Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asistenta tehnica de specialitate prin diriginte de santier pentru obiectivul de investitii: ?Reabilitarea strazilor din zona de nord a municipiului Marghita?, cod SMIS: 7542


Detaliu pentru invitatia numarul 326777
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Marghita
Numar invitatie: 326777/15.05.2012
Denumire contract: Asistenta tehnica de specialitate prin diriginte de santier pentru obiectivul de investitii: ?Reabilitarea strazilor din zona de nord a municipiului Marghita?, cod SMIS: 7542
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul MarghitaCod fiscal: 4348947, Adresa: C.Republicii nr.1, Marghita, Telefon: 0354099977, Fax: 0359409982
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: C.Republicii nr.1, mun. Marghita, jud. Bihor, Marghita, Romania, cod postal: 415300, telefon: +40 354099977, fax: +40 359409982, persoana de contact: Eva Bisa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Marghita, C.Republicii nr.1, mun. Marghita, jud. Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ervicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta tehnica de specialitate prin diriginte de santier pentru obiectivul de investitii: ?Reabilitarea strazilor din zona de nord a municipiului Marghita?, cod SMIS: 7542
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor asistenta tehnica de supervizare a lucrarilor pe durata de executie a acestora si perioada de notificare a defectelor, in cadrul proiectului ?Reabilitarea strazilor in zona de nord a municipiului Marghita?, cod SMIS 7542, proiect finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani decrestere, Domeniul major de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 474 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 950 lei.Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire: - virament bancar: in contul RO89TREZ0825006XXX000065 deschis la Trezoreria Municipiului Marghita, Beneficiar: Municipiul Marghita, cod fiscal: 4348947. Se va prezenta copia O.P., confirmat de banca emitenta.- numerar: la caseria unitatii de la adresa autoritatii contractante. Program caserie: Luni-Miercuri: 08-16, Joi: 8-18, Vineri: 8-15. Se va prezenta copia dupa foaia de varsamant/ chitanta de depunere a numerarului la caserie.- instrument de garantare: emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, cf. art. 86. alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se restituie: ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie-ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara TVA (2, 5% in cazul IMM)Modul de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din HG 925/2006 se aplica in mod corespunzator.- prin depunerea in numerar a unor sume de bani la caseria autoritatii contractante.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Marghita. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea ? Ofertantii vor depune declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 semnata si stampilata de ofertant - formular 12A .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/20062. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 semnata si stampilata de ofertant ? formular 12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006 semnata si stampilata de ofertant - formular 12D - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Acest formular va fi prezentat si de asociati, subcontractanti si tertii sustinatori.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie inclusiv comisia de evaluare :1. Talpos Dorel - Primar2. Pocsaly Zoltan - Viceprimar3. Bisa Eva ? Presedinte cu drept de vot4. Pop Cristian ? membru cu drept de vot5. Pazmandi Eva ? membru cu drept de vot6. Ciarnau Claudiu - membru cu drept de vot7. Lupai Gheorghe - membru cu drept de vot8. Butcovan Gavril - membru cu drept de vot4. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta?formular nr.15.5. Informatii privind asociatii/subcontractantiiOfertantul ? liderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii (Formularul 12 G).Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare.In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si subcontractantii.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tututror asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/ Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului6. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPrezentarea urmatoarelor certificate: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Certificat de taxe si impozite locale (datori la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care sedepune oferta.-Certificatele fiscale se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste cerintele de calificare mai sus mentionate, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila.In cazul in care veti prezenta, in conformitate cu prevederile art. 11, alin. (4) din HG 925/2006, initial doar o declaratie pe propria raspundere, prin care confirmati ca indepliniti cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate, veti avea obligatia prezentarii unei anexe in care sa ne mentionati succint, dar precis, modul concret de indeplinire a acestei cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Oferta depusa de un ofertant care nu a prezentat conform prevederilor art. 11, alin (4) si (5), documentelerelevante privind indeplinirea acestei cerinte de calificare, va putea fi, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b) din HG 925/2006, respinsa ca fiind inacceptabila. Persoane juridice/fizice romaneA. 1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avand cod CAEN conform obiectului contractului respectiv activitati de inginerie si consultanta/asistenta tehnica legata de acesteaB. 1) Se va atasa Certificatul constatator, in original sau copie (legalizata sau conform cu originalul), emis de Oficiul Registrului Comertului, emis pana la data depunerii ofertelor din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul prezentarii in copie a certificatului constatator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/ copie legalizata.In cazul persoanelor fizice se va prezenta autorizatia de functionare precum si orice alt document edificator necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa in indeplinirea contractului.Persoane juridice/fizice straineA. 2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.B. 2) Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata a acestora in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.A. 3) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avand cod CAEN conform conform obiectului contractului respectiv activitati de inginerie si consultanta/asistenta tehnica legata de acestea.B. 3) Se vor atasa documentele relevante, in copie dupa original si traducere autorizata a acestora in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economicSe va atasa certificatul constatator sau documente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 180.000 leiConvertirea din lei in euro si viceversa, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza : Anul 2008:1 euro = 3, 6827 RON;Anul 2009:1 euro = 4, 2373 RON;Anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON;Anul 2011:1 euro = 4, 1911 RONIn situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: prezentarea unuia sau mai multor contracte (maxim 3 contracte) a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau egala cu 90.000 lei;, Recomandare din partea beneficiarilor pentru contractul/contractele de prestari servicii similare prezentate la experienta similara, Cerinta obligatorie: Existenta personalului specializat necesar indeplinirii contractului. Ofertantul va asigura un diriginte de santier cu studii superioare de lunga durata, atestat pentru domeniul ?Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes local, Experienta profesionala generala de minim 5 ani, Experienta profesionala specifica in domeniul supervizarii lucrarilor de constructii. Ofertantul trebuie sa demontreze ca a participat la implementarea a cel putin unui proiect de construire sau reabilitare de strazipe o pozitie similara cu cea solicitata. Proiectul/lucrarea prezentata trebuie sa fie finalizata. Ofertantii vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001, valabil cel putin pana la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti membriiasociatiei. Nu se admit ofertanti (asociati) necertificati sau in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer