Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ASIGURARI DE RASPUNDERE CIVILA AUTO


Detaliu pentru invitatia numarul 356257
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 356257/03.12.2013
Denumire contract: ASIGURARI DE RASPUNDERE CIVILA AUTO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCACod fiscal: RO 201195, Adresa: BD.21 DEC. 1989, NR.128-130, CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-430917, Fax: 0264-430931
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.21 DEC. 1989, NR.128-130, CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430917, fax: +40 264430931, persoana de contact: SEF SERV. BCSC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul RATUC Cluj - Napoca , B-dul 21 Decembrie 1989, nr.128-130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ASIGURARI DE RASPUNDERE CIVILA AUTO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurari de raspundere civila auto pentru mijloacele de transport din parcul propriu
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 511, 623.02 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantia de participare in valoare de 7000 RONsau echivalentul in valuta, la cursul BNR stabilit cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: -virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in conformitate cu prevederile art. 86 alin (1) din HG 925/2006 -se completeaza formularul nr. 11. -In cazul unui instrument de garantie emis in original in alta limba decat limba romana, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acestuia. - Daca se alege optiunea unui virament bancar, aceasta se va realiza prin virarea sumei exprimate in lei in contul RO56RNCB0106026605740001, deschis la BCR Cluj si prezentarea comisiei de evaluare a ordinului de plata vizat de banca. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor (nu se va introduce in plicul care contine documentatia de oferta).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei , respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie in valoare de 7% din din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Garantia de bua executie poate fi constituita respectand prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu completarile ulterioare. -Daca se alege constituirea printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract se va completa formularul 19. Daca instrumentul de garantare este in alta limba decat limba romana, se va prezenta si traducerea legalizata a acestuia in limba romana
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propia raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acst sens.Declaratia privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sensDeclaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Decalartie privind incadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General Neag Liviu, Director economic Rusu Ioan, Sef BCSC Oaida Alin; Consilier Juridic Mocanu Ioan; Sef Serv. Tehnic Dobos Niculae.Certificate fiscale referitoare la bugetul general consolidat si la taxe si impozite locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinteAceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original / copie legalizata / copie conform cu originalul. 1. -persoane juridice romane - Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, iar informatiile cuprinse in Certificatul constatator sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.2. Documente emise de organisme acreditate (CSA), care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor de asigurari auto pe teritoriul Romaniei pentru anul 2013 si 2014. Aprobarea de catre CSA a tarifelor practicate pentru anii 2013 si 2014 , a limitelor de despagubire, a sistemului de corectare a tarifelor cat si baza actuariala a modului de calcul a tarifelor de prime conform Ordinului CSA nr. 14/2011, cu ultimele modificari.3.-persoane juridice straine - vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit -originalul sau copie tradusa in limba romana de traducator autorizat si legalizata daca este cazul, sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor , sa fie de cel putin: 200000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic Valoarea asigurarilor de raspundere civila auto va fi de minim 200 000 lei, fara TVA.- Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare din partea beneficiarilor. Ofertantul trebuie sa aiba implementat si certificat un sistem de privind managementul calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.12.2013 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer