Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii lucrarilor de executie pentru proiectul ?Construirea unui pasaj subteran in vederea descongestionarii traficului rutier din Zona Metropolitana Craiova -realizare pasaj denivelat subteran p


Detaliu pentru invitatia numarul 329251
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Craiova
Numar invitatie: 329251/11.06.2012
Denumire contract: Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii lucrarilor de executie pentru proiectul ?Construirea unui pasaj subteran in vederea descongestionarii traficului rutier din Zona Metropolitana Craiova -realizare pasaj denivelat subteran pe sub intersectia strazii Aries cu str.A.I.Cuza si respectiv cu str.A.I.Cuza si respectiv cu str.Imparatul Traian in vederea preluarii traficului auto pe bvd.Carol I-atr.Aries
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.A.I.Cuza, nr.1, Craiova, jud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251415907, fax: +40 251411561, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Craiova, str.A.I.Cuza, nr.1, Sala de sedinte - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii lucrarilor de executie pentru proiectul ?Construirea unui pasaj subteran in vederea descongestionarii traficului rutier din Zona Metropolitana Craiova -realizare pasaj denivelat subteran pe sub intersectia strazii Aries cu str.A.I.Cuza si respectiv cu str.A.I.Cuza si respectiv cu str.Imparatul Traian in vederea preluarii traficului auto pe bvd.Carol I-atr.Aries
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ofertantul va presta servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii lucrarilor de executie pentru proiectul ?Construirea unui pasaj subteran in vederea descongestionarii traficului rutier din Zona Metropolitana Craiova ? realizare pasaj denivelat subteran, pe sub intersectia strazii Aries cu str. A.I.Cuza si respectiv cu str. Imparatul Traian in vederea preluarii traficului auto pe bvd. Carol I ? str. Aries, conform caietului de sarcini nr.36525/18.0.2012
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 289.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 2000 lei.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): a)virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare). b)O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este de 1503 lei. In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, aceasta se poate realiza in cont de virament: RO04TREZ2915006XXX000180, deschis la Trezoreria Craiova.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului(exclusiv TVA). Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr.12C din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;5. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Solomon Antonie - Primar, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Chiciu Georgeta - Director executiv adjunct economic, Predus Dorina - Director Dir. Elaborare si Implementare Proiecte, Nicolae Dragota, Margineanu Gabriel, Tudor Georgeta, Conu Laura, Dumitru Sabina - Sef Serviciu Achizitii Publice, Dole Teodora, Bica Ileana, Ungureanu Elena, Sorin Pena, persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante se regasesc pe site-ul www.primariacraiova.ro., la sectiunea Consilieri Locali.6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Din certificatele prezentate trebuie sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii 1.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului-, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor, cu stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic.Nota: In cazul in care ofertantul clasat pe locul 1 a prezentat in cadrul documentelor de calificare o copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, autoritatea contractanta, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va solicita acestuia sa prezinte pentruconformitate certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: - in cazul in care prestarea serviciilor solicitate, nu este activitatea principala, operatorul economic are obligatia de a sublinia codul activitatii in baza caruia poate desfasura in mod legal activitatea solicitata.- documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducere in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ultimul Bilant contabil In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, acesta cerinta va fi indeplinita de fiecare membru al asocierii., 2. Informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri globala pe ultimiitrei ani.Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011)sa fie egal sau mai mare decat 300.000 lei (excl. TVA), respectiv 67.535, 63 Euro(1 Euro= 4, 4421 lei la data de 18.05.2012), In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va completa Anexa nr. 11 din Sectiunea Formulare Completare Anexa nr. 11- Informatii generale din Sectiunea Formulare., Tert sustinator(daca este cazul).In conformitate cu prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinereaacordata, in conformitate cu prevederile alin (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat informa autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), lit.c1) si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 3.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani: Se va completa Anexa nr.15?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare.Lista va contine valori, perioade, locul prestarii serviciilor si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In scopul verificarii informatiilor declarate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr.15 din Sectiunea Formulare., 4. Experienta similara: Ofertantul are obligatia de a face dovada prestarii in ultimii 3 ani de serviciisimilare cu obiectul contractului, duse la bun sfarsit, respectiv servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului, incluse in cadrul unui/unor contracte, care vor avea ca obiect: Serviciile de asistenta tehnica din partea proiectantului ce urmeaza a fi prestate pe parcursul derularii lucrarilor deexecutie sunt aferente urmatoarelor categorii de lucrari : Lucrari de pasaje subterane; Lucrari de drumuri; Lucrari de instalatii electrice;Lucrari de constructii de conducte de apa si canalizare a apelor reziduale la mare distanta, Lucrari de constructii de canalizare de ape pluviale.Valoare cumulata a contractelor trebuie sa fie >= 150.000 lei(excl.TVA), reprez. 33, 767, 81 Euro (1Euro= 4, 4421 lei la data de 18.05.2012)., 4.Experienta similara(continuare): Pentru contractul/contractele de servicii, declarate ca exp. similara, ofertantul are oblig.de a prezenta urmatoarele documente: Formular 5 ? Exp. similara;copii de pe parti relevante ale contractului, cu mentiunea ?conform cu originalul?; - proces verbal de receptie al serviciilor aferente contractului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; recomandare din partea benef. sau certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu prevederile art.971 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?., 4.Experienta similara(continuare): Recomandarile trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele informatii : - date despre numele beneficiarului, denumirea si valoarea serviciilor prestate;
- modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului;Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei/ BancaCentrala Europeana pentru fiecare an, resp.: - 2009:1 euro= 4, 2373 lei;
- 2010:1 euro= 4, 1285 lei;
- 2011:1 euro= 4, 2379 lei, 5. Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Atunci cand pentru indeplinirea contractului de servicii nu este necesara subcontractarea, in cadrul formularului - Anexa nr. 18 se va face precizarea ?Nu este cazul?. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritateacontractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelorincheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acestain oferta, care se constituie in anexa la contract.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr. 18 - Lista cu subcontractantii si specializarea acestora.- subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict deinterese din Sectiunea Formulare., Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul. In conformitate cu prevederile art.190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., 6. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Se va completa Anexa nr. 13?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din Sectiune FormulareNota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului. In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr. 13 din Sectiunea Formulare, 7. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr. 14 din Sectiunea Formulare, 8.Informatii referit.la personalul/ organismul tehnic de specialit. de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant.Se va completa anexa 17 din sectiunea formulare.Ofertantul va face dovada ca in echipa de lucru este inclus urmatorul personal: - 1 arhitect cu drept de semnatura, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut;
- 1 inginer proiectant cai ferate drumuri si poduri, angajat al ofertantului saual carui angajament de participare afost obtinut;
-1 inginer proiectant retele edilitare si retele electrice angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare afost obtinut;
- 1 inginer proiectant structuri de rezistenta pentru constructii angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut., 8. Informatii referit.la personalul/ organismul tehnic de specialit. de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant(continuare): Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat(Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare;
- documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului;
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/ angajate astfel de persoana/ persoane), inoriginal, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, atestari, etc. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentrupartea din contract pe care acesta o realizeaza, Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari (ISO 14001 sau echivalent).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP atasate prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer