Achizitie publica - Asigurare facultativa pentru avarii ? CASCO fara fransiza
Detaliu pentru invitatia numarul 348548
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348548/14.06.2013
Denumire contract: Asigurare facultativa pentru avarii ? CASCO fara fransiza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIAAUTONOMA DE TRANSPORT BRASOVCod fiscal: RO 1102556, Adresa: STR. HARMANULUI NR. 49, Brasov, Telefon: 0368/401259, Fax: 0368/401259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. HARMANULUI NR. 49, Brasov, Romania, cod postal: 500250, telefon: +40 368401259, fax: +40 368401259, persoana de contact: Comp.achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Brasov, str.Harmanului nr.49, etaj 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asigurare facultativa pentru avarii ? CASCO fara fransiza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea facultativa pentru avarii ? CASCO, fara fransiza, pentru 154 de autobuze si 14 autovehicule diverse din parcul RAT Brasov, valabila pe teritoriul Romaniei, pentru o perioada de 1 an.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 419, 129.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6.286, 94 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Data la care se determina echivalenta leu/euro este: cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul de schimb al BNR.Modul de constituire a garantiei pentru participare se va face in conformitate cu prevederile art 86 alin (1)si(3) din HG nr 925/2006.Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88 din HG nr 925/2006, cu modificarile si completarile legale ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul sa retina garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art 87 alin (1) din HG nr 925/2006 cu modificarile si completarile legale ulterioare. In acest sens se vor respecta si prevederile legale conform art 278^1 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile legale ulterioare, in cuantum de 4.191, 29 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor conform prevederilor HG 1045/2011.Garantia de buna executie se elibereaza/restituie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie, in conformitate cu L nr 346/2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea: completare si prezentare Formular A.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr 34/2006: completare si prezentare Formular B.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr 34/2006: completare si prezentare Formular B2.Persoane ce sunt membrii ai organelor decizionale si au legatura cu procedura de atribuire sunt: ing.Pulpea Augustin; ec.Florea Cristinel; ing.c. Marin Costinel; ing.c.Spinean Nicolae.Persoane din cadrul autoritatii contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau procedura de atribuire sunt: ec.Florea Cristinel; ec.Pascariu Antonela; ing.Voicu Liviu; cons.jur. Sandu Camelia; ec.Gliga Daniela; ec.Gadea Angelica; ec.Diaconu Rodica; ing.Stan Mihai; jur.Corfariu Corina; ec.Ghiurutan Ilona.4.Certificat de participare ofertanti cu oferta independenta: completare si prezentare Formular 1.5.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentare document6.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-prezentare document 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. - prezantare document2.Autorizatie emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, din care sa reiasa ca societatea de asigurare are dreptul de a practica o asemenea asigurare in anul 2013 si Certificat de inmatriculare in Registrul Asiguratorilor emis de CSA , conform Legii 32/2000 si a Ordinului CSA nr.14/2011 - prezentare documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (cerinta minima de calificare): operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a realizat o cifra de afaceri in valoare minima de 400.000lei.2.Situatiile financiare anuale intocmite pentru anul precedent, vizate si inregistrate la unitatile teritoriale ale MEF.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista cu denumirea si adresa atelierelor de service agreate de ofertant, care efectueaza reparatiile la autovehiculele care beneficiaza de asigurarea CASCO. 2.Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani Certificare pentru calitate ISO 9001 valabila la data limita de depunere aofertelor, ?sau echivalent?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2013 10:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 11:21