Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii lucrarilor de executie pentru proiectul ?Construirea unui pasaj subteran"


Detaliu pentru invitatia numarul 334510
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Craiova
Numar invitatie: 334510/30.08.2012
Denumire contract: Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii lucrarilor de executie pentru proiectul ?Construirea unui pasaj subteran"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. A. I. Cuza nr.7, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251416235, fax: +40 251411561, Centru de Informare pentru Cetateni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. A. I. Cuza nr.7, Craiova, Romania, cod postal: 200585, Sala Gheorghe Chitu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii lucrarilor de executie pentru proiectul ?Construirea unui pasaj subteran"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ofertantul va presta servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii lucrarilor de executie pentru proiectul ?Construirea unui pasaj subteran in vederea descongestionarii traficului rutier din Zona Metropolitana Craiova ? realizare pasaj denivelat subteran, pe sub intersectia strazii Aries cu str. A.I.Cuza si respectiv cu str. Imparatul Traian in vederea preluarii traficului auto pe bvd. Carol I ? str. Aries", conform caietului de sarcini anexat.
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 289.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 2000 lei.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): a)virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare). b)O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este de 1503 lei. In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, aceasta se poate realiza in cont de virament: RO04TREZ2915006XXX000180, deschis la Trezoreria Craiova.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului(exclusiv TVA). Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.2 din Sectiunea Formulare;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;5. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lia Olguta Vasilescu - Primar, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Stefan Lucia - Director executiv adjunct economic, Predus Dorina - Director executiv Dir. Elaborare si Implementare Proiecte, Ghitalau Cristiana Nicolae Dragota, Margineanu Gabriel, Tudor Georgeta, Conu Laura, Cristina Cretu - Sef serviciu Investitii si Achizitii, Dole Teodora, Bica Ileana, Ungureanu Elena, Chesoiu Vasile, Sorin Pena, Mihalcea Gabriela, Ciobanu Mihaela.b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) care au aprobat/aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Boboc Virgil, Cherciu Dan Adrian, Dinca Marinica, Gheorghe Ana, Gidar Alexandru, Giurgiu Sabin, Lupulescu Ion, Magla Dan Iulius, Marinescu Dorel-Cosmin, Marinescu Nicolae Sidor, Margarit Dorin Constantin, Mincu Lucian, Nedelescu Gheorghe, Pirvuleasa Nicolae, Predescu Bianca Maria, Radu Marin, Radu Marin Traian, Raducanoiu Constantin, Sas Teodor Nicusor, Stefanescu Iulian, Stefarta Emilian, Tudor Florentin, Tui Niuri Radu Valentiu Ursu Constantin, Vasile Marian, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cilibiu Mihai, Cotescu Nicusor, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Pana Ionel, Pirvu Gheorghe, Popescu Nicoleta Laura, Socoteanu Razvan Florentin, Toader Vergil, Voicu Dorel, Dindirica Lucian, Stefanescu Silviu Dragota.5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. -Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.-Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ultimul Bilant contabil. Se va prezenta ultimul bilant contabil, in copie lizibila, vizat si inregistrat de organele competente, insotit dupa caz de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, acesta cerinta va fi indeplinita de fiecare membru al asocierii., 2. Informatii generale cu declararea cifrei.Se va completa Anexa nr. 11- Informatii generale din Sectiunea Formulare, cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011).Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011)sa fie egal sau mai mare decat 300.000 lei(excl. TVA), respectiv 66.111, 33 Euro(1euro=4, 5378 lei la data de 07.08.2012).In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Daca un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va completa Anexa nr. 11 din Sectiunea Formulare., 3.Tert sustinator(daca este cazul).In conformitate cu prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinereaacordata, in conformitate cu prevederile alin (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat informa autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), lit.c1) si lit. d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 6.Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Se va completa Anexa nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti , cusubcontractantii si specializarea acestora.Subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Declaratie privindneincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelorincheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acestain oferta, care se constituie in anexa la contract. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr. 18 - Lista cu subcontractantii si specializarea acestora., 7.Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul. In conformitate cu prevederile art.190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d)din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, 1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani: Se va completa Anexa nr.15?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare.Lista va contine valori, perioade, locul prestarii serviciilor si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In scopul verificariiinformatiilor declarate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de asolicita certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori decatre clientul privat beneficiar. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr.15 din Sectiunea Formulare., 2. Experienta similara: Ofertantul are obligatia de a face dovada prestarii in ultimii 3 ani de servicii similare cu obiectul contractului, respectiv servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului, pe parcursul derularii lucrarilor de executie, incluse in cadrul unui contract/unor contracte, prezentate ca dovada a experintei similare, servicii duse la bun sfarsit, in valoare estimata de cel putin 110.000 lei(excl. TVA), reprez.24.240, 82 Euro(1Euro= 4, 5378 lei la data de 07.08.2012), care vor include: - Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru urmarirea executiei lucrarilor depasaje; - Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru urmarirea executiei lucrarilor de drumuri;
- Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru urmarirea executiei lucrarilor de instalatii electrice., 2.Experienta similara(continuare): Contractul/contractele de servicii declarat(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in Anexa nr.15. Pentru contractul/contractele de servicii declarat(e)ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta urmatoarele documente: - Formular nr. 5 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;
- certificari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Prin certificari/documente se intelege: copii de pe parti relevante ale contractului, recomandare din partea beneficiarului sau certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu prevederile art.97 1 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Se va completa Anexa nr. 13?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din Sectiune FormulareNota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului. In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezentaAnexa nr.13 din Sectiunea Formulare, 4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.- Completare anexa nr.14- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr.14 din Sectiunea Formulare., 5.Informatii referit.la personalul/ organismul tehnic de specialit. de caredispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant.- completare anexa 17- Informatii referitoare la personalul de conducere. Ofertantul va face dovada ca in echipa de lucru este inclus urmatorul personal: 1 arhitect cu drept de semnatura, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare de specialitate;, 5.(continuare) 1 inginer proiectant cai ferate drumuri si poduri, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare de specialitate; 1 inginer proiectant retele edilitare si retele electrice angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare de specialitate;1 inginer proiectant structuri de rezistenta pentru constructii angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare de specialitate., 5.(continuare)Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului se vor prezentaobligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat(Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare;
- documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului;
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/ angajate astfel de persoana/ persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, atestari, etc. 1. Informatii privind asigurarea calitatii.Se vor prezenta certificate, emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 9001:2008 sau echivalent) pentru servicii de asistenta tehnica.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza., 2, Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii.Se vor prezenta certificate, emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului de management de mediu al ofertantului (ISO 14001 sau echivalent) pentru servicii de asistenta tehnica.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata electronic prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 16:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer