Achizitie publica - Asigurarea scurgerii apelor DJ 601 A Bacu ? Joita ? Cosoba, km 13+340 ? 18+400, km 21+150 ? 23+050, (6,96 km)
Detaliu pentru invitatia numarul 327366
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327366/21.05.2012
Denumire contract: Asigurarea scurgerii apelor DJ 601 A Bacu ? Joita ? Cosoba, km 13+340 ? 18+400, km 21+150 ? 23+050, (6, 96 km)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GIURGIUCod fiscal: 4938042, Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Telefon: +40 0372462635, Fax: +40 0372462666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, telefon: +40 0372462635, fax: +40 0372462666, persoana de contact: ADRIANA UDROIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Bucuresti nr. 10 Giurgiu, camera 207 etaj II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asigurarea scurgerii apelor DJ 601 A Bacu ? Joita ? Cosoba, km 13+340 ? 18+400, km 21+150 ? 23+050, (6, 96 km)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie aferente obiectivului de investitii , ,Asigurarea scurgerii apelor DJ 601 A Bacu ? Joita ? Cosoba, km 13+340 ? 18+400, km 21+150 ? 23+050, (6, 96 km), ,Valoarea estimata fara TVA a contractului este intervalul intre: 1.082.060, 36 lei si 2.164.120, 36 lei.Valoarea minima (1.082.060, 36 lei) a intervaluluireprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima (2.164.120, 36 lei) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari;
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 164, 120.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
21.500 lei Valabilitatea ofertei - 120 zile de la data limita de primire/depunere a ofertelor.C. poate solicita prelungirea valabilitatii garantiei, iar ofertantul are obligatia sa extinda perioada de valabilitate a garantiei pentru participare in mod corespunzator.- Ofertantul are obligatia de a comunica A.C. daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare.-Ofertantul care nu este de acord cu extinderea perioadei de valabilitate a garantiei de participare/nu prelungeste valabilitatea garantiei de participare, va fi exclus de la procedura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei pentru participare.-Garantia de participare se poate constitui prin: -virament bancar (contul RO27TREZ3215006XXX000137 deschis la Trezoreria Giurgiu, cod fiscal: 4938042), plata confirmata de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; sau -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila, iar Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa tinand cont de faptul ca A.C. are dreptul de a retine garantia pentru participare, atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2)oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;3)oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.4)in cazul in care C.N.S.C. respinge ca nefondata contestatia formulata de ofertant, A.C., va retine din garantia de participare o suma calculata conform articolului 278 1 din O.U.G. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie poate fi prin: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691, Formular 4 , Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, sunt: Presedinte ? Dumitru Beianu;Vicepresedinte ? Gavrila Dumitru;Vicepresedinte ? Tone Tudorel;Secretar al judetului ? Dinu Florian;Director executiv, Directia juridica si administratie publica locala ? Crisu Nina Carmen;Director executiv, Directia achizitii si investitii publice ? Pana Lidia Doina;Director executiv adjunct, Directia achizitii si investitii publice ? Tone Cristian;Director executiv, Directia cooperare interregionala, strategii si proiecte ? Mardale Nicu;Director executiv adjunct, Directia cooperare interregionala, strategii si proiecte ? Eftimiu Miruna;Sef Seviciu, Serviciul buget finante contabilitate ? Stanculescu Florentina;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind eligibilitatea art. 180 Formular 1 , Declaratie pe proprie raspundere neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006 Formular 2 , cu modificarile si completarile ulterioare, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata , Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala, Directia generala a Finantelor Publice, in termen de valabilitate lunii anterioare depunerii ofertei Persoane juridice romanaCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de primire a ofertelor si se va prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)Lipsa codului aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala descalifica ofertantul sau asocierea.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste documente.Persoane juridice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitatile necesare indeplinirii contractului.Lipsa domeniului de activitate aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate, descalifica ofertantul sau asocierea.Documentele vor fi prezentate copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii, persoane juridice straine care nu sunt legal infiintate in Romania, vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a.ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b.inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.Nota: - Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmitarea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator/documentele edificatoare in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie de minim 2.160.000 lei, - Bilanturile contabile pe ultimii trei ani inregistrate la organele, competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare - copii cu mentiunea ?conform cu originalul?; Persoanele juridice straine vor prezenta in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie; Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta un contract sau maxim 2 contracte, avand ca obiect executia de lucrari similare (santuri si podete)cu cele care fac obiectul contractuluicu o valoare cumulata de cel putin 1.080.000 lei, fara TVA. ;, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta declaratie comuna., o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;
- 1 sef de santier ?inginer/subinginer ? constructii drumuri si poduri;
- 1 inginer/subinginer ? constructii drumuri/poduri;
- 1 responsabil tehnic cu executia, pentru domeniul: drumuri si poduri;
- 1 responsabil management calitate, experienta profesionala relevanta;, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic, - Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze- informatii privind partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul depunerii unei oferte comune, se va prezenta un acord de asociere Standarde de asigurare a calitatii Certificat de atestare privind sistemul de management al calitatii ISO 9001 pentru domeniul de activitate care face obiectul procedurii, respectiv, executia lucrarilor de drumuri, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cerintele nu pot fi indeplinite in mod cumulativ, fiecare dintre asociati, va prezenta certificarea ISO, Standarde de asigurare de protectie a mediului Certificat de atestare privind sistemul de management de mediu ISO 14001 pentru domeniul de activitate care face obiectul procedurii, respectiv, executia lucrarilor de drumuri, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cerintele nu pot fi indeplinite in mod cumulativ, fiecare dintre asociati, va prezenta certificarea ISO
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 13:42