Achizitie publica - Asigurarea cheltuielilor cu reparatiile si intretinerea mijloacelor de transport aflate in dotarea OI POS Mediu in perioada 2013 - 2014
Detaliu pentru invitatia numarul 348604
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348604/14.06.2013
Denumire contract: Asigurarea cheltuielilor cu reparatiile si intretinerea mijloacelor de transport aflate in dotarea OI POS Mediu in perioada 2013 - 2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si Schimbarilor ClimaticeCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3163704, Fax: +40 3163704
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Serban Voda nr. 30-32, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 040212, telefon: +40 213006250, fax: +40 213160778, persoana de contact: Lucian MIHAI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Serban Voda nr. 30-32, sector 4, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asigurarea cheltuielilor cu reparatiile si intretinerea mijloacelor de transport aflate in dotarea OI POS Mediu in perioada 2013 - 2014
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - intretinerea, repararea si implicit furnizarea pieselor de schimb pentru autoturismele Dacia Logan aflate in dotarea celor 8 OI-uri POS Mediu (OI POS Mediu Bucuresti, OI POS Mediu Pitesti, OI POS Mediu Timisoara, OI POS Mediu Cluj-Napoca, OI POS Mediu Sibiu, OI POS Mediu Galati, OI POS Mediu Craiova, OI POS Mediu Bacau);
- realizarea Inspectiilor tehnice periodice pentru cele 8 autoturisme conform legislatiei in vigoare.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 309, 702.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
170 Euro /737, 80 Lei. (pentru fiecare lot).Data pentru care se determina echivalenta leu / Euro: 22.05.2013; 1 Euro = 4, 34 Lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor Forma de constituire a garantiei: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata sau ordin de plata in contul Autoritatii contractante numarul RO80TREZ700500138X002145 deschis la DTCMB);Dovada constituirii garantiei de participare: prezentata in ORIGINAL la sediul autoritatii contractante, cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor;sa faca referire expresa la procedura organizata de Autoritatea Contractanta;sa contina in clar denumirea autoritatii contractante;sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire;sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;sa fie emisa pentru operatorul economic (asocierea de operatori economici) care a depus oferta.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Neprezentarea garantiei de participare, respectand cerintele de mai sus conduce la respingerea ofertei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare si de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278(1) din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din pretul fara TVA al contractului (2, 5% pentru ofertantii din categoria IMM, in conditiile legale);Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata;Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.Scrisoarea de garantie de buna executie: trebuie prezentata in original;sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita (cel putin egala cu durata contractului);sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si / sau semnatura autorizata.Garantia de buna executie a contractului trebuie constituita in termen de maxim 5 zile lucratoare, de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea anularii acestuia.Este recomandabil ca garantia de buna executie sa fie emisa de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- autorizare RAR , conform RNTR 9 clasa a II a de autorizare, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 2135/2005 pentru prestarea activitatilor sau lucrarilor de reglari generale/intretinere - reglari sisteme si/sau componente ale vehiculelor rutiere, schimb de materiale de exploatare prezentate in cataloage si/sau baze de date ale echipamentelor, documentatii de intretinere a vehiculelor, documentatii de reparatii pe suport de hartie sau informatic etc., valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- autorizare RAR, conform RNTR 9 clasa a III a de autorizare, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 2135/2005 pentru prestarea activitatilor sau lucrarilor dereparare a anvelopelor si/sau a camerelor de aer - operatii de demontare/montare, lipire si/sau vulcanizare a camerelor de aer si/sau anvelopelor, conform conditiilor minimale tehnice privind repararea anvelopelor si camerelor de aer, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- autorizare RAR, conform RNTR 9 clasa a IV a de autorizare, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 2135/2005 pentru prestarea activitatilor sau lucrarilor de acoperire anticoroziva a caroseriei si componentelor acesteia - operatii de acoperire anticoroziva, conform conditiilor minimale tehnice si tehnologice adecvate, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru fiecare lot in parte: Maxim doua contracte similare, derulate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), cu privire la prestarea unor servicii similare celor solicitate in valoare cumulata de minim 8.000 euro.Demonstrarea experientei similare se va face prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Convertirea in euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala Romana pentru anul semnarii contractului.Pentru anul in curs: transformarea in Euro, se va face fie la cursul mediu lunar comunicat de BNR din luna semnarii contractului, fie la cursul BNR din ziua publicarii anuntului de participare la licitatie.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ., Prezentarea listei cu dotarile prestatorului necesare desfasurarii activitatilor prevazute in contract, din care sa reiasa ca acesta dispune de: -Canal de vizitare, elevatoare fixe si mobile, mijloace de ridicat si transportat-Masina de echilibrat roti-Masina de dejantat anvelope-Presa pentru vulcanizare-Dispozitiv de verificare a adancimii profilului anvelopelor-Instalatie si aparate pentru reglarea si verificarea farurilor auto-Tester diagnoza-Compresor de aer-Redresor si/sau robot pornire pentru incarcarea bateriilor-Analizor de gaze de evacuare-Opacimetru-Manometru pentru controlul presiunii din pneuri-Densimetru-Compresmetru-Chei dinamometrice-Instalatie si aparate pentru verificarea si reglarea geometriei sistemului de directie-Stand cu role pentru verificarea eficacitatii sistemului de franare-Truse de scule auto-Dispozitiv de tras caroseria-Aparat de taiat (autogen si electro-mecanic)-Recuperator fluide-Echipamente verificare /diagnosticare componente (ABS, amortizoare, aer conditionat, etc)-SDV-uri specifice pentru sisteme si/sau componente auto-Instalatie aspiratie praf si exhaustare noxe-Cuptor uscare-Trusa pistoale protectie anticoroziva-Trusa de electrician auto-Trusa de scule tinichigerie, Informatii privind sub-contractantii /asociatiiOfertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.5. Subcontractantii vor completa obligatoriu Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006., -prestatorul trebuie sa aiba sisteme de diagnoza compatibile cu marca si tipul de autoturism care face obiectul prezentului proiectPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2013 10:19