea lucrarii, deoarece platile se vor efectua conform alocatiilor bugetare si se vor intinde pe o perioada de 24 de luni.
Perioada de garantie acordata
15
Descriere: a. Pentru oferta cu durata de garantie cea mai mare acordata, se acorda punctaj maxim, 15 puncte.b. Pentru celelalte oferte se va aplica formula P3(n)= (perioada(n)/perioada maxima) x punctajul maxim acordat (15puncte), unde: perioada (n)- perioada de garantie acordata.Nota: pentru o abordare unitara, termenul minim acordat va fi de 24 de luni (sub acest termen ofertele vor fi considerate neconforme), iar termenul maxim va fi de 60 de luni (peste acest termen se considera ca acesta este ofertat doar pentru obtinerea unui punctaj mai mare, neavand o baza reala).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.01.2013 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.01.2013 11:00