Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asist. teh. din partea proiect. pe perioada desfas exe. lucrarii ,, REABILITAREA DJ 108 A, DN 1F


Detaliu pentru invitatia numarul 317553
Autoritate contractanta
Consiliul Judetean Salaj
Cod de identificare fiscala: 4494764
Adresa: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau
Telefon: 0260614120
Fax: 0260661097
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Asist. teh. din partea proiect. pe perioada desfas exe. lucrarii , , REABILITAREADJ 108 A, DN 1F
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada desfa?urarii execu?iei lucrarii , , REABILITAREA DRUMULUI JUDETEAN DJ 108 A, DN 1F ? ROMANASI ? CREACA ? JIBOU- BENESAT?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 17.11.2011 17:39
Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Consiliului Judetean Salaj, loc. ZAlau, jud. Salaj, str. 1 Decembrie1918, nr. 12
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliului Judetean Salaj, loc. ZAlau, jud. Salaj, str. 1 Decembrie1918, nr. 12
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 136, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie neîncadrarea în dispozitiilor art.181, Prezentare documente privind îndeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat, Declaratie privind calitatea de participant, Certificat de participare cu oferta independenta, Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006, Certificat constatator emis de OficiulNational al Registrului Comertului, Informatii privindcifra de afaceri, Bilant contabil/extras de bilant-raport de audit-raport al cenzorilor, Informatii privindpersonalultehnic de specialitate, Declaratie privind echipamentele tehnice, Informatii privind subcontractantii / asociatii, Lista principalelor prestatii în ultimii 3 ani, Lista cu experienta similara.
Descaracre din SEAP .Garantia de participare este in sumade 2700 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer