Achizitie publica - Asfaltarea str. Pref. V. Moldovan si str. Zorilor din Municipiul Tarnaveni
Detaliu pentru invitatia numarul 323081
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323081/30.03.2012
Denumire contract: Asfaltarea str. Pref. V. Moldovan si str. Zorilor din Municipiul Tarnaveni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului TarnaveniCod fiscal: 4323535, Adresa: Piata Primariei, nr. 7, Tarnaveni, Telefon: 0265/443400, Fax: 0265/446312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Primariei, nr. 7, Tarnaveni, Romania, cod postal: 545600, telefon: +40 265443400, fax: +40 265446312, persoana de contact: TEODOR MUTH
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Tarnaveni, p-ta Primariei, nr. 7, cam 6, Tarnaveni, jud. Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asfaltarea str. Pref. V. Moldovan si str. Zorilor din Municipiul Tarnaveni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltarea strazilor Pref. V. Moldovan si Zorilor din municipiul Tarnaveni
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 794, 355 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei, iar pentru IMM ?uri este de 5.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data de depunere a ofertelor. Contul de garantii de participare este RO43TREZ4795006XXX000044, deschis la Trezoreria Tarnaveni. Garantia de participare se constituie prin virament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86, alin 1 din HG 925/2006. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 4.575 lei, conform art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
10% (5% pt IMM) din pretul contractului fara TVA. Constituirea gar de buna executie se va face printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig. ( conf. prev. art. 90, alin. (1) din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contr. Pe parcursul indeplinirii contr, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita ca drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie se va restitui conform HGR 925/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul A; 2) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ?Formularul B; 3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- Formularul O. Persoane cu functii de decizie in cadrul AC: Matei Alexandru Adrian, Meghesan Nicolae Sorin, Groza Viorel Razvan, Coros Ioan, Muth Rodica, Beleanu Celestin, Balint Ibica, Muth Teodor, Gherman Vasile; 4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul U; 5) Certificat de participarela licitatie cu oferta independenta ? Formularul C; 6)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original/copie legalizata/copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata, scadente in luna aterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ORC, copie simpla, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea L 85/2006 privind procedura insolventei sau ca soc se afla in incapacitate de plata. AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultatului procedurii, prezentarea pt conf. doc. In original/copie legalizata. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional, , in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca agentul economic este autorizat sa desfasoare lucrarile supuse achizitiei, insotita de traducerea autorizata in limba romana cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri care vizeaza activ din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.500.000 lei. In acest caz AC are obligatia de a lua in consid si data la care op ec a fost infiintat sau si- a inceput activitatea. IMM- urile beneficiaza de red pragului impus pentru CA cu 50%.In cazul as dintre 2 sau mai multi op ec, fiecare dintre acestia incadrandu ? se in categ IMM, as rezultata beneficiaza de red prevazute la art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004, respectiv red cu 50% a CA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl privind lista princip lucr similare exec, care sa contina cel putin un contr similar de exec semnat/ incheiatsi/sau inceput avand ca obiect lucr de moderniz si/ sau reab strazi, a carui val sa fie mai mare sau cel putin egala cu 794.355 lei fara T.V.A, Decl privind utilajele, mijl de transport, inst si echip teh de care dispune op ec pt indepl corespunz a contr de lucrari inclusiv dot de care dispune ( in dotare proprie, prin inch, leasing, sau contr de comodat ) insotita de copia xerox a certif de inmatr, actul de propr, chirie sau orice alte doc care fac dovada dreptului de folosinta asupra acestora; Avand in vedere specif lucr de drumuri se impune nec detinerii de catre ex lucr a unei statii de mix asf sau a unui contr de furniz pentru mix asf. La aceste lucrse impune si dovada detinerii unui lab min grad II pentru verif capac portante si a mix asf si a bet de ciment, in propr sau chir, sau un contr de prest serv cu un lab care indepl cond impuse. Se va permite si prez unui angajament., Decl ref la personalul de specialit responsabil pentru exec lucr, care sa cuprinda obligatoriu min urmatorul personal de specialit: un ing lic in specialit de drumuri si poduri; un responsabil teh cu exec (RTE) atestat de MDRT in dom lucr de drumuri si poduri. Dovada scriptica a detinerii pers de spec si de exec se va face pe baza urmatoarelor doc: - prezentarea de catre of a copiilor dupa contractul individ de munca, contr de prestari serv pt acestia, sau orice alt tip de contr incheiat in cond legii;
- copii dupa diplomele de studii absolvite; - copii ale autoriz/ atestatelor emise de organis acreditate in dom ( toate acestea certif pentru conform cu orig), Se permite si prezentarea unui angaj si doar daca este declarat castigator, op va incheia contr individ de munca., Lista cu subcontract, specializ acestora, acordurile de subcontractare precum si inf privind proportia in cadrul contr ce face obiectul achiz ce urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontrctanti (daca este cazul). Intre of (antreprenor general sau as) si subcontractanti se va incheia in mod obligatoriu contr de subcontractare incheiat in conditiile contr dintre of si autoritatea contractanta si va fi parte din oferta tehnica a ofertantului si va cuprinde in mod obligatoriu: a) obiectul contractului de subcontractare, trebuie sa faca referinta la partea din lucrarile ce vor fi executate de subcontractantul respectiv; b) valoarea contractului de subcontractare; c)durata contractului de subcontractare; d) drepturi si obligatii ale partilor, conditii de reziliere a contractului de subcontractare., Mai multi op. ec au dreptul de a se as cu scopul dep of comune, fiind obligati sa depuna in acest caz ac de as, in care vor preciza detaliat sarcinile ce revin fiecarui as. Ac de as va fi insotit de o dec pe proprie raspundere prin care as se obliga, in cazul in care as va fi declarata castig, sa prezinte ac de as in forma autentica (de catre un notar public, in conf. cu prev. art. 8, lit. b) a legii 36/1995 actualiz) inainte de semnarea contr. Cand un grup de op depun of com, cerintele privind sit. personala si cap. de exercitare a act. prof. trebuie sa fie indeplinite de fiecare as, iar cerintele privind sit. ec. si financ., precum si cap. tehnica si prof se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei as, cerintele solic pentru indepl crit privind stand de asig. a calit, nu se pot dem prin luarea in consid a tuturor membrilor din as, trebuie indeplinit in mod oblig cel putin de lid asoc. Cert emise de org indep de acred care atesta implem sis de manag al calit ? certif ISO 9001 ? privind sis de manag al calit pentru lucr de dr si pod (sau echiv), valab la data desch of.Nota: In caz de as doc care dovedesc implem unui sis al manag calit vor fi prez cel putin de lid as. Nu se accepta of in curs de implem., Cert emise de org indep de acred care atesta impl sist de manag de mediu ? certif ISO 14001 ? privind sis de manag de mediu pentru lucr de dr si pod (sau echiv), valab la data desch of.Nota: In caz de as doc care dovedesc implem unui sis de manag de mediu vor fi prez cel putin de lid as. Nu se accepta of in curs de implem.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau de la sediul Primariei Municipiului Tarnaveni, p-ta Primariei, nr. 7, cam 30, Tarnaveni, jud. Mures
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 08:47