Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asigurarea obligatorie de raspundere civila auto - RCA


Detaliu pentru invitatia numarul 321365
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIAAUTONOMA DE TRANSPORT BRASOV
Numar invitatie: 321365/07.03.2012
Denumire contract: Asigurarea obligatorie de raspundere civila auto - RCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIAAUTONOMA DE TRANSPORT BRASOVCod fiscal: RO 1102556, Adresa: STR. HARMANULUI NR. 49, Brasov, Telefon: 0368/401259, Fax: 0368/401259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. HARMANULUI NR. 49, Brasov, Romania, cod postal: 500250, telefon: +40 368401259, fax: +40 368401259, persoana de contact: CAMELIA SANDU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Brasov, str Harmanului nr 49 et 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asigurarea obligatorie de raspundere civila auto - RCA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea obligatorie de raspundere civila auto-RCA, pentru 125 autovehicule din parcul regiei, din care 100 destinate transportului public urban de calatori
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 211, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.119 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 45 de zile de la data limitapentru depunerea ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator.Modul de constituire a garantiei pentru participare se va face in conformitate cu prevederile art 86 alin (1) si (3) din HG nr 925/2006, respectiv: -scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (conform Formular 4 ? Sectiunea Formulare);
-ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO76BRDE080SV05656420800 BRD-GSG Sucursala Brasov;
-virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
-numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare..Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art 88 din HG nr 925/2006, cu modificarile si completarile legale ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul sa retina garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art 87 alin (1) din HG nr 925/2006 cu modificarile si completarile legale ulterioare. In acest sens se vor respecta si prevederile legale conform art 278^1 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile legale ulterioare, in cuantum de 2.119lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -prin scrisoare de garantie bancara, care va deveni anexa la contract; sau-prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilorIntreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie, in conformitate cu L nr 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Scrisoare de inaintare: completare si prezentare Formular 2A.2.Declaratie privind eligibilitatea: completare si prezentare Formular A.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr 34/2006: completare si prezentare Formular B.Nota: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr 34/2006: completare si prezentare Formular B2.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Director general ? ing Pulpea AugustinDirector economic ? ec Florea CristinelDirector tehnic ? ing c Marin CostinelDirector exploatare ? ing c Spinean NicolaePersoane care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Ec Pascariu Antonela- sef birou contabilitateIng Voicu Liviu- sef comp achizitiiCons jur Sandu Camelia - comp achizitiiEc Gliga Daniela- comp achizitiiIng c Moarcas George - sef serv productieNota: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta: completare si prezentare Formular 1.6.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator in original/copie legalizata.2.Autorizatie emisa de Comisia de supraveghere a asigurarilor, din care sa reiasa ca societatea de asigurare are dreptul de a practica o asemenea asigurare in anul 2012.3.Certificat de inmatriculare in Registrul Asiguratorilor emis de CSA.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani-situatiile financiare anuale intocmite pentru anul precedent, vizate si inregistrate la unitatile teritoriale ale MEF
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -fisa de informatii privind experienta similara-lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani-cel putin o recomandare din partea beneficiarilor -certificare pentru calitate ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 10:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer