Achizitie publica - asfaltarea strazilor din satul Perisoru , comuna Perisoru.judetul Calarasi.
Detaliu pentru invitatia numarul 332422
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332422/25.07.2012
Denumire contract: asfaltareastrazilordinsatulPerisoru , comunaPerisoru.judetulCalarasi.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Perisoru (Consiliul Local Perisoru)Cod fiscal: 3796888, Adresa: comuna Perisoru Jud. Calarasi, Perisoru, Telefon: 0242346010, Fax: 0242346010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Perisoru Jud. Calarasi, Perisoru, Romania, cod postal: 917195, telefon: +40 0242346010, fax: +40 0242346010, persoana de contact: Arsene Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Perisoru, judetul Calarasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: asfaltareastrazilordinsatulPerisoru , comunaPerisoru.judetulCalarasi.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: asfaltareastrazilordinsatulPerisoru , comunaPerisoru.judetulCalarasi.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 845, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GGarantiadeparticiparevaficonstituitainconformitatecu prevederileart.86 din HG 925/2006, actualizata sivafidepusaodatacuofertele . Inmod obligatoriu , eavaasiguraautoritateacontractantaimpotrivariscurilordescriselaart.87din HG 925/2006 actualizataprecumsi decel prevazutdeart.278^1 dinOUG 34/2006, actualizata.Cuantumul garantieideparticipare vafiinsuma de 16.900 lei si se va mentine pe toata perioada de valabilitate a ofertei.Conform art.278^1 dinOUG34/2006 actualizata, daca ofertantul depuneocontestatielaCNSC ? inmasurain careConsiliulrespingecontestatia , autoritateacontractantavaretinecontestatarului dingarantiadeparticipare inraportcuvaloarea estimata acontractului urmatoarelesume: 4.200 lei +0, 1% dinceceace depaseste420.001 lei?
Garantie de buna executie
Cuantumulgarantiei de bunaexecutie estede 10% din valoarea contractulufara TVA. In cazul incare ofertantuleste o asociere, incadrareain categoriaintreprinderilormicisimijlocii se vaanalizacuprivirelaasociereinansamblu.Astfel , .dacatotiasociatiiseincadreaza, inmodindividual , incategoria IMM, reducereacu50%a cerintei privind cuantumul garantiei de bunaexecutiesevaaplicasiasocierii.Moduldeconstituireagarantieidebunaexecutie: conform art.90 , alin .(1) din HG 925/2006actualizata , modificatade HG 1045/2011.Moduldeconstituireagarantieidebunaexecutie: conform art.90 , alin .(1) din HG 925/2006actualizata , modificatade HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006-declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006 se va prezenta atat de catre contractant cat si de tertul sustinator.-certificat de participare cu oferta independenta?documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate cu traducerea legalizata.-in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor nu vor participa persoanele susceptibile a fi in conflict de interese din cadrul autoritatii contractante in conformitate cu prevederile art.69.1 din OUG 34/2006-se permite depunerea documentelor in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul.-declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG34/ se vaprezenta atatdecatre contractant cat si de tertulsustinator.Mentionamcaincadrul autoritatii contractante urmatoarele persoane detin functii de decizie: Damian Tudorel-primar, ArseneIon ?secretar TudoseCamelia , presedintecomisieevaluare; componentamembrilorconsiliuluilocalcareaprobabugetulaferentautoritatiicontractanteesteurmatoarea : GaneaCiprianAdrian, StanciuVasile , CringasuAncuta, DiaconeasaMihaita , DulgheruVasile, IpateMihail, GeorgescuDaniel , LucaMihai, StroeVasile , Chirvasitu Cristian , RadutaMihai , BucurIonelCatalin, DafinoiuCostica , ChiuoaruIonel, MoraruGheorghe. Persoane juridice/fizice romaneIn vederea dovedirii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, ofertantii trebuie sa prezinte urmatoarele documente: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie a zonei respective (persoane fizice) din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate categoria de servicii care face obiectul procedurii de achizitie publica si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata ? original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata valabil la data deschiderii ofertelor.-Cerinta obligatorie ? documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate cu traducerea legalizata.-se permite depunerea documentelor in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru a verifica daca ofertantul poate duce la indeplinire contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va verifica situatia economico-financiara a ofertantilor, impunand conditii cu privire la cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani. Pentru aceasta, trebuie prezentate informatii referitoare la: ? Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarecifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ? fisa de informatii generale -se completeaza (cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.000.000 LEI, pentru a permite promovarea concurentei intre operatori economici si a nu ingradi participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) experienta similaraLista principalelor lucrari similare in ultimii 3 ani.Solicitat ¦Formular 12 E cu principalele lucrari similare a caror valoare depaseste 1.400.000lei fara TVA;Recomandari din partea altor beneficiari/clienti ? Se solicita prezentarea a maxim trei recomandari din partea altor beneficiari (semnate si stampilate) + procesverbal dereceptie finala privind indeplinirea obligatiilor contractuale pentru servicii similare, prestat in ultimii trei ani. Astfel se va verifica daca ofertantul are experienta similara in domeniu, pentru indeplinirea contractului de achizitie publicaNecesarul de personal pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, trebuie sa cuprinda cel putin: un inginer de drumuri cu experienta de cel putin 3 ani, responsabil RTE si CQ.c) resurse umaneSituatia personalului disponibil (personalul de specialitate) pentru executia prestarilor de servicii pregatirea cadrelor de conducere ? ISO 14001 pentru lucrari de constructii a drumurilor sau echivalent.Informatii privindasigurarea calitat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 15:11