Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru: alimentare cu apa in comuna Palatca, jud. Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 313669
Autoritate contractanta
Comuna Palatca (Consiliul Local Palatca Jud. Cluj)
Cod de identificare fiscala: 5105687
Adresa: Palatca Nr. 455, Jud. Cluj, Palatca
Telefon: 0264235352
Fax: 0264235356
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru: alimentare cu apa in comuna Palatca, jud. Cluj
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor: alimentare cu apa in comuna Palatca, jud. Cluj
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 03.10.2011 11:05)
Data publicarii: 06.09.2011 13:22
Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Loc. Palatca, Str. Principala, Nr. 455, Jud. Cluj, Cod postal: 407450
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc. Palatca, Str. Principala, Nr. 455, Jud. Cluj, Cod postal: 407450
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 27, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. cal participant-F 10; Certif de part la licitatie cu oferta independenta-F10A; Decleligib-F11; Decl indep obligatiilor-F12;Decl neîncadr în art.69¹ din OUG 34/2006-F12A; Certif constat îndepl oblig catre bugetul de stat si catre bugetul local;Cert de inreg;Cert constatator; Bilantul contabil 2008, 2009, 2010; Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani F13;lista princip prestatiiîn ultimii 3 ani F14A ; Exp. similara -F17; decl persl pt contract?F 21;Decl informat de personal-F20;CV-F23;decl. disponibilitate-F23A; decl privind utilajele-F24; Min: minim 1 calc, 1 imprimanta 1 mijloc de transport Acord de asociere?F8; Info privind subcontractantii-F25;
Garantia de particip: 540 leiDin SEAP sau de la sediul Primariei Palatca;Atasat se regaseste nota justificativa privind incadrarea procedurii in , ,cerere de oferta".
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer