Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asfaltare str.Florilor din localitatea Gurghiu si drum centrul localitatii Comori.


Detaliu pentru invitatia numarul 324779
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GURGHIU (PRIMARIA COMUNEI GURGHIU)
Numar invitatie: 324779/23.04.2012
Denumire contract: Asfaltare str.Florilor din localitatea Gurghiu si drum centrul localitatii Comori.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GURGHIU (PRIMARIA COMUNEI GURGHIU)Cod fiscal: 5409635, Adresa: Str Republicii nr 8 Gurghiu, jud.Mures, Gurghiu, Telefon: 0265536003, Fax: 0265536094
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str P.Maiornr 8 Gurghiu, jud.Mures, Gurghiu, Romania, cod postal: 547295, telefon: +40 265536003, fax: +40 265536094, persoana de contact: CONSTANTIN STAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Gurghiu , str.P.Maior nr 8 , jud. Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltare str.Florilor din localitatea Gurghiu si drum centrul localitatii Comori.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltarea strazii Florilor din Gurghiu si a centrului localitatii Comori
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 440, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8000 lei , pe o perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
5% , art 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in conformitate cu prevederile la art 181 din OUG 34 / 2006, modificata prin Legea nr 278/2010Certificate constatatoare privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile(original/copie legalizata / xerocopie certificata pt.conformitate cu originalul.Certificat de participare cu oferta independenta.Declaratie privind neincadrarea in art 69 cu 1 din OUG 34/2006 . Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt : Boar Laurentiu , Padureanu Lucian, Stan Constantin, Dumbrava Vasile, Kraft Erzsebet, si Kiss Tiberiu Stefan. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In etapa evaluarii ofertelor , solicitam ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C., in original/copie legalizata , in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani financiari incheiati sa fie cel putin 500000 lei.Se va utiliza cursul mediu BNR leu/valuta anual , aferent anului respectiv
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si realizat in ultimii cinci ani cel putin un contract de lucrari similare avand acelasi obiect cu cel al contractului cu o valoare egala sau mai mare de 400000 lei insotite de certificarea de buna executie din partea beneficiarului Certificarea ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Accesare directa din SEAP ; De la sediul Primariei com.Gurghiu , str P.Maior nr 8 jud.Mures , direct sau prin mijloace electronice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer