Achizitie publica - Asigurarea mesei de pranz ?contractare serviciu catering? ?SCOALA DUPA SCOALA? DERULAT DE PROIECTUL ?Scoala dupa scoala - o modalitate de invatare, aprofundare, comunicare si relaxare?? POSDRU/23/2.2/G/12055
Detaliu pentru invitatia numarul 319579
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319579/13.01.2012
Denumire contract: Asigurarea mesei de pranz ?contractare serviciu catering? ?SCOALA DUPA SCOALA? DERULAT DE PROIECTUL ?Scoala dupa scoala - o modalitate de invatare, aprofundare, comunicare si relaxare?? POSDRU/23/2.2/G/12055
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRUPUL SCOLAR DE TRANSPORTURI AUTO CRAIOVACod fiscal: 4941528, Adresa: BULEVARDUL NICOLAE ROMANESCU, NR. 99, Craiova, Telefon: 0251427636, Fax: 0251428643
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BULEVARDUL NICOLAE ROMANESCU, NR. 99, Craiova, Romania, cod postal: 200738, telefon: +40 251427636, fax: +40 251428643, persoana de contact: GHEORGHE BARBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Grupului Scolar de Transp. Auto Craiova: BULEVARDUL NICOLAE ROMANESCU, NR. 99, Craiova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asigurarea mesei de pranz ?contractare serviciu catering? ?SCOALA DUPA SCOALA? DERULAT DE PROIECTUL ?Scoala dupa scoala - o modalitate de invatare, aprofundare, comunicare si relaxare?? POSDRU/23/2.2/G/12055
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile de catering constau in livrarea de hrana pentrugrupultinta din proiectul de grant POSDRU, cu titlul ?SCOALA DUPA SCOALA?, timp de 103 zile de zile lucratoare, pentru grupul tinta (60 elevi)
II.1.6) CPV: 55524000-9 - Servicii de catering pentru scoli (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 74, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
500
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CONFORM FISEI DE DATE A ACHIZITIEI CONFORM FISEI DE DATE A ACHIZITIEI
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 aniExperienta similara CONFORM FISEI DE DATE A ACHIZITIEI
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.01.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.01.2012 15:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2012 14:20