Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - asigurari facultative de tip CASCO pentru parcul intern al R.A.T.T.


Detaliu pentru invitatia numarul 330670
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARA
Numar invitatie: 330670/28.06.2012
Denumire contract: asigurari facultative de tip CASCO pentru parcul intern al R.A.T.T.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARACod fiscal: RO2490570, Adresa: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara, Telefon: 0256-277736, Fax: 0256-277793
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara, Romania, cod postal: 300074, telefon: +40 356803703, fax: +40 356803703, persoana de contact: CLAUDIU BELU-RED
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Regia Autonoma de Transport Timisoara (RATT), B-dul Take Ionescu nr. 56, RO 300124, Directia Tehnica ? Biroul Achizitii Publice Depozite,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: asigurari facultative de tip CASCO pentru parcul intern al R.A.T.T.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea facultativa pentru accidente de tip ( CASCO ) a unui numar de 46 de autovehiculedin cadrul parcului intern al R.A.T.Timisoara pentru urmatoarele riscuri: ? avarii pe teritoriul Romaniei si in spatiul Uniunii Europene, ? furturi prin efractie sau acte de talharie intamplat pe teritoriul Romaniei,
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 064 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare totala? 1.200, 64 leiReducere 50% pentru IMM-uri.Garantia se poate constitui conform prevederilor art.43 ?1 din OUG nr.34/2006 sia art.86 din HG nr.925/2006.(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sumei in numerar;(3) In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Termen de valabilitate 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;(4) Cod IBAN RO38 RNCB 0249 0492 9594 0001 pentru Banca Comerciala Romana ? Sucursala Timisoara;(5) Garantia de participare poate fi retinuta in urmatoarele conditii: 1. Ofertantul si-a retras oferta pe perioada valabilitatii acesteia care a fost stabilita conform Documentatiei de atribuire. sau 2. Ofertantul, fiind instiintat de acceptarea Ofertei lui, in cadrul perioadei de valabilitate a Ofertei, a) nu semneaza sau refuza sa semneze contractul b) nu prezinta sau refuza sa prezinte garantia de buna executie, in conformitate cu instructiunile procedurii, sau 3. In conditiile prevazute de art. 278ยน din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului rezultata in urma aplicarii procedurii. Reducere 50% pentru IMM-uri.Constituirea Garantiei de buna executie se poate realiza prin: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine Anexa la contract? prin virari succesive din facturile partiale de plata in contul de garantii deschis de Furnizor, la Trezoreria Timisoara la dispozitia Achizitorului la trezoreria Timisoara. Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCompletarea si prezentarea Formularului 12 ACerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2066Completarea si prezentarea : - Formularului 12 B- Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele- Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun oferteleCerinta nr.3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010Completarea si prezentarea Formularului 5Cerinta nr. 4 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691(evitarea conflictului de interese)Prezentarea si completarea Formularului 20 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006)Persoane cu functii de decizie din cadrul RATT: - Director General ? dr.ing. Ioan Goia- Director Adjunct ? ing. Marcel Nicola- Director Tehnic - ing.Iulian Jura- Contabil Sef - ec. Felicia Lascut- Sef Birou Achizitii Publice Depozite ? ec. Georgeta Craciunescu- Economist Birou Achizitii Publice Depozite ? ec. Daniel Tarabic;
- Consilier JuridicBirou Achizitii Publice Depozite ? cons. Jur. Claudiu Red Belu- Sef Serviciul Tehnic - ing.Dana Paun- Sef Serviciul Monitorizare si Siguransa Circulatiei - sing. Adrian Ionescu- TehnicianServiciul Monitorizare si Siguranta Circulatiei - teh. Augustinov TiberiusLa sectiunea 2.1.se va permite depunerea / prezentarea documentelor solicitate in oricare din formrle: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta nr.1Persoane fizice/juridice romanePrezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului sa aiba corespondent in CAEN.Cerinta nr.2Persoane fizice/juridice strainePrezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.Cerinta nr.3Autorizatia de practica a tipurilor de asigurari ofertate eliberata decatre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor;Nota: Se va prezenta - Decizia pentru autorizatia de practica a tipurilor de asigurari ofertate eliberata de catre Comisia de Supraveghere a AsigurarilorCerinta nr.4Societatile de asigurare participante la procedura de achizitie publica sa faca dovada reasigurarii la o societate de asigurari externa prin prezentarea contractului de asigurare-reasigurare in limba romana.Cerinta nr.5Societatile de brokeraj pot participa la procedura de achizitie publica numai cu societatile de asigurare care indeplinesc conditiile de mai sus.( Cerinta 4 )Cerinta nr.6Comunicare scrisa din partea Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor cu numarul de sanctiuni primite in ultimii 3 ani, referitoare la gestiunea portofoliului de asigurari (copie);La sectiunea 2.1.se va permite depunerea / prezentarea documentelor solicitate in oricare din formrle: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea si complectarea Formularullui 1 (Informatii generale) din care sa rezulte cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globalepe ultimi 3 ani de minim 216.115, 95 lei respectiv 48.400, 06 euro, Reducere 50% pt IMM-uri definite conform L 346/2004, actualizata. Curs mediu euro pe ultimii 3 ani ? 4.2283 Lei In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil afertent anului 2011 acesta poate dovedi indeplinirea si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari incheiati - 2011, 2010, 2009, asa cum s-a cerui in Formularul 1
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1?Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii pe ultimii 3 ani Completarea si prezentarea Formularului 12E privind lista princ prestari de servicii pe ultimii 3 ani- sa rezulte experienta similara continand valori, perioade de prestare, beneficiari indif daca sunt autorit contract sau clienti priv, respectiv ofertantul a prestat servicii in valoare de minim 108.057, 98 lei respectiv 24.200, .Red 50% ptIMM-comform L 346/2004, act Curs mediu euro pe ult 3ani?4.2283 Lei;Cerinta 2?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Completarea si prezentarea Formularului 12I sa rezulte nr. si structura personalului responsabil direct de indepl contr Cerinta 3?Recomandari-Compl si prez a minim 1 recomandare conform Formularului 6;Cerinta 4-Informatii privind subcontractantii(daca e cazul)Prez si compl Formu12G(decl priv part din contr indepl de subc si specificatiile acestora)Cerinta5 Informatii privind asociatii (daca este cazul) Cerinta nr.1?Dovada respectarii conditiilor de calitate Ofertantul va prez dovada certificarii sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine prin accesarea directa si nerestrictionata a unui fisier electronic, care va fi disponibil in SEAP sau gratuit la sediul Regiei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer