Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asigurarea de raspundere civila a administratorilor,directorului general si directorilor executivi din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS


Detaliu pentru invitatia numarul 354790
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 354790/16.10.2013
Denumire contract: Asigurarea de raspundere civila a administratorilor, directorului general si directorilor executivi din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803202, fax: +40 269844832, persoana de contact: Laura Filipas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Constantin I Motas, nr.1 Medias
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asigurarea de raspundere civila a administratorilor, directorului general si directorilor executivi din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea de raspundere civila a administratorilor, directorului general si directorilor executivi din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIASSuma minima de despagubire este minim 25.000.000 eur, per eveniment si in agregat.Valoarea estimata a contractului este de75.000 euro ( fara TVA), din care 50.000 euro pentru membrii Consiliului de Administratie(5) si 25.000 euro pentru Directorul general si directorii executivi (conform tabelnr.1 din caietul de sarcini)
II.1.6) CPV: 66516400-4 - Servicii de asigurare de raspundere civila generala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare :1.500 euro , respectiv echivalentul in lei, Data la care se va face echivalenta leu/euro este 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor la cursul stabilit de BNR , Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor la cursul stabilit de BNR , valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor art. 86, alin 1 HG 925/2006 - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 15 - Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; - Depuneri la caseria Transgaz - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; ? fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; ? ofertantul se incadreaza la prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, modificata.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie : prevederile art. 90 alin. 1 din HG 925/2006 - scrisoare de garantie de buna executie, Formular 18, - sau retineri succesive din facturile partiale In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale : in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea : Se va completa Formularul 1;Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta): Ofertantii vor completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: se va completa Formularul 3 cu toate datele de identificare ale operatorului economic;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, : se va completa Formularul 4;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata: Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata, Formular 5Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt : Petru Ion Vaduva-Director General; LATA ILIE-Director General Adj;STEFANESCU IOAN-Director Departament;TATARU ION-Director Departament;LUPEAN MARIUS VASILE-Director Directie;MATES ANGELA ANETA-Director Directie;IDU OLGA-Director Directie;PINZAR ADELA-Director Directia Achizitii Publice si Contractari;FILIPAS LAURA-Sef Birou;Hadambas Ovidiu Gheorghe ? Economist, Ion Andi Marian ?Inginer, Tatomir Mihaela ? Inginer, Hentea Mihaela Luminita ? Economist, Szabo Alexandra Consilier Juridic, Simescu Viorica ? TehnicianPETRARIU IOAN-Sef Serviciu;BACIU ELENA MARIOARA-Consilier Juridic;GOAGE MIHAI-consilier Juridic;SUCIU NICOLAE-Consilier Juridic;COMSA ADRIAN -Director Directie;TICHINDELEAN MARILENA - Economist;HENTEA VALENTIN-Sef Birou.. Formular 12 E.Aceasta declaratie se va completa si de catre tertii sustinatori ai capacitatii economico financiara si respectiv a capacitatii tehnico si/sau profesionala , daca este cazul. Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident;Certificate constatatoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor exigibil de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributia pentru asigurarile sociale de stat ( formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident).Se vor prezenta aceste certificate astfel incat din ele sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.( din formulare trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; ofertantii cu datorii vor fi exclusi din procedura).In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin 4 din HG 925/2006, modificata.Se solicita ca ofertantii sa faca dovada existentei autorizatiei emise de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor/ASF.In cazul ofertei comune: Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus(In acest caz se va completa Formularul 12, urmand ca legalizarea asocierii sa se faca doar daca oferta respectiva va fi declarata castigatoare)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Marja de solvabilitate disponibilaOfertantul trebuie sa faca dovada ca marja de solvabilitate disponibila la 31.12.2012 si 30.06.2013 este cel putin egala cu marja solvabilitate minima, conform reglementarilor CSA/ ASF .
1. Se solicita ca ofertantul sa prezinte informatii cu privire la cuantumul marjei de solvabilitate disponibila, conform raportarilor la CSA, pentru inchiderea exercitiului financiar la 31.12. 2012 .
2. Se solicita ca ofertantul sa prezinte informatii cu privire la cuantumul marjei de solvabilitate disponibila, conform raportarilor CSA/ASF, la 30.06.2013., - Se va prezenta: -ultimul bilant contabil vizat de organele in drept se vor respecta prevederile art. 36 din Legea 82/1991;
-Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 150.000 euro ( respectiv 675.000 lei). Echivalentul in euro al valorii exprimate in lei se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, comunicat de Banca Nationala a Romaniei valabil pentru anul respectiv:
2010- curs valutar mediu BNR: 1 EUR= 4, 2099 RON
2011- curs valutar mediu BNR: 1 EUR= 4, 2379 RON
2012- curs valutar mediu BNR: 1 EUR= 4, 4560 RON
In cazul in care se va utiliza o alta valuta decat euro se va lua in considerare cursul de referinta leu/alta valuta comunicat de BNR.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens sau prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra de afaceri este in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat. Se va completa Formularul nr. 6., Operatorii economici vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care in situatia in care este castigator va prezenta dovezi cu privire la reasigurarea riscurilor si a sumelor din oferta., In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana ^. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180si 181 lit a c^1 si d) .( Formular 13 A).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii
Daca parti din contractul de achizitie publica se vor executa de catre unul sau mai multi subcontractanti, acestia vor fi prezentati prin completarea Formularului nr. 14. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta, inainte de incheierea contractului de achizitie. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale, In conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana ^. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea tehnica si /sau profesioanla nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180si 181 lit a c^1 si d) .( Formular 13 B)., Dovada plasarii in reasigurare a contractului de asigurare catre reasiguratori cu rating financiar minim A- conform S&P.(Regulamentul (CE) nr.1060/2009 al Parlamentului European si al Consiliului din 16.09.2009, privind agentiile de rating de credit, publicat in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene la data de 17.11.2009.) Se va prezenta documentul de oferta de reasigurare semnat de catre reasigurator/ brokerul de reasigurare desemnat al ofertantului, continand conditiile de preluare a riscului si clauzele de reasigurare care opereaza intre reasigurator si ofertant. Se vor urmari minim cerintele incluse in Formularul 11., Sanctiuni CSA/ ASFPentru demonstrarea acestei cerinte ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere- Formular 9- ca in perioada cuprinsa intre 01.01.2010 si data depunerii ofertei nu se afla sub incidenta prevederilor Legii nr.32/2000-republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, art.39, alin.3 lit.a- e si nici sub incidenta Legii nr.503/2004 cu modificarile si completarile ulterioare., Declaratie privind lista contractelor de servicii similare( servicii de asigurari specifice, similare cu obiectul achizitiei, adica asigurari non -auto) prestate in ultimii 3 ani cu alti beneficiari decat autoritatea contractanata, continand sume asigurate, perioade de prestare, riscuri asigurate, primele de asigurare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va prezenta Formularul 7 , in original. Suma valorilor in lei a contractelor serviciilor mai sus mentionate, trebuie sa fie cel putin egala cu 75, 000 EUR (in echivalent RON, respectiv 337.500 lei) .Cursul de schimb EUR/ RON pentru exprimarea valorii contractelor in RON este cursul mediu al pietei valutare pentru anii 2010, 2011, 2012, astfel: 2010- curs valutar mediu BNR: 1 EUR= 4, 2099 RON2011- curs valutar mediu BNR: 1 EUR= 4, 2379 RON2012- curs valutar mediu BNR: 1 EUR= 4, 4560 RON2013- curs valutar mediu perioada 01.01.2013-30.09.2013:1 EUR= ...RONIn cazul in care se va utiliza o alta valuta decat euro se va lua in considerare cursul de referinta leu/alta valuta comunicat de BNRContractele de servicii similare se confirma prin prezentarea unor certificari/ procese verbale de receptie/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Certificarile/ procesele verbale/ documentele trebuie sa fie semnate si inregistrate de catre beneficiarii respectivi si se vor prezenta obligatoriu inoriginal sau in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.In cazul in care beneficiarul este client privat si, din motive obiective, ofertantul nu are posibilitatea obtinerii unor certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se face printr-o declaratie a operatorului economic.Se va prezenta Formularul 8- continand pe ultimii 3 ani, totalul primelor brute subscrise pe clase de asigurari generale, volumul primelor brute pentru clasele de asigurari auto (casco si RCA), volumul primelor brute pentru clasele de asigurari non-auto.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
150
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
100
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2013 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer