Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asigurarea bunurilor mobile si imobile constituite garantie la contractul de credit nr. 471 / ER / 27.08.2012 incheiat cu BCR S.A si BRD GSG S.A., pentru finantarea lucrarilor de modernizare a blocului energetic nr. 4.?


Detaliu pentru invitatia numarul 354287
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 354287/01.10.2013
Denumire contract: Asigurarea bunurilor mobile si imobile constituite garantie la contractul de credit nr. 471 / ER / 27.08.2012 incheiat cu BCRS.A si BRD GSG S.A., pentru finantarealucrarilor de modernizare a blocului energetic nr. 4.?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA ENRGETICIANULUI NR 25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253372590, persoana de contact: REGISTRATURA UNITATII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUCURSALA ELECTROCENTRALE ROVINARI STRADA ENERGETICIANULUI NR 25
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asigurarea bunurilor mobile si imobile constituite garantie la contractul de credit nr. 471 / ER / 27.08.2012 incheiat cu BCRS.A si BRD GSG S.A., pentru finantarealucrarilor de modernizare a blocului energetic nr. 4.?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciului ?Asigurarea bunurilor mobile si imobile constituite garantie la contractul de credit nr. 471 / ER / 27.08.2012 incheiat cu BCRS.A si BRD GSG S.A., pentru finantarealucrarilor de modernizare a blocului energetic nr. 4.? consta in incheierea unui contract de asigurari / incheierea unor noi polite de asigurare a bunurilor constituite ca ipoteca mobiliara pentru garantarea creditului de 143 mil lei necesar finantarii lucrarilor de modernizare a blocul energetic nr. 4, deoarece perioada de asigurare expira la data de 30.11.2013.Beneficiarul asigurarii este S. Complexul Energetic Oltenia S.A., Sucursala Electrocentrale Rovinari. Se va intocmi polita de asigurare pentru fiecare bun in parte. Polita de asigurare va fi cesionata in favoarea Asocierii formate din BRD GSG S.A. si BCR S.A. si in favoarea Bancii de Export Import a Romaniei ? EXIMBANK S.A..Pe toate politele de asigurare se va trece mentiunea ?in caz de dauna, dreptul de despagubire se cesioneaza in favoareaAsocierii formate din BRD GSG S.A. si BCR S.A. si in favoarea Bancii de Export Import a Romaniei ? EXIMBANK S.A.?
II.1.6) CPV: 66515200-5 - Servicii de asigurare a bunurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 48, 088 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in lei, in cuantum de 960, 00 lei (sau in valuta); Echivalentul in valuta se va determina corespunzator cursului de schimb valutar anuntat de BNR pentru data de: (5 zile inainte de data limita adepunerii ofertelor)Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 90 zilecalendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare conform HG 925/2006 in vigoare, art.86. De asemenea garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieriaSucursala Electrocentrale Rovinari, a unui ordin de plata sau fila CEC (cont IBAN RO18 RZBR 0000 0600 1467 7139, deschis la Raiffeisen Bank Tg-Jiu), cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta. In cazul constituirii prin instrument de garantare ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente a insera in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006. Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006cu toate modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare emisa in alta limba, decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Garantia de Buna Executie = 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a GBE, conform H.G. nr. 925/2006 in vigoare, art.90 si Ordinul 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular 1 (inclusiv pentru tertul sustinator)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completare Formular 2 (inclusiv pentru tertul sustinator va face referire doar la literele a), c1 ) si d))Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 3 se va completa si decatre subcontractant/asociat (inclusiv pentru tertul sustinator).Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Director S.E. Rovinari ?Pisc Ion-Director Economic ? Vilceanu Mirela-Director Achizitii ? Chirca Delia-Persoanele care semneaza/aproba documenteleemise in legatura cu sau pentru procedura de achizitie - Bujor Cristina, Lungu Ion, Birlete Claudia, Teiu Sorin, Pupazan Adela, Ciurel Nicoleta, Pupazan Aura.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completare Formular 4 (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.5.Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataSe vor prezenta ca documente edificatoare: 1. Pentru Persoane Juridice Romanea) Certificat de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, emis de Directia Generala a Finantelor publice (pentru persoane fizice/juridice romane), in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ;b) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, eliberate de Primaria in raza careia se afla sediul societatii, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.2. Pentru Persoane Juridice StraineDeclaratie pe propria raspundere, pentru persoanele juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele mentionate anterior.Din certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa rezulte ca ofertantul / candidatulnu are datorii scadente la nivelul luniianterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici / ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin. (4) din H.G. nr. 925/2006Note :1. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Certificatul constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? . Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor2. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru confirmare documentul in originalsau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat astfel la deschiderea ofertelor.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri, se vor prezenta: a)Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de I.M.M. al ofertantului, saub) Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, conform Ordinului 509/2011, art. 5(3).Documente (certificate/adrese)necesare pentru prestarea serviciului1.Certificat de inmatriculare in registrul asiguratorilor.2.Adresa emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilorin termen de valabilitate, din care sa rezulte ca: - asiguratorul nu a fost supus unei proceduri reglementate de Legea 503 / 2004 ;
- asiguratorului nu i-a fost interzisa temporar, total sau partial exercitarea activitatii de asigurare in ultimii 3 ani.Evaluarea cerintei: Ofertantul (subconctractantul pentru partea lui de implicare) trebuie sa detina documentele (certificate/adrese) pentru serviciul care face obiectul achizitiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formularul nr.5 - Media cifrei de afacrei globale pe ultimii trei ani sa fie de minim 96.000, 00 lei.Pentru echivalenta lei/valuta (euro sau orice alata valuta in afara de euro) se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta(euro sau orice alata valuta in afara de euro) comunicat de BNR pentru anii: 2010, 2011 si 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 -Formularul nr. 6.a.si Formular 6.b.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care sa confirme prestarea acestor servicii, Cerinta nr. 2 - Formularul nr.7.a) siFormular nr. 7.b)Informatii privind experienta similara: - Prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul privat beneficiar, care sa confirme ca ofertantul a prestat/dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) servicii similare, in baza a minim un contract, in valoare de cel putin 48.000, 00 lei, conform prevederilor art.188 aliniatul (2) litera a) din OUG nr. 34/2006.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an., Cerinta nr. 3 ? Informatiiprivind subcontractantii (daca este cazul)In cazul subcontractarii unor parti din contract, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele: - Formularul nr. 8.a si tabelul/anexa acestuia - Declaratie privind subcontractantul / subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora.;
- Formular 8.b - ?Acord de subcontractare?, incheiat intre ofertant si subcontractantNote: (1) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.(2) Neprezentarea unuia dintre documentele solicitate, in cazul subcontractarii, atrage declararea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr. 4 - Informatii privind asocierea (daca este cazul): In cazul asocierii, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele: - Formular 8.c - ?Acordul de asociere?, (in original sau copie legalizata, in limba romana sau traducere autorizata)- Formular 8.d - ?Imputernicire pentru reprezentare la procedura?, (in original sau copie legalizata, in limba romana sau traducere autorizata).Note: In cazul asocierii se va respecta art. 44 din OUG 34/2006.Ofertele depuse de operatori economici care sunt parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si partea de contract indeplinita de fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv resursele tehnice si umane ( certificate / atestate / autorizatii solicitate in fisa de date, pentru partea de implicare a respectivului asociat); b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;c) Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (Lider de asociatie) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicirescrisa semnata de fiecare partener in parte;d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului.e) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea economico-financiara si tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata, iar actul incheiat va fi prezentat autoritatii contractante. Contractul de asociere trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui ca anexa la contractul de achizitie publica.Neprezentarea unuia dintre documentele solicitate, in cazul asocierii, atrage declararea ofertei ca inacceptabila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer