Achizitie publica - Asistenta tehnica de specialitate prin diriginti de santier, pt. imobil Cl.Sagului 41-43, Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 169161
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Asistenta tehnica de specialitate prin diriginti de santier, pt. imobil Cl.Sagului 41-43, Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74263000-0 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: asistenta tehnica prin diriginti de santier pentru realizarea obiectivului de reabilitare termica a imobilului din Cl.Sagului nr.41-43 Timisoara, conform caietului de sarcini. Durata contractului de executie a lucrarilor de reabilitare: 4 luni. Valoarea contractului de executie lucrari: 849.168, 46 lei.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 04.09.2008 17:00
Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Timisoara, bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030, Camera 12, ghiseul 9 sau 10
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Timisoara, cam. 229, Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; inform. generale; in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);2. certificat constatator - O.R.C.;acord asociere (daca este cazul);3.cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, mai mare sau egala cu 11.500 lei4. declaratie si lista cu persoanele responsabile pentru prestarea serviciului, cel putin un diriginte de santier atestat MLPTL pt lucrari de constructii civile si instalatii de incalzire si apa calda consum -copie atestat, lista principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani, un contract pentru servicii similare cu valoare de 2.900lei fara TVA(contract, recomandare vizata ISC, in original sau copie legalizata), inca o recomandare vizata ISC, obligatii in curs de desfasurare; Informatii priv. subcontractantii conform doc. de atribuire.
Primaria Timisoara, cam. 229. Cost: 10 lei.Plata/ridicare doc./orar: numerar/11:00-12:30, marti, joi si intre 15:00-17:00;virament/08:00-14:00, marti, joi si intre 15:00-17:00. Inform: www.primariatm.ro
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme