Achizitie publica - Asigurare echipament de sonorizare
Detaliu pentru invitatia numarul 149050
Municipiul Aiud
Cod de identificare fiscala: 4613636
Adresa: str. Cuza Voda, nr. 1, Aiud
Telefon: 0258861310
Fax: 0258861280
Denumire invitatie: Asigurare echipament de sonorizare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 32342410-9 - Echipament de sonorizare (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Asigurarea echipamentului de sonorizare, in vederea desfasurarii unor evenimente care vor fi organizate de Primaria Aiud in anul 2008.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 09.06.2008 15:39
Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria municipiului Aiud, str. Cuza Voda, nr.1
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Aiud, str. Cuza Voda, nr.1, Sala de Sedinte .
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prev. art.181-Certificat de atestare fiscala eliberat de (AFP) organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea îsi are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se înregistreaza cu debite la bugetul local, -Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului-Certificatul de înmatriculare-Lista principalelor livrari de produseîn ultimii 3 ani ?-Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului-Informatii privind subcontractantii
De la sediul autoritatii contractante pentru suma de 30 lei.
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: La procedura a participat un operator economic.Oferta acestuia a fost declarata inacceptabila, intrucat pretul inclus in propunerea financiara depaseste valoarea fondurile care pot fi disponibilizate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.