Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asistenta tehnica - supravegherea lucrarilor de catre inspectori de santier pentru proiectul "Reabilitare si Modernizare Insula de Agrement Bacau, cod SMIS 14876"


Detaliu pentru invitatia numarul 339542
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BACAU
Numar invitatie: 339542/16.11.2012
Denumire contract: Asistenta tehnica - supravegherea lucrarilor de catre inspectori de santier pentru proiectul "Reabilitare si Modernizare Insula de Agrement Bacau, cod SMIS 14876"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: 0234-581849;0723683160, Fax: 0234-588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta tehnica - supravegherea lucrarilor de catre inspectori de santier pentru proiectul "Reabilitare si Modernizare Insula de Agrement Bacau, cod SMIS 14876"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea serviciilor de dirigentie de santier si de coordonare in securitate si sanatate in munca pe toata durata de executie a lucrarilor inclusiv in perioada de garantie a lucrarilor prin personal tehnic de specialitate la prezentul obiectiv de investitii.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 480, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 9.000 lei. Operatorul economic va constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 actualizata. Dovada constituirii gar. de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, prin postare in SEAP (scanata) si in original la sediul aut. contr. de toti operatorii economici. In cazul constituirii sub forma de scris. de gar. banc., se va utiliza modelul din sect. FORMULARE. Valabilitate: = 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii gar. de participare in oricare din formele prezentate, va demonstra respectarea art. 87 din HG 925/2006 actualizata, autoritatea contractanta retinand suma de 4.260, 0 lei din garantia de participare, conform prevederilor art. 278^1 lit.b) din OUG 34/2006 actualizata privind retinerile partiale din garantia de participare de catre autoritatea contractanta in masura in care CNSC respinge ca nefondata o contestatie a ofertantului. Gar. de participare in cazul unei asocieri poate sa fie emisa in numele asocierii astfel: - de catre Liderul Asocierii; - de catre orice alt membru al asocierii; - de fiecare membru al asocierii proportional procentual cu valoarea lucrarilor ce vor fi executate cu mentiunea ca acordul celorlalti asociati privind societatea in numele careia se emite garantia sa fie precizat in clar si insusit in Acordul de asociere prezentat la procedura. -Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata. Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR cu 10 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuant. garant. de buna exe. este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Garant. de buna exe. se va constitui: a) printr-un instrument de garant. emis in conditiile legii de o socie. banc. sau de o socie. de asig., ce devine anexa la contract, conf. art. 90, alin(1) sau b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art. 90, alin.(3) din HG 925/2006 actualizata. Execut. va deschide la unitatea Trez. Stat. un cont, la dispo. AC in care va vira suma initiala de cel putin 0, 5% din pretul contractului, restul pana la 10% se va constit. prin retineri succesive din val.fact.af.lucrarilor exec. In cadrul proiect. de contract la cap.15.1, se va mentiona varianta dorita de constituire. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua in conformitate cu prevederile art.92, din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69ยน din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta 1Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - completare formular 1, sau certificat echivalent.Cerinta 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului 2 cu anexe: -certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare ;Cerinta 3Calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 3Cerinta 4Neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri, respectiv toate persoanele care aproba / semneaza documente emise in legatura cu sau pentru prezenta procedura, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finalizarii contractelor de achizitii sunt: 1. Romeo Stavarache ? Primar2. Dragos Luchian - Viceprimar3. Mihai Sustac ? Viceprimar4. Ilie Birzu ? Consilier Local5. Vasile Tescaru - Consilier Local6. Daniel-Dragos Stefan ? Consilier Local7. Corneliu-Dan Jitariu ? Consilier Local8. Neculai Nechita ? Consilier Local9. George Bogatu ? Consilier Local10. Cristinel Manolache ? Consilier Local11. Vasile Dragusanu ? Consilier Local12. Costel Bujor ? Consilier Local13. Stefan Stanciu ? Consilier Local14. Irina Daniela Florea ? Consilier Local15. Elena Cosma ? Consilier Local16. Constantin Scripat ? Consilier Local17. Radu Ababei ? Consilier Local18. Maria Enasel ? Consilier Local19. Iulian Stoican ? Consilier Local20. Florin Lazar ? Consilier Local21 Ghiorghe Huluta - Consilier Local22. Isabela Elena Adam ? Consilier Local23. Laurentiu Novac Diaconu ? Consilier Local24. Paul Valerian Timofte - Consilier Local25. Leonard Padureanu ? Administrator public26. Cristina Buzdugan ?Director tehnic27. Clementina Vinerica ? Director Directia Economica28. Corneliu Gavrilescu ? Sef Serviciul Juridic si Aplicarea Legilor Proprietatii29. Corina Neaga ? Sef Serviciul Achizitii30. Magda Valcov ? Consilier Serviciul Implementare Proiecte31. Lina Panaite ? Referent Serviciul Tehnic Investitii32. Emil Macarie ? Consilier ? Serviciul AchizitiiModalitatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind evitarea conflictului de interese prin neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata ? Formular 4Cerinta 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinireCompletarea certificatului de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular 5Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul / candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Formularele de mai sus se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati.Tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 1, Formularul 2 pct.a, c^1 si d, Formularul 3 si Formularul 4.Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 4Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz) semnate electronic. - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz), semnate electronic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Valoarea medie a cifrei de afaceri globala a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici), pentru ultimii trei ani sa fie de cel putin 960.000, 0 lei. Valorile vor fi exprimate in lei. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Completarea formularului 6 - Informatii generale si declaratie privind valoarea medie a cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure aceasta cifra medie de afaceri. IMM-urile, au dreptul la o reducere de 50%, a cifrei de afaceri, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind ncadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata., Continuare Cerinta 1In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului cifrei de afaceri.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Operatorului economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare din partea unui tert, trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care sustine, incheiat in forma autentica., Continuare Cerinta 1Angajamentul ferm de sustinere financiara, trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului ? fonduri financiare - angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea cerintei de calificare privind nivelul min.al cifrei de afaceri aceasta trebuie indeplinita in intregime de un singur sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Se solicita prezentarea: listei serviciilor finalizate sau duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii ? se va completa formularul 7 si a anexei., Cerinta 2Declaratie privind experienta similara ca antreprenor/subcontractant. Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit, in ultimii trei ani impliniti pana la data termenului limita pentru depunerea ofertei unul sau mai multe contracte de servicii similare, a caror valoare cumulata sa fie de min. 480.000 lei.Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta: copii conform cu originalul dupa parti relevante din contracte, procesele verbale de receptie a serviciilor si dupa documentele constatatoare emise de beneficiarii serviciilor respective.Valorile vor fi exprimate in lei., Continuare Cerinta 2Convertirea valorii contractelor incheiate in alte monede se va face la cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei, aferent anului in care a fost incheiat contractul. Se va completa formularul 8.Nota: prin formula ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege: - servicii receptionate partial- servicii receptionate la sfarsitul prestarii(sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie), Cerinta 3Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? se va completa formularul 9., Cerinta 4Declaratie referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, respectiv lista dirigintilor implicati in derularea proiectului, si precizarea specializarilor acestora.Se solicita prezentarea de: - copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV; - Declaratie de disponibilitate (Formularul 12) semnata in original de fiecare diriginte propus in oferta, pentru perioada specificata. - Dovada ca persoanele responsabile de prestarea serviciilor sunt angajate cu contract de munca de catre ofertant sau au contract / angajament de colaborare cu acesta., Cerinta 4 - continuareSe solicita prezentarea unei echipe minime formata din: 4.1 Inginer rezident ? Manager de proiectCalificari si competente: a) Experienta profesionala generala: - min.5 ani in domeniul constructii civile.b) Experienta profesionala specifica: - min. 3 ani experienta profesionala in calitate de coordonator de proiect sau in pozitii similare care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect in lucrari de constructii civile sau minim 1 proiect cu pozitie similara.4.2 Diriginte de santier cu specialitatea: Constructii civile, industriale si agricole -categoria de importanta C, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul 1496/13.05.2011 a Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului;, Cerinta 4 - continuare4.3 Diriginte de santier cu specialitatea: Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes local, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul 1496/13.05.2011 a Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului;4.4 Diriginte de santier cu specialitatea: Constructii edilitare si de gospodarie comunala, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul nr. 1496/13.05.2011 a Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului;4.5 Diriginte de santier cu specialitatea: Instalatii electrice, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul nr.1496/13.05.2011 a Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului;4.6Diriginte de santier cu specialitatea: Instalatii sanitare, termoventilatii, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul nr.1496/13.05.2011 a MDRT;, Cerinta 4 ? continuare4.7 Diriginte de santier cu specialitatea: Retele electrice, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul nr.1496/13.05.2011 a Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului;4.8 Diriginte de santier cu specialitatea: Retele termice si sanitare, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul nr. 1496/13.05.2011 a MDRT.4.9 Diriginte de santier cu specialitatea: Retele de telecomunicatii, autorizat conform Procedurii de autorizare a Dirigintilor de santier, aprobata cu Ordinul nr. 1496/13.05.2011 a Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului;, Cerinta 4 ? continuare4.10 Coordonator sanatate si securitate in munca pe durata realizarii lucrarii, autorizat conform Ordinului nr. 242/2007 pentru aprobarea Regulamentului privind formarea specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata elaborarii proiectului si/sau a realizarii lucrarii pentru santierele temporare ori mobile;4.11 Inginer de cantitati: Experienta profesionala: - Minim 3 ani in domeniul constructiilor civile, admitere la decontare cantitati de lucrari, supervizare lucrari sau participare pe o pozitie similara intr-un proiect finalizat;, Cerinta 5Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare cu specificarea din punct de vedere fizic si valoric a serviciilor subcontractateIn cazul in care exista subcontractanti se va prezenta acordul de subcontractare.Daca ofertantul nu subcontacteaza o parte din contract, se va prezenta Declaratia privind subcontractantii cu precizarea ?nu este cazul? Certificarea privind implementarea sistemul de management al calitatii pentru prestarea seviciilor, conform standardului ISO 9001 sau echivalent. In cazul in care nu se detine acest certificat, se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer