Achizitie publica - Asigurare facultativa a echipamentelor electronice control carduri si a echipamentelor de vanzare si reincarcare titluri de calatorie aferente SAT din patrimoniul RATB impotriva tuturor riscurilor
Detaliu pentru invitatia numarul 345054
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345054/11.04.2013
Denumire contract: Asigurare facultativa a echipamentelor electronice control carduri si a echipamentelor de vanzare si reincarcare titluri de calatorie aferente SAT din patrimoniul RATB impotriva tuturor riscurilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport BucurestiCod fiscal: 1589886, Adresa: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213074120, Fax: +40 0213074555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO010861, telefon: +40 0213074120, fax: +40 0213074555, persoana de contact: RADU JIANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RATB - Serviciul Achizitii Publice - Biroul Contracte - etaj 6, Bucuresti, Bd. Dinicu Golescu nr 1, sector 1 -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asigurare facultativa a echipamentelor electronice control carduri si a echipamentelor de vanzare si reincarcare titluri de calatorie aferente SAT din patrimoniul RATB impotriva tuturor riscurilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de asigurare facultativa a echipamentelor electronice control carduri si a echipamentelor de vanzare si reincarcare titluri de calatorie aferente SAT din patrimoniul RATB impotriva tuturor riscurilor
II.1.6) CPV: 66515200-5 - Servicii de asigurare a bunurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 535 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare(GP): 980 lei. Perioada de valabilitate a GP: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea de prelungire la cererea autoritatii contractante(AC). Mod de constituire: instrument de garantare, irevocabil, emis in conditile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; acesta se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;lichiditati depuse la casieria AC, doar pentru sume pana la 5.000 lei;ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.Plata se face in contul nr.RO50BRDE410SV84247194100, deschis la BRD Agentia Stirbei Voda?Bucuresti.AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare nu a constituit GBE in perioada de valabilitate a ofertei, oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;ofertantul a depus la CNSC o contestatie in legatura cu procedura mai sus mentionata, iar CNSC a respins contestatia respectiva in conf. cu preved art.278 din OUG34/2006. In acest caz, AC va retine contestatorului din GP o suma raportata la valoarea estimata, in conf. cu prevederile art.278^1, al.(1) din OUG nr.34/2006. Garantia de participare se elibereaza conform art. 88 din HG925/2006. Pentru restituirea garantiei ofertantul va comunica la sediul RATB-Serv Achizitii Publice nr de cont si banca unde se vor vira banii. Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna exec.(GBE) este de 5 % din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 din HG 925 / 2006. Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria RATB. Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularul 4;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul 5; Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/tert sustinator. In cazul tertilor sustinatori se va completa declaratia de neincadrare in prevederile art.181 lit. a, c1 si d din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr 34/2006: se va completa Formularul 9. Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Campurean Adrian Mihai-Director General, Aron Gheorghe-Director Exploatare, Chiru Virgil-Director Economic, Osman Deniz - Director Comercial, Panaitescu Serban Nicolae - Director Tehnic, Oprea Cristina Elena - Sef Serviciu Juridic Contencios, Marin Pompiliu Gheorghe - Sef Serviciu Tehnic, Jianu Radu Viorel - Sef Departament Marketing Achizitii Publice, Letea Dorin Ilian - Sef Serviciu Achizitii Publice, Jugureanu Emanuela - Sef Birou Contracte, Andrei Amalia Eugenia - Sef Birou Infrastructura Parc Vehicule, Chitu Marilena - economist, Serviciu Tehnic, Ganea Dan - inginer Serviciu Tehnic, Vladarau Mihai - Sef Serviciu Patrimoniu, Luca Rodica - Sef Birou Patrimoniu, Bedreaga Vlad - tehnician, Serviciu Patrimoniu, Stefan Cornel - Sef Departament Comercial, Bahrin Mirela - Sef Serviciu Vanzare, Toea Radu - Sef Birou Vanzare, Stoica Mihaela - Sef Serviciu Control, Velicu Andreea - economist, Departamentul Comercial, Horhoianu Dan Valeriu - Sef Serviciu Implementare Exploatare Servicii Informatice, Gheorghe Mariana Daniela - Sef Birou Contracte si Avize de Legalitate, Neagu Monica - consilier juridic, Birou Contracte si Avize de Legalitate, Isac Marius - consilier juridic, Birou Contracte si Avize de Legalitate, Dumbrava Emanuela - consilier juridic, Birou Contracte si Avize de Legalitate, Dinica Iulian Alexandru - Sef Birou Ofertare, Dascalu Cora Elena - referent Birou Ofertare, Suciu Ana Maria Ruxandra - inginer, Birou Contracte, Costache Dicran Daniel - inginer, Birou Contracte.Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Campurean Adrian Mihai -Director General si Chiru Virgil-Director Economic.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 10. 1.Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.3. Participantii la procedura de achizitie trebuie sa fie societati de asigurare autorizate de catre Comisia de Supraveghere in Asigurari pentru a efectua acest tip de serviciu in conformitate cu Legea 32/2000 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2013 08:40