Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asistenta tehnica (dirigentie de santier ) pentru proiectul "Reabilitarea Infrastructurii Publice Urbane in orasul Sinaia"-Via Sinaia Design -Verde-Deschis


Detaliu pentru invitatia numarul 320686
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL SINAIA (Primaria Orasului Sinaia)
Numar invitatie: 320686/27.02.2012
Denumire contract: Asistenta tehnica (dirigentie de santier ) pentru proiectul "Reabilitarea Infrastructurii Publice Urbane in orasul Sinaia"-Via Sinaia Design -Verde-Deschis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL SINAIA (Primaria Orasului Sinaia)Cod fiscal: 2844103, Adresa: SINAIA, Sinaia, Telefon: 0244-311788;0244-310650, Fax: 0244-314509
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SINAIA, Sinaia, Romania, cod postal: 106100, telefon: +40 244311788, fax: +40 244314509, persoana de contact: DANA TIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Sinaia, Bd Carol I, nr.47
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii specifice autoritatilor publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta tehnica (dirigentie de santier ) pentru proiectul "Reabilitarea Infrastructurii Publice Urbane in orasul Sinaia"-Via Sinaia Design -Verde-Deschis
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Supravegherea lucrarilor de "Reabilitarea Infrastructurii Publice Urbane in orasul Sinaia"-Via Sinaia Design -Verde-Deschis"prin diriginti de santier pe intreaga perioada de desfasurare a lucrarilor de executie, de receptie a lucrarilor, precum si pe perioada de garantie a lucrarilor executate.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare este de 3220 RON.b) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.c) Modul de constituire a garantiei de participare se va constitui prin: d) - ordin de plata: in contul RO28TREZ5295006XXX000609 deschis la Trezoreria Busteni, beneficiar Orasul Sinaia, Cod de Identificare Fiscala 2844103 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Sau- Scrisoare de garantie bancara-formular 1 din Sectiunea "Formulare"Sau- Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari care se prezinta in original.d)In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre leaderul asociatiei.e)Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.f)Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o Intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.Garantia de participare se va completa si se va depune in original. In continutul formularului se va mentiona obligatoriu cuantumul sumei corespunzatoare art. 278 1 alin (1) si punerea la dispozitie, neconditionata, catre autoritatea contractanta a acestei sume la solicitarea acesteia conform prevederilor legale.Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 5% din val. contractului fara TVA. Val. garantiei de buna executie se elibereaza in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Modul de constituire a garantiei de buna executie : Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari Sau Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente de participare la proceduraPersoana imputernicita de ofertant de a participa la deschidere va prezenta intr-un dosar separat de oferta urmatoarele documente: a. Imputernicire ? original-formular nr. 2b. B.I./C.I. /pasaport ? copiec. Garantia de participare ? in cuantumul si forma stabilita in Fisa de date ? original ? Formular nr.3d. Scrisoare de inaintare ? original ? Formular nr.4.e. Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul are calitatea de IMM sau documente emise de institutii abilitate prin care sa se faca dovada ca societatea este IMMNote: ? Ofertantii straini vor prezenta documentele traduse in limba romana de catreun traducator autorizat si legalizate.? In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza in functie de componenta asocierii. Astfel, toti asociatii trebuie sa seincadreze, in mod individual, in categoria IMM-urilor. Reducerea cu 50% a cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca unul dintre asociati nu se incadreaza in categoria IMM-urilor.Documente solicitate in oferta, privind situatia personala a operatorilor economici: 1.Certificat de participare cu oferta independentaCerinta obligatorie: completare formular «Certificat de participare cu oferta independenta » conform Ordinului 314/2010. ? Formular 5(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)2.Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareMod de probareCompletarea si prezentarea Formularului nr. 6 - ?Declaratie privind eligibilitatea? ? in original.Imputernicire data de reprezentantul legal al societatii persoanei care semneaza documentele ofertei ; imputernicirea va fi insotita de o copie a actului de identitate al persoanei imputernicite si va contine specimenul de semnatura al acesteia.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din ordonantaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareMod de probareCompletarea si prezentarea de catre ofertanti/asociati/subcontractanti/tertul sustinator a Formularului nr. 7 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006? ? in originalPersoanele cu functie de decizie din autoritatea contractanta : Vlad Oprea ? Primar Oras SinaiaMarian Panait ?Administrator PublicGheorghe Badaran ? ViceprimarBeatrice Radulescu-SecretarMembrii din comisia de evaluarepentru procedura prezenta: Gheorghe Badaran ?Presedintele comisiei de evaluare, ViceprimarDana Tiu ?membru ?sef Serv.Investitii si Achizitii PubliceIon Negutoiu ?membru ?sef Serviciu Venituri si CheltuieliAurora Bunea ?membru-consilier juridicMargareta Dedu ?membru ?referent de specialitateMembrii de rezerva : Maria Ionita-membru de rezerva ?consilier juridicCristina Harapu -membru de rezerva -inspectorCosmin Enoaie ?membru de rezerva -inspector4.Declaratia de participant la proceduraCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 8 (declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Imputernicire legala - Formular 2, semnata de catre administrator, sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei ? in original. Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se vor atasa copii dupa actele de identitate ale persoanelor nominalizate.5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (stat si locale)Cerinta minima : Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru toate punctele de lucru ce apar in certificatul constatator (in vederea unei evaluari reale a situatiei personale a ofertantului in conformitate cu prevederile art 181 din OUG 34/2006)), care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun ofertele -formulare tipemise de organismele competente din tara, cu valabilitate la data de depunere a ofertelor, in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat, care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun ofertele - formulare tipemise de organismele competente din tara, cu valabilitate la data de depunere a ofertelor, in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Certificat de cazier fiscal, in original sauin copie certificata pentru conformitate cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor.Inscrierea de fapte in cazierul fiscal al ofertantilor atrage declararea ofertelor acestora inacceptabile.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Inregistrarea de restante la plata obligatiilor, descalifica ofertantii.a. Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de probareCompletarea si prezentarea Formularului nr. 9 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006? ? in original(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)7.Cazier judiciar /certificat echivalentSe solicita cazierul judiciar alsocietatii . Persoane fizice/ juridice romaneCerinta obligatorie: Ofertantul sa fie inregistrat legalMod de probarePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de date limita de depunere a ofertei din care sa rezultecel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice ? original sau in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Autoritatea contractanta va putea solicita ulteriorpentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluiin original/copie legalizata. Acest document va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular )Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului de mai sus, in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pt verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Ofertantul sa fie inregistrat legalMod de probareDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistare /atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional, in tara de origine sau in tara in care acesta este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Aceste documente vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular )Nota: Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatia in vigoare, conform prevederilor organelor emitente.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea semnatura persoanei autorizate si stampila .A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente .Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1.Informatii privind situatia economico-financiaraOperatorii economici participanti la procedura sa poata sustine din punct de vedere financiar realizarea contractului de lucrari.Nivel minim: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de cel putin320.000 lei.Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.Se solicita Bilanturile contabile pentru ultimii 2 ani(2009, 2010 ) - vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente ? in copie, iar pentru anul 2011 se va prezenta balanta contabila la 31.12.2011.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., Cerinta 2.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a) c1) si d) din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 8.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit a), c1) si d) din OUG 34/2006., 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniLista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru confirmarea prestarii serviciilor, autoritatea contractanta poate solicita prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilorse realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa si prezenta lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., 2.Experienta similaraOfertantul va face dovada prestarii in ultimii trei ani la data limita de depunere a ofertei, de serv.similare cu cele ofertate, respectiv serv. de supraveghere a lucr., duse la bun sfarsit, cu o val. cumulata egala sau mai mare decat 161.000 lei fara TVA.Serviciile duse la bun sfarsit, prezentate ca dovada a exp. similare cu cele care fac obiectul contractului, respectiv: -supraveghere lucr, de drumuri-supraveghere lucr. de arhitectura-mobilare urbana/lucr. similare-supraveghere lucr. de amenajari peisagistice/lucr. similare-supraveghere lucr. modernizare apa-canalizare-supraveghere lucr. iluminatPentru serv. declarate ca exp. similara, ofertantul are obligatia de a prezenta in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul": -cel putin un document/contract/proces verbal de receptie cu o val. cumulata de 161.000 lei fara TVA, de natura si complexitate similara.Recomandare din partea benef. in orig. sau copie lizibila cu ment."cf cu originalul, 3.Declaratie privind dotarile, echipamentele tehnice, utilaje, 4. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, 5. Este obligatoriu ca din echipa de indeplinire a contractului sa faca parte: -un responsabil de lucrare;
-un specialist /expert diriginte lucrari in domeniul 3.Drumuri, poduri tunele, piste de aviatie, transport pe cablu -3.3 De interes local, autorizat ISC sau echivalent;
-un specialist/expert diriginte lucrari in domeniul 6.Lucrari tehnico-edilitare si retele de apa si canalizare, 6.1 De alimentari cu apa si de canalizare si retele, autorizat ISC sau echivalent;
-un specialist/expert diriginte lucrari in domeniul 9.Retele -9.1 Electrice, autorizat ISC sau echivalent-topometrist autorizatNu este necesara nominalizarea pe fiecare pozitie a cate unui specialist, este posibil ca unii dintre acestia sa indeplineasca mai multe pozitii in functie de calificari., 6.Informatii privind masurile de protectia mediului, 7. Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata in SEAP la prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2012 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer