Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asistenta tehnica acordata de proiectant in perioada de executie a lucrarilor Microhidrocentrala pe raul Moldova, municipiul Roman


Detaliu pentru invitatia numarul 330334
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ROMAN
Numar invitatie: 330334/22.06.2012
Denumire contract: Asistenta tehnica acordata de proiectant in perioada de executie a lucrarilor Microhidrocentrala pe raul Moldova, municipiul Roman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ROMANCod fiscal: 2613583, Adresa: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Telefon: +40 233741119, Fax: +40 233741604
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, judetul Neamt, Romania, cod postal: 611022, BIROUL UNIC, parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, judetul Neamt, Romania, cod postal: 611022, SALA DE SEDINTE, Etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta tehnica acordata de proiectant in perioada de executie a lucrarilor Microhidrocentrala pe raul Moldova, municipiul Roman
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor proiectului: Microhidrocentrala pe raul Moldova, municipiul Roman.
II.1.6) CPV: 79933000-3 - Servicii de asistenta de proiectare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.700, 00 lei, valabila minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Virament bancar in contul de Trezorerie al autoritatii contractante (MUNICIPIUL ROMAN). RO46TREZ4925006XXX000154 deschis la Trezoreria Roman. In cazul viramentului bancar, operatiunea trebuie sa fie confirmata prin extrasul de cont eliberat autoritatii contractante de Trezorerie, cel tarziu la momentul deschiderii ofertelor. Ofertantii care sunt IMM si doresc sa beneficieze de reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare la licitatie vor depune in afara plicului sigilat declaratia IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea (original completat).Formularul nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (original completat).Persoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate de atestare fiscala sau echivalent, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu;b) In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor ulterior datei de deschidere a ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei de deschidere a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertant.Formularul nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (original completat).Formularul nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (original completat).Formularul nr. 5: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (original completat pentru ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinator - dupa caz).Persoane cu functie de decizie Leoreanu Laurentiu Dan - Primar, Lazar George-Viceprimar, Bojescu Ovidiu-Administrator Public, Carnariu Gheorghe-Secretar Municipiu, Alexe Ana-Maria-arhitect sef Directia Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Pisica Gabriela-director Directia Taxe si Impozite Locale, Plaii Mihai-director Directia Buget Contabilitate, Ionita Dan Felician-director Directia Tehnica si Investitii, Grajdeanu Remus-director Directia Administrare Infrastructura Rutiera si Autorizari Comercial, Transport, Monac Sorina-director Directia de Asistenta si Protectia Sociala, Cazacu Daniel-director Directia Politia Locala, Maftei Doinita-director Directia Administratia Pietelor, Bazar, Obor , Cristian Ana-Maria-sef Birou financiar-contabil D.A.P.B.O., Moraru Corina-sef Serviciul Impozite si Taxe Persoane Fizice, Maftei Liliana-sef Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, Prajescu Cristina-sef Serviciul Buget, Contabilitate, Galateanu Otilia-sef Serviciul Resurse Umane, Salarizare, Enache Costel-sef Serviciul Investitii si Lucrari Publice, Vacaru Mihail-sef Serviciul Achizitii Publice, Cocea Mioara-sef Serviciul Monitorizare Servicii Comunitare si de Utilitati Publice, Tataru Manuela-sef Serviciul Administratie Publica Locala, Ilie Irina-sef Serviciul Unitatea de Implementare a Proiectelor, Botezatu Cristian-sef Serviciul Administrativ, Stanciu Carmen Ernestina-sef Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, Panaite Cristina Nicoleta-sef Biblioteca Municipala, Ursu Daniel Dumitru-sef Biroul pentru Situatii de Urgenta.Consilieri locali: Achiriloaei Leonard, Afetelor Oana Geanina, Anghel Valerian, Benchea Maricel, Boloca Ilie, Cazan Sorin Dumitru, Chiriac Lenuta Nusa, Cosmescu Micsunica, Curcudel Nicolae Bogdan, Damian Benone Leonid, Holban Constantin, Iftimie Neculai, Jora Aurelian, Munteanu Lucian, Murarita Vasilica, Pascariu Lucian Ioan, Paulet Eugen, Stan Viorel, Stoica Mihai, Tubucanu Ionel.In cazul unei asocieri, toti agentii economici asociati vor prezenta aceste documente. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente (original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), valabil la data depunerii ofertei, din care sa rezulte: obiectul principal de activitate al operatorului economic;obiectele de activitate secundare autorizate si sediul sau punctele de lucru autorizate;activitati autorizate in afara sediului sau punctelor de lucru.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN rev. 2 din certificatul constatator emis. Nota: ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, toti agentii economici asociati vor prezenta acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin 170.000, 00 lei. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Ofertantii care sunt IMM si doresc sa beneficieze de reducerea cu 50% a cifrei medie de afaceri vor depune declaratia IMM ? Formularul nr. 24. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta anterioara in prestarea de servicii similare in valoare de minim 85.000, 00 lei. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., Sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Personalul cheie ce va fi implicat in proiect: - un coordonator de proiect cu pregatire si experienta profesionala relevanta in aceasta calitate;
- un inginer hidrotehnist cu experienta in proiectarea si executia lucrarilor hidrotehnice sau hidroenergetice;
- un inginer mecanic cu experienta in proiectarea si executia lucrarilor hidrotehnice sau hidroenergetice;
- un inginer constructor cu experienta in proiectarea si executia lucrarilor hidrotehnice sau hidroenergetice;
- un inginer energetician cu experienta in proiectarea si executia lucrarilor hidroenergetice;In cazul unei asocieri cerintele privitoare la personalul cheie pot fi indeplinite si prin cumul de grupul de operatori asociati. certificat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer