Achizitie publica - Asigurari auto tip CASCO
Detaliu pentru invitatia numarul 341542
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341542/07.01.2013
Denumire contract: Asigurari auto tip CASCO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Minei, nr.1, jud. Gorj, Matasari, Romania, cod postal: 217295, telefon: +40 253376940, fax: +40 253376915, persoana de contact: EXPLOATAREA MINIERA DE CARIERE JILT ? , Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul EMC Jilt, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asigurari auto tip CASCO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea CASCO a autovehiculelor din cadrul EMC Jilt
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 36, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 500 lei.Garantia de participare se constituie conform art. 86 din HG 925/2006, si anume prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireGarantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria unitatii a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau sume in numerar. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, care va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, este de 90 de zile de la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor.IMM constituie garantia de participare in cuantum de 50% din cuantumul garantiei de participare.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSCsi aceasta este respinsa, autoritatea contractantanu va retine contestatorului din garantia de participare nici o suma deoarece valoarea estimata este sub pragul prevazut la art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A (in cazul IMM valoarea garantiei este in procent de 2, 5%).Modul de constituirea garantiei de buna executie este prin: - orice instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- retineri succesive din valoarea facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de catre contractant intr-un cont deschis la Trezoreria Statului, sa nu fie mai mica de 0, 5%, din valoarea contractului.Ofertantul va opta pentru una dintre cele doua modalitati de constituire a garantiei de buna executie, din modelul de contract, parte a documentatiei de atribuire.Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG nr.34/2006(cu modificarile ?i completarile ulterioare), inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul.Completarea formularului nr.12 A, anexatCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul.NOTA: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Completarea formularului nr.12 B, anexat.Cerinta nr. 3Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a celor locale.Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si cel local, (formulare tip eliberate de autoritatile competente), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea certificatelor eliberate de autoritatile competente.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Completarea formularului nr.12 C, anexat.Cerinta nr. 5Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta- conf.Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Completarea formularului tip, anexat.Cerinta nr.6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, care se va prezentaatat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator, conform Ordin ANRMAP nr.170/2012.Completarea formularului tip, anexat.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie, sunt: Director? Ceausescu Mihai Cosmin; Director economic- Cioanca Cornel, Sef Serv. Achizitii Publice ? Iliescu Stelian.Completarea formularului tip, anexat. Cerinta nr. 1Persoane fizice/juridice romanePrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ alte documente echivalente, valabil la data depunerii ofertei, din care sa reiese ca are in domeniul de activitate, executia de servicii, din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN), emis de ONRC, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Atentie: La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, care a prezentat certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, va prezentacertificatul constatator in original/copie legalizata.Prezentarea certificatului constatator.Cerinta nr. 2Persoane fizice/juridice straine.Pentru persoane juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.Se vorprezenta documenteleedificatoare.Cerinta nr. 3autorizatie de la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, vizata la zi in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorul economicva face dovada ca detine autorizatia pentru prestarea serviciului.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind experienta similara.Prezentarea listei principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Se va completa formularul 12 D, continand valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc. Se va prezenta in copie un document constatator al unui contract de servicii similare si o recomandare de la beneficiarul contractului prezentat pentru demonstrarea experientei similare.Prezentarea informatiilor si a documentelor privind experienta similara.Prezentarea informatiilor si a documentelor privind experienta similara., Cerinta nr. 2Informatii privind personalul.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani. Prestarea serviciului se va efectua de experti atestati profesional pentru prestarea serviciului ce urmeaza a se achizitiona, pentru care se vor prezenta CV-uri si experienta profesionala.Se va prezenta formularul 12 I, anexat, completat. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii: certificat SR EN ISO 9001/2008, acordat de catre un organism de certificare acreditatapentru certificare sistemului de asigurare a calitatii, pentru servicii similare celui ofertat, alte documente echivalente.Prezentarea in copie a certificatului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: 1. Pentru cel mai mic pret ofertat, se acorda punctaj maxim -70puncte. Pentru celelalte oferte, calculul punctajului se face aplicand formula: Pp =Oferta cea mai micax 70/Oferta societatii n, unde: Pp- punctajul realizat de oferta n, pentru pretul ofertat.
Cea mai mare valoarea cumulata a despagubirilor
20
Descriere: .Pentru cea mai mare valoarea cumulata a despagubirilor, acordata in mod gratuit primelor de asigurare, se acorda punctaj maxim -20 puncte. Pentru celelalte oferte, calculul punctajului se face aplicand formula: Vdesp. =Oferta nx 20/Vdesp. cea mai mare
Durata de recuperare a despagubirilor, se acorda punctaj maxim - 10 puncte. Pentru celelalte oferte, calculul punctajului se face aplicand formula: Ddesp.= Durata cea mai mica x 10/Durata societatii n.
10
Descriere: Pentru cea mai mica durata de recuperare a despagubirilor, se acorda punctaj maxim -10 puncte entru celelalte oferte, calculul punctajului se face aplicand formula: Ddesp.=Durata cea mai micax 10/Durata societatii n. Durata minima de recuperare a despagubirilor este de 24 ore de la data finalizarii reparatiilor de catre firma reparatoare si confirmarea platii de catre firma de asigurare, iar durata maxima este de 30 zile. Peste aceasta perioada, oferta se va considera neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Sediul EMC Jilt, Serviciul Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.01.2013 14:41