Achizitie publica - Asigurare service, intretinere si reparatii semafoare si lampi semnalizare cu intermitenta
Detaliu pentru invitatia numarul 320120
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320120/10.02.2012
Denumire contract: Asigurare service, intretinere si reparatii semafoare si lampi semnalizare cu intermitenta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul DevaCod fiscal: 4374393, Adresa: Piata Unirii nr. 4, Deva, Telefon: 0254/213435, Fax: 0254/226176
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii nr. 4, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 0254210072, fax: +40 0254210072, persoana de contact: Mircia Muntean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Deva . Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asigurare service, intretinere si reparatii semafoare si lampi semnalizare cu intermitenta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare servicii Asigurare service, intretinere si reparatii semafoare si lampi semnalizare cu intermitenta
II.1.6) CPV: 50232200-2 - Servicii de intretinere a semafoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 3600.00 lei. Perioada de valabilitate :60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea, se va prezenta in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul"cu numele , semnatura , stampila , data , 2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006se va prezenta in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" cu numele , semnatura , stampila , data, 3)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006se va prezenta in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" cu numele , semnatura . stampila si data.Declaratia se va prezenta si de subcontractant cat si de tertul sustinator(dupa caz).Persoanele cu functie de decizie a autoritatii contractante sunt :1 -Primar Mircia Muntean 2 ? Viceprimar Mos Ovidiu 3 ? Viceprimar Chisota Roxana 4 ? Director tehnic Ludovic Szots 5 ? Director economic Nicula Viorica 6 - Administrator public Oprisiu Corina 7 - Consilier Radu Petru Dorin4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, - se va prezenta in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" cu numele , semnatura , stampila , data .5) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" , eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.6) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.7)Declaratie privind calitatea de participant la procedura, se va prezentain original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" cu numele , semnatura , stampila , data .Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Certificat constatator din care sa rezulte ca firma este autorizata sa execute lucrari de instalatii electricecarese va prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul ?Pentru persoane juridice/fizice straine prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri globala pe ani 2008, 2009, 2010 , sa fie minim de 300.000, 00 lei, fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1-Ofert trebuie sa dov ca are servicii duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani pana la data lim de dep a ofert., 2-Se va prez o lista cu serv prest in ultimii 3 ani pana la data lim de dep a ofert.3-Exper similara poate fi indepl prin prez de contr de serv similare obiect contr a caror val , sa fie cel putin egalacu 120.000, 00 leilei fara TVA, 4- O decl refer la util, instal, echipam tehnice de care dispune oper pt indepl coresp a contr de serv.5- Ofert. sa detina cel putin o masina pentru deplasare la locul de interventie si sa fie la zi cu Inspectia Tehnica Periodica .6-Inform privind asig cu pers de special.7- Decl privind efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de cond in ultimii 3 ani.8-Se va asigura numarul de personal necesar pentru efectuarea tuturor lucrarilor de service . Personalul de specialitate minim care trebuie sa fie: -Electrician?minim 2 - autorizati sa lucreze in instalatii electrice sub tensiuni de 220 V si 380 V-electronist-minim 1
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este postata in SEAP atasata prezentului anunt
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.02.2012 12:18