Achizitie publica - Asistenta tehnica pentru - Lucrari de reabilitare si extindere infrastructura apa uzata,Vascau
Detaliu pentru invitatia numarul 146042
PRIMARIA VASCAU
Cod de identificare fiscala: 4969090
Adresa: str. Unirii, nr. 75, Vascau
Telefon: 0259336157
Fax: 0259336159
Denumire invitatie: Asistenta tehnicapentru - Lucrari dereabilitare si extindere infrastructura apa uzata, Vascau
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74276300-7 - Servicii de suport tehnic (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Asistenta tehnica( dirigentie de santier)pentru lucrarea : ?Lucrari dereabilitare si extinderea infrastructurii de apa si apa uzata in Orasul Vascau, judetul Bihor?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 30.05.2008 12:56
Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Vascau, Localitatea Vascau, str. Unirii, nr. 75, judetul Bihor
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local Vascau, Localitatea Vascau, str. Unirii, nr. 75, judetul Bihor
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie înregistrat cu datorii la data de 31.03.2008 sau o data ulterioara acesteia.Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut în obiectul de activitate tipul de servicii supus ofertarii.Se va prezenta autorizatie eliberata de autoritatea competenta, care certifica faptul ca prestatorul poate sa prestezeservicii se asistenta tehnica(dirigentie de santier)specifice Lucrarilor dereabilitare si extinderea infrastructurii de apa si apauzata.
Costul documentatiei de atribuire este de 300 Ron si se poate achizitiona de la sediul Primariei. Persoana de contact: Stiole Dorin, tel :0259/336157