Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii executiei lucrarilor pentru proiectul ? Sistem de Management Integrat al Deseurilor in judetul Cluj?


Detaliu pentru invitatia numarul 322842
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Numar invitatie: 322842/27.03.2012
Denumire contract: Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii executiei lucrarilor pentru proiectul ? Sistem de Management Integrat al Deseurilor in judetul Cluj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)Cod fiscal: 4288110, Adresa: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Cluj-Napoca, Telefon: 0264503300, Fax: 0264503300
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura CONSILIULUI JUDETEAN CLUJ, Calea Dorobantilor nr.106, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400609, telefon: +40 372640040, fax: +40 372640060;
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN CLUJ, Calea Dorobantilor nr.106, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400609, telefon: +40 372640040, fax: +40 372640060.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii executiei lucrarilor pentru proiectul ? Sistem de Management Integrat al Deseurilor in judetul Cluj?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii executiei lucrarilor pentru proiectul ? Sistem de Management Integrat al Deseurilor in judetul Cluj?care vizeaza in principal: solutionarea neconformitatilor si neconcordantelor semnalate de catre verificatorii atestati, executanti, etc, la solutiile tehnice proiectateparticiparea la predarile de amplasament si la fazele determinanteelaborarea de solutii tehnice prin dispozitii de santier, pe parcursul derularii executiei lucrarilorrealizarea/modificarea unor detalii de executieparticiparea la receptii partiale, la receptia finala si punerea in functiune a fiecarei lucrari cuprinse in proiect;participarea la intocmirea cartii constructiei;
II.1.6) CPV: 71250000-5 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de masurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 913.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 8.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, incepand cu data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: se va constitui numai in lei in unadin urmatoarele forme: 1 Cu OP, in contul RO44TREZ2165006XXX006923 deschis la Trezoreria Cluj, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. 2.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, Formular7, in original;Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor, se depune pe exteriorul plicului sigilat ce contine oferta, in original; In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie de participare, poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul total stabilit de autoritatea contractanta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentruparticipare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitatesolicitate vor fi respinse la deschidere.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In cazul unei asocieri toti asociatii trebuie sa indeplineasca cond.de IMM.Demonstrarea calitatii de IMM se face de catre ofertant si/sau asociere conform? Formular 19.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conform Art. 278^1 din OUG 34/2006 in cazul depunerii unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.039, 13 lei.
Garantie de buna executie
1)Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original) sau prin retineri succesive din platile intermediare. La constituirea garantiei de buna executie sunt aplicabile prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;2)In cazul in care garan?ia de buna execu?ie se constituie prin re?ineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, vor fi aplicabile prevederile H.G. nr. 1045/2011;3)Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilita de comun acord. Modul de restituire a garantiei de buna executie: Conform art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 1 - semnata si stampilata de ofertant;forma de prezentare: original2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2 ? semnata si stampilata de ofertant;forma de prezentare: original3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20; forma de prezentare: original4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 21 ? semnata si stampilata de ofertant.forma de prezentare: originalPersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: sunt urmatoarele: Alin Tise ? Presedinte CJC; Alexandru Coroian ? vicepresedinte CJC; Simona Gaci ? Secretar al Judetului; Simona Tatomir - Director General; Mariana Ratiu - Director executiv; Pop Dan Vasile - Director executiv; Oltean Sanda p. Arhitect Sef; Alexandru Cretu - Sef serviciu.5.Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local.a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta se considera indeplinita si daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare membru al asocierii; Depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului; In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul) Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei asocieri - Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare) - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare membru al asocierii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va declara cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratia si lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Din cadrul listei, cel putin un contract trebuie sa cuprinda prestarea de servicii de proiectare duse la bun sfarsit, (in domeniul sistemelor de gestionare a deseurilor municipale) care au avut ca obiect: Inchidere depozite neconforme de deseuri, Depozit ecologic de deseuri, Statie de Transfer;, Resurse umane: Ofertantul va asigura personal autorizat ca proiectant pentru serviciile care fac obiectul contractului. Ofertantul va avea la dispozitie o echipa dimensionata astfel incat sa asigure indeplinirea obiectului prezentului contract, dar care sa cuprinda cel putin 4 experti (ingineri proiectare): INGINER CONSTRUCTII CIVILE -Studii superioare tehnice de lunga durata in constructii civile si industriale Experienta profesionala generala: Minim 5 ani experientaINGINER INSTALATII (termice, ventilatii, sanitare, electrice) - Studii su perioare tehnice de lunga durata in instalatii pentru constructii;Experienta profesionala generala: Minim 5 ani experientaINGINER DRUMURI-Studii superioare tehnice de lunga durata in sau calificare profesionala echivalenta - Cai ferate, drumuri si poduri Experienta profesionala generala Minim 5 ani experientaINGINER GEOTEHNICIAN -Studii superioare tehnice de lunga durata in domeniuExperienta profesionala generalaMinim 5 ani experienta, Prezenta enumerare nu este limitativa ofertantul va asigura cu personal specializat atestat si autorizat de autoritatile competente prestarea tuturor serviciilor care fac obiectul prezentului contract .Ofertantul va prezenta informatii referitoare la pregatirea profesionala (studii si calificare) a expertilor/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de serviciiIn cazul ofertei depuse de o asociere de operatori economici, cerinta se indeplineste cumulativ., Informatii privind subcontractantii: Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare;Ofertantii sunt obligati sa precizeze partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate si urmatoarele documente: -declaratia pe propria raspundere, in temeiul art. 69¹ din OUG 34/2006;
- informatiile solicitate la punctul III.2.3.a) ? capacitateatehnica si/sau profesionala - resurse umane, privind partea sa de implicare in cadrul contractului., Informatii privind asociatii: In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici -Capacitatea tehnica si/sau profesionala se vor demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Fiecare semnatar al acordului de asociere are obligatia de a prezenta si urmatoarele documente: declaratia de incadrare in IMM (daca este cazul) si declaratie pe proprie raspundere conform art. 11 alin (4) din HG 925/2006, daca este cazul .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 17:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer