Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ASIGURARI DE RASPUNDERE CIVILA AUTO


Detaliu pentru invitatia numarul 339556
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 339556/16.11.2012
Denumire contract: ASIGURARI DE RASPUNDERE CIVILA AUTO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCACod fiscal: RO 201195, Adresa: BD.21 DEC. 1989, NR.128-130, CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-430917, Fax: 0264-430931
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.21 DEC. 1989, NR.128-130, CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264-430917, fax: +40 264-430931, persoana de contact: BCSC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul RATUC Cluj Napoca, Bd. 21 Decembrie 1989, nr. 128-130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASIGURARI DE RASPUNDERE CIVILA AUTO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurari de raspundere civila auto pentru mijloacele de transport din parcul propriu.
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 522, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantia de participare in valoare de 6445 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data deschiderii ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: -virament bancar in contul RO56RNCB0106026605740001 deschis la BCR Cluj, -instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86alin. (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare (formular 11- model scrisoare de garantie bancara pentru participarea cu oferta la procedura de atribuire a acordului cadru de prestare de servicii)-in numerar, prin depunerea la casieria autoritatii contractante. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 7% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Modalitate de constituire conform art. 90 din HG 925/2006 cu ultimele modificari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea;Declaratia privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Decalartie privind incadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General Neag Liviu, Director Tehnic-sef serv.Achizitii publice Tot Gheorghe, Director economic Rusu Ioan, Sef BCSC Oaida Alin;Certificate fiscale referitoare la bugetul general consolidat si la taxe si impozite locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatastor emis de Oficiul Registrului Comertului, copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul";Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare privind forma de inregistrare, copie xerox dupa documentul original , semnat "conform cu originalul" si traducerea autorizata si legalizata a lui in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea ciferei de afaceri pe ultimii 3 ani. Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 680000 lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Experienta similara- prezentarea a cel mult 3 contracte de prestare de servicii in domeniul asigurarior de raspundere civila auto: autobuze, troleibuze, tramvaie, in valoare totala de cel putin 400000 lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.Prezentarea a cel putin 1 recomandare din partea beneficiarilor Ofertantul va trebui sa aiba implementat un sistem privind managementul callitatii ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Numarul de dosare de daune in care au fost implicate mijloace de transport in comun, rezolvate
20
Descriere: Ofertantulva prezenta procentual(%) numarul de dosare in care au fost implicate mijloace de transport in comun, rezolvate/numarul de dosare daune deschise si nerezolvate in care au fost implicate mijloace de transport in comun. Aceasta prezentare se face prontr-o declaratie pe proprie raspundere avizata de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor. Pentru procentul cel mai mare de dosare de daune in care au fost implicate mijloace de transport in comun, rezolvate dintre toate ofertele care se evalueaza, se acorda 20 puncte. Pentru celelalte oferte punctajul se va calcula astfel: Pn=(procentul oferit de ofertantul "n" / procentajul cel mai mare oferit) x 20, unde Pn este numarul depuncte calculat pentru ofertantul "n".
Flota cea mai mare de mijloace de transport in comun asigurata in anul 2011
20
Descriere: Ofertantul va prezenta numeric flota cea mai mare de mijloace de transport in comun asigurata in anul 2011. Ofertantul care a asigurat cea mai mare flota va primi punctajul maxim 20 puncte. Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza astfel: Pn=(nr. de mijloace de transport in comun asigurate de ofertantul "n" / nr. cel mai mare de mijloace de transport in comun asigurate) x 20, unde Pn este numarul de puncte calculat pentru ofertantul "n".
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se afla postata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer