Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asigurarea supravegherii executiei lucrarilor aferente lucrarilor proiectului finantat prin FEADR


Detaliu pentru invitatia numarul 307529
Autoritate contractanta
COMUNA HARTOP (PRIMARIA COMUNEI HARTOP)
Cod de identificare fiscala: 16402004
Adresa: COMUNAHARTOP, Hartop
Telefon: 0230/545111
Fax: 0230/545111
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Asigurarea supravegherii executiei lucrarilor aferente lucrarilor proiectului finantat prin FEADR
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Asigurarea supravegherii executiei lucrarilor aferente proiectului finantat prin programul FEADR M322 in comuna Hartop, judetul Suceava pentru Actiunea 1: Modernizare drumuri comunale in comuna Hartop, judetul Suceava si Actiunea 2: Construire Centru After School in localitatea Hartop, comuna Hartop, judetul Suceava.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 28.07.2011 15:43
Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Hartop, sat Hartop, comuna Hartop, judetul Suceava, tel/fax 0230-545111, cp 727449.
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Hartop, sat Hartop, comuna Hartop, judetul Suceava, tel/fax 0230-545111, cp 727449.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 89, 029 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certif de atest fiscal, Decl calit de particip la proced, Decl neincadr. in art 181, art. 69(1) din OUG 34/2006, Certif ORC, Fisa de inf gen, bilant 31.12.2010, 31.12.2009, cifra medie an de af pt ultimii 3 animin 160.000 lei, lista princip prestatii sim în ultimii 3 ani, cerinta obligatorie: min un contr de serv similare- dirigentie pt lucrari infr transp cu val min 63.000 lei, min un contr lucr similare - dirigentie lucr civile cu val de min 16.200 lei, Se va accepta maxim 2 contracte, ale caror val insumate sa fie min val impuse. Decl privind dot spec, utilajele, echipam tehnic, mijl de transp: mijloc de transp, echipament adecvat mas topografice, Decl priv nr mediu pers angajat, Cerinte obligat: diriginte de santier domeniul 2 - minim clasa de imp C, diriginte de santier domeniul 3, minim sub domeniul 3.3, decl. privind subcontract
Gratuit, din SEAP. Garantia de participare la licitatie este in suma de 1.780 lei. Garantia de buna executie reprezinta 5% din valoarea contractului fara TVA.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer