Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asigurarea evaluarii ofertelor la contractarea lucrarilor de constructie pentru Reabilitarea DN76, Soimus ? Varfurile, km 0+000 ?km 69+350, Contractele 5R10a, 5R10b si 5R11


Detaliu pentru invitatia numarul 326416
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 326416/10.05.2012
Denumire contract: Asigurarea evaluarii ofertelor la contractarea lucrarilor de constructie pentru Reabilitarea DN76, Soimus ? Varfurile, km 0+000 ?km 69+350, Contractele 5R10a, 5R10b si 5R11
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 212643292, fax: +40 213186662, Registratura poarta A, persoana de contact: Directia Achizitii cu Finantare Externa, Serviciul Licitatii FEDR/IFI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 212643292, fax: +40 213186662.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asigurarea evaluarii ofertelor la contractarea lucrarilor de constructie pentru Reabilitarea DN76, Soimus ? Varfurile, km 0+000 ?km 69+350, Contractele 5R10a, 5R10b si 5R11
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea evaluarii ofertelor la contractarea lucrarilor de constructie pentru Reabilitarea DN76, Soimus ? Varfurile, km 0+000 ?km 69+350, Lot 1 - Contract 5R10a (sector Soimus ? Brad, km 0+000 ? 30+436), Lot 2 ? Contract 5R10b (sector Brad-Ionesti, km 35+432-km 55+425)siLot 3 ? Contract 5R11 (sector Ionesti - Varfurile, km 55+425 ? km 69+350).
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 544, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
I.Autoritatea Contractanta solicita Garantie de participare eliberata in numele ofertantului in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, in cuantum de: 10.330 LeiGarantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro, in cuantum de: 2.373, 15 Euro calculat la un curs mediu afisat de BNR, calculat la un curs mediu afisat de BNR, aferent perioadei 01.01.2012- 31.03.2012, de 1 Euro = 4, 3529 LeiII. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, si anume cel putin 45 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.III. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.IV. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Se va completa dupa caz Formularul nr. 23A/23B.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare: 1. Situatia personala a ofertantului2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale3. Capacitatea economica si financiara4. Capacitatea tehnica5. Standarde privind Asigurarea CalitatiiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea 2 ?Formulare? a Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? a Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 2 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? a Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web https: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre. Autoritatea Contractanta are dreptul de a exclude un ofertant din procedura de achizitie publica in situatia in care a fost pronuntat falimentul acestuia de catre o instanta judecatoreasca.Nota 5: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 6: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? a Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c), d)ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicac. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/Tertul sustinator la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul B, din Sectiunea 2 Formulare - a Documentatiei de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul A din Sectiunea 2 Formulare - a Documentatiei de Atribuire).? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt dna. Director General Daniela Draghia, dl. Director Achizitii cu Finantare Externa Horia Nicolae, dl. Marius Curculescu, Sef Serviciu Licitatii Coeziune/IFI, dna. Nicoleta Margarit, Sef Serviciu Licitatii FEDR/IFI, dna. Anca Bobalca - Sef Serviciu Contractare Fonduri Externe, dl. Andrei Filipescu - Director Directia Legislatie, Contencios si Contracte, dl. Emil Rusoiu - Serviciul CFP si Avizare contracte, dl. Ionut Masala - Director General Adjunct Economic, dl. Marius Pistea - Director Proiecte Autostrazi Fonduri Externe, dna. Daniela Vovec - Director Proiecte DN Fonduri Externe Nerambursabile, dna. Nicoleta Davidescu - Director Directia Investitii, dl. Mircea Epure - Director Proiecte DN Fonduri Externe Rambursabile? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleOfertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.Nota 3: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie in valoare de minim: 544.000 LeiNote: Ofertantul va prezenta: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an.Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare, si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contr. respectiv, ofertantul are oblig. de a preciza partea/partile din contr.pe care urmeaza sa le subcontr., procentul pe care-l realiz precum si datele de recunoastere ale subcontr propusi.Ofertantul va prezenta Form 11 si anexa aferenta din Sect. 2 ?Formulare? - a Doc. de Atrib ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indepl de subcontr si specializarea acestora?, semnat de catre reprez. imputern al ofertantului.Subcontractorul/rii va/vor prezenta Form A din Sect. 2 ?Formulare? a Doc de Atribuireprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta: 1. Formularul nr. 12 ?Informatii privind asocierea? din Sectiunea 2 ?Formulare? a Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului. 2. Formularul nr. 13 ?Acordul de Asociere? din Sectiunea 2 ?Formulare? a Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii., CAP TH: Of tb sa faca dov ca a prest in ultim 3 ani* min 1 ctr de serv de consult in dom infr de transp rutier**, in cadr caruia a prest si act de elab a Doc Atr si/sau asist pt eval of pt min o achiz publ de exec lucr si in care part of la ctr a fost de min 350.000 Lei fara TVA.SAU Of tb sa faca dov ca a prest in ultim 3 ani* cel mult 2 ctr de serv de consult in dom infr de transp rutier**, in cadr carora a prest si act de elab a Doc Atr si/sau asist pt eval ofert pt min o achiz publ de exec lucr iar val particip of, cumul pt cele 2 ctr, sa fi fost de min 544.000 Lei fara TVA.**) lucr de constr noua si/sau modern si/sau reabil si/sau larg afer DN si/sau DE si/sau autostrOf tb sa prezinte: a.F 4 Capacit Teh din Sect 2, lista princip ctr de serv prest in ultimii 3 ani.b) Doc care sa ateste receptia la sf prest /receptia part a serv care sa dem prest serv prez. c) Certif de buna realiz pt ctr mentionat. In ac sens va prez ca doc justif. F 5 ?Certif priv exp prest? din Sect 2, Cap prof - Cerinta nr.1 of tb sa dem ca disp de urm expert cheie : I. Expert tehnic lot 1 : Studii: a. licent al unei Fac de Constr ?dipl de ing b. cunost bune de lb rom.Exp prof gen: -min 5 ani exp prof inactiv af lucr de constr si/sau superv lucr de constr si/sau manag de proiect/ contr si/sau proiect pt: autostr si/sau DN si/sau DE si/sau DJ si/sau strazi in localit urb.Exp prof specif: min 3 ani exp prof in contr/proiecte de lucr de constr in dom infr de transp rutier** in act de: superv lucr de constr si/sau lucrari de constr.**) Dom infr de transp rutier reprez lucrari de constr noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau largire aferente DN si/sau DE si/sau autostrazilor .Exp tb sa prez declar pe propria rasp priv exp, Lista pers cheie (F 6), Decl. dispon.(F 7 si 8), CV (F 9) si doc justif relev pt. indepl. crit./recom emise de Benef/Angajatorcare dem specializ si exp prof prez in CV, copii acte ident, atestate si autoriz ment in CV, Cap prof- Cerinta 2 of tb sa dem ca disp de urm exp cheie : I. Expert achizitii publice lot 1 : Studii: a. licent al unei Fac b. cunost bune de lb romExp prof gen: min 5 ani exp prof in dom dr (autostr, DN, DE, DJ si strazi in loc urb) in activ de: lucrari de constr si/sau superv lucr de constr si/sau manag de proiect / contract si/sau proiectare.Exp prof specif- exp in min 2 proc de achiz publ de lucr si/sau de serv, in care a part ca membru eval/expert cooptat in comisia de eval- exp in min o proc de achiz publ de lucr si/sau de serv in care a part ca membru eval/exp cooptat in comisia de eval, proc in care au fost apl prev PRAG/Ghidul BEI/Ghid BERD/legisl rom in vig in achiz publ(OUG 34/2006).Exp tb sa prez decl pe prop rasp priv exp, Lista pers cheie (F6), Decl. dispon.(F 7 si 8), CV (F9) si doc justif relevante pt. indepl. crit./recom emise de Benef/Angajcare dem indepl specializ si exp prof prez in CV, copii act ident, atest si autoriz ment in CV, Cap prof. - Cerinta nr. 3 of tb sa dem ca disp de urm expert cheie : I. Expert tehnic lot 2: Studii: a. licent al unei Fac de Constr ?dipl de ing b. cunost bune de lb rom.Exp prof gen: -min 5 ani exp prof inactiv af lucr de constr si/sau superv lucr de constr si/sau manag de proiect/ contr si/sau proiect pt: autostr si/sau DN si/sau DE si/sau DJ si/sau strazi in localit urb.Exp prof specif: min 3 ani exp prof in contr/proiecte de lucr de constr in dom infr de transp rutier** in act de: superv lucr de constr si/sau lucrari de constr.**) Dom infr de transp rutier reprez lucrari de constr noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau largire aferente DN si/sau DE si/sau autostrazilor .Exp tb sa prez declar pe propria rasp priv exp, Lista pers cheie (F 6), Decl. dispon.(F 7 si 8), CV (F 9) si doc justif relev pt. indepl. crit./recom emise de Benef/Angajatorcare dem specializ si exp prof prez in CV, copii acte ident, atestate si autoriz ment in CV, Cap prof- Cerinta 4 of tb sa dem ca disp de urm exp cheie : I. Expert achizitii publice lot 2 : Studii: a. licent al unei Fac b. cunost bune de lb romExp prof gen: min 5 ani exp prof in dom dr (autostr, DN, DE, DJ si strazi in loc urb) in activ de: lucrari de constr si/sau superv lucr de constr si/sau manag de proiect / contract si/sau proiectare.Exp prof specif- exp in min 2 proc de achiz publ de lucr si/sau de serv, in care a part ca membru eval/expert cooptat in comisia de eval- exp in min o proc de achiz publ de lucr si/sau de serv in care a part ca membru eval/exp cooptat in comisia de eval, proc in care au fost apl prev PRAG/Ghidul BEI/Ghid BERD/legisl rom in vig in achiz publ(OUG 34/2006).Exp tb sa prez decl pe prop rasp priv exp, Lista pers cheie (F6), Decl. dispon.(F 7 si 8), CV (F9) si doc justif relevante pt. indepl. crit./recom emise de Benef/Angajcare dem indepl specializ si exp prof prez in CV, copii act ident, atest si autoriz ment in CV, Cap prof - Cerinta nr. 5 of tb sa dem ca disp de urm expert cheie : I. Expert tehnic lot 3: Studii: a. licent al unei Fac de Constr ?dipl de ing b. cunost bune de lb rom.Exp prof gen: -min 5 ani exp prof inactiv af lucr de constr si/sau superv lucr de constr si/sau manag de proiect/ contr si/sau proiect pt: autostr si/sau DN si/sau DE si/sau DJ si/sau strazi in localit urb.Exp prof specif: min 3 ani exp prof in contr/proiecte de lucr de constr in dom infr de transp rutier** in act de: superv lucr de constr si/sau lucrari de constr.**) Dom infr de transp rutier reprez lucrari de constr noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau largire aferente DN si/sau DE si/sau autostrazilor .Exp tb sa prez declar pe propria rasp priv exp, Lista pers cheie (F 6), Decl. dispon.(F 7 si 8), CV (F 9) si doc justif relev pt. indepl. crit./recom emise de Benef/Angajatorcare dem specializ si exp prof prez in CV, copii acte ident, atestate si autoriz ment in CV, Cap prof- Cerinta 6 of tb sa dem ca disp de urm exp cheie : I. Expert achizitii publice lot 3 : Studii: a. licent al unei Fac b. cunost bune de lb romExp prof gen: min 5 ani exp prof in dom dr (autostr, DN, DE, DJ si strazi in loc urb) in activ de: lucrari de constr si/sau superv lucr de constr si/sau manag de proiect / contract si/sau proiectare.Exp prof specif- exp in min 2 proc de achiz publ de lucr si/sau de serv, in care a part ca membru eval/expert cooptat in comisia de eval- exp in min o proc de achiz publ de lucr si/sau de serv in care a part ca membru eval/exp cooptat in comisia de eval, proc in care au fost apl prev PRAG/Ghidul BEI/Ghid BERD/legisl rom in vig in achiz publ(OUG 34/2006).Exp tb sa prez decl pe prop rasp priv exp, Lista pers cheie (F6), Decl. dispon.(F 7 si 8), CV (F9) si doc justif relevante pt. indepl. crit./recom emise de Benef/Angajcare dem indepl specializ si exp prof prez in CV, copii act ident, atest si autoriz ment in CV Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul tb sa prezinte : Formularul nr. 10 Standardele de Asigurare a Calitatii si Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume - Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, www.cnadnr.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer