Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asigurarea serviciului de paza


Detaliu pentru invitatia numarul 321318
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL SIBIU
Numar invitatie: 321318/06.03.2012
Denumire contract: Asigurarea serviciului de paza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SIBIUCod fiscal: 4406223, Adresa: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Telefon: 0269-217733-127 sau 130, Fax: 0269-218159
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185, telefon: +40 269217733-190, fax: +40 269218159, persoana de contact: Basca Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Sibiu, str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asigurarea serviciului de paza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea serviciului de paza pentru: -Sediul Consiliului jud.Sibiu -Centrul Militar Judetean Sibiu -Punct de comanda-Protectie Civila-Str.Irimia Grigorescu nr.10
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 192, 269.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.000 lei.Cont de evidenta a garantiilor de participare RO38TREZ5765006XXX000231deschis la Trezoreria Sibiu.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, incepandcu data depunerii ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta sau prin ordin de plata ori filacec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare a operatoriloreconomici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatoriieconomici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 2781 alin. (1) lit. b) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari sicompletari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, este de 1923 lei.Retinerea garantiei de participare se va face potrivit dispozitiilor art. 87 alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul areobligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la trezorerie. Suma initiala care se depune decatre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare;
-certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele;
-certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele;
-Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: 1. Bottesch Martin - Presedinte CJS2. Iordan Nicola ? Secretarul judetului3. Ioan Banciu ? Vicepresedinte CJS4. Constantin Sovaiala ?Vicepresedinte CJS5. Iosif Moldovan ? Administrator public CJS6. Ioan Badila ?Director Tehnic7. Luminita Prie-consilier8. Radu Ganea-sef serviciu9. Kraus Ana - sef serviciu10. Elena Cicur - consilier11. Strajescu Ovidiu - comandant CMJ-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare acertificatului de participare la licitatie cu oferta independenta Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obictulcontractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Principalele prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani;2. Informatii referitoare la dotarea tehnica3. Autorizari specifice Standarde de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer