Achizitie publica - ASIGURARE UTILITATI - GRUP SCOLAR AGRICOL CAZANESTI
Detaliu pentru invitatia numarul 335591
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335591/18.09.2012
Denumire contract: ASIGURARE UTILITATI - GRUP SCOLAR AGRICOL CAZANESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CAZANESTI (PRIMARIA CAZANESTI)Cod fiscal: 4231962, Adresa: STR. LALELELOR, Cazanesti, Telefon: +40 0243264010, Fax: +40 0243264397
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LALELELOR, Cazanesti, Romania, cod postal: 927065, telefon: +40 0243264010, fax: +40 0243264397, persoana de contact: RADA PAUN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Cazanesti, sos. Bucuresti nr.93, Cazanesti, judetul ialomita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASIGURARE UTILITATI - GRUP SCOLAR AGRICOL CAZANESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unei constructii in incinta Grupului Scolar Agricol Cazanesti cu regim de inaltime parter, avand spatii cu destinatia de grup sanitar fete, baieti, profesori , persoane cu dizabilitati sicentrala termica. Mentionam ca in prezentul proiect nu se vor realiza dotarile aferente centralei termice, montajul utilajelor respective si nici racordul termic la grupul scolar; acestea facand obiectul unui alt contract.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 226, 671 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4.533, 00 leiConstituire garantie de participarea)virament bancar in cont RO 02 TREZ3915006XXX003910 deschis la Trezoreria Slobozia;b) scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? in original, cu valabilitate de 60 de zile, de la termenul limita de depuneri ofertei.In cazul unei contestatii respinse de CNSC ofertantului caruia i s-a respins contestatia ca nefondata i se va retine suma 2266, 71 lei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia trebuie sa fie irevocabila. De asemenea, daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiie mentionate de art I alin 3 din HG 1045 din 19 oct 2011. Durata garantiei de buna executie ? 24 luni
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completatin conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare - in original;. Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati, terti sustinatori.)Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completat in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare - in original; Aceasta declaratie va fi data de toti participantii la procedura (ofertanti, asociati , terti sustinatori.) Tertului sustinator i se solicita din cadrul declaratiei conf art 181 din OUG 34 / 2006 numai literele a), c1) si d).Cerinta nr. 3 - Certificat de atestare fiscala privind achita-rea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila. Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.4 - Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local eliberat de Primarie pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, sediile principale si secundare declarate. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila. Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Daca este cazul, ofertantul va indica punctul/punctele de lucru implicate in derularea contracului, precizind aceasta printr-o declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata.Cerinta nr.5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Prezentare document - in original, completatin conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? formular CPI din sectiunea Formulare; semnat si stampilat.Cerinta nr.6 - Declarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese -neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare document - in original, intocmit in conformitate cu art. 69^1 din OUG 34 / 2006 ? semnat si stampilat;Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: StelianTraian primar, Machita Alexandru viceprimar, Mihai Constanta contabil, Oancea Georgeta secretar.Persoaneleimplicate in procedura de atribuire: StelianTraian primar, Machita Alexandru viceprimar, Mihai Constanta contabil, Oancea Georgeta secretar, Paun Rada presedinte comisie evaluare, membrii comisiei evaluare -Nitu Rodica, Barbu Anastase, Balan Laurentiu, Chirita Vasile, membrii comisiei de buget finante din cadrul consiliului local ? Nedu Marin, Mirica Gheorghe, Chirita Niculae, Dima Aurel, Manase Victor. Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Prezentare document -in original sau copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, comisia de evaluare va solicita, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile si rapoartele auditorilor/ comisiei de cenzori aferente bilanturilor contabile respective pe ultimii 3 ani., Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.Cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 453.300 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte privind executia de lucrari similare in ultimii 5 aniinsotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, Un contract similar de executie lucrari (lucrari de constructii cladiri), insotit de proces verbal de receptie partiala /la terminarea lucrarilor /finala a carui valoare (fara TVA) sa fie de cel putin 226.600lei..De asemenea contractul va fi insotit si de o recomandare de la beneficiar., Declaratie pe propria raspundere referitoa-re la efectivele medii anuale ale personalu-lui angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Nominalizarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal minim de specialitate cu experienta in domeniu, necesar pentru indeplinirea contractului, astfel: 1. sef de santier.2. responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) atestat MDRT in domeniul lucrarilor ce se executa (constructii cladiri), valabil la data deschiderii ofertelor.3. responsabil cu calitatea .4. responsabilcusanatatea sisecuritatea in munca.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora ? CV ul persoanelor implicate., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, mijloacele de transport, echipa-mentele tehnice de care poate dispune opera-torul economic pentru indeplinirea corespun-zatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca detine acele echipamente utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului mentionate in formular., Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, datele de recunoastere ale acestuia/acestora, specializarea acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora., Cerinta 1In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu) fiecare dintre membrii acesteia va trebui sa indeplineasca conditiile privind: Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in confomitate cu Contractul de asociere, prezentat in original, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate detaliile necesare pentru a putea evalua ofertele. CertificatdeatestareISO-9001, Certificat ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 10:42