Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asistenta tehnica, echipamente si materiale concresive necesare pentru activitati de injectii cu rasini epoxidice


Detaliu pentru invitatia numarul 357268
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 357268/31.01.2014
Denumire contract: Asistenta tehnica, echipamente si materiale concresive necesare pentru activitati de injectii cu rasini epoxidice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241801805, fax: +40 241239267, persoana de contact: Serviciul Achizitii - Birou Import
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Romania, Pavilion 0, Corp C, Camera E104, telefon: +40 241801805, fax: +40 241239267, persoana de contact: Serviciul Achizitii - Birou Import - Viorica Moraru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta tehnica, echipamente si materiale concresive necesare pentru activitati de injectii cu rasini epoxidice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asistenta tehnica, echipamente si materiale concresive necesare pentru activitati de injectii cu rasini epoxidice
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 081 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 11.000 leiGarantia de participare se poate constitui in Lei, echivalent in Euro, sau in alta moneda, la un curs de reconversie, afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP, va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HC# 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantie de participare prin scrisoare de garantie se va utiliza Formularul III.1.1.aContul autoritatii contractante este: Lei, RO63 RNCB 0116 0497 1852 0008, deschis la BCR Cernavoda;Euro, RO36 RNCB 0116 0497 1852 0009, deschis la BCR Cernavoda.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta. Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui instrumentul de garantare pentru participarea la procedura de achizitie publica in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.b.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 alin. (1) si (3)din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular III.1.1.b) sau prin alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurariOfertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantie bancara de buna executie in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.Se completeaza Formularul III.2.1.a_1 si se depune in original ( si de tertul sustinator daca este cazul).Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.2) a) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006b) Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre BUGETUL LOCAL consolidat.Certificatul va prezenta situatia ofertantului din care sa reiasa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.c) Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre BUGETUL LOCAL consolidat.Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Se va completa Formularul III.2.1.a_2 si se depune in originalb) si c) Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care operatorii economici nu pot emite Certificatul de sarcini fiacale pana la data limita de depunere a ofertelor, se va transmite o Declaratie pe proprie raspundere, conform art. 11 alin. (4) HG nr. 925/2006.Nota : a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte prin transmiterea unei Declaratii pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, literele a, c^1 si d.c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Se va completa Formularul III.2.1.a_3 si se depune in original.Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte4) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Se va completa Formularul III.2.1.1.a_4In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Director CNE Cernavoda ? Dr. Ing. Bucur Ionel- Inlocuitor de drept Director CNE Cernavoda ? Serban Marian- Director Economic - Ec. Olteanu Madalina- Inlocuitor de drept Director Economic ? Petrisoaia Veronica- Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale ? Ionescu Horatiu- Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale ? Georgescu Florin- Sef Serviciu Achizitii ? Lojnita Viorica- Inlocuitor de drept Sef Serviciu Achizitii ? Gherlan Dorina- Comisia de evaluare: Moldoveanu Dana Corina - presedinte in comisie de evaluare, Valeria Zaharia, Cristian Ion Marin, Stoian Adina Constantina - membri in comisia de evaluare, Moraru Viorica - membru/secretar in comisia de evaluare si, Miron Cristina Carmen, Vames Mihaela Veronica -membrii de rezerva in comisia de evaluare. 1) Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.2) Persoane juridice/fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , semnata si stampilata. Pentru a fi luat in considerare certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si va contine informatii reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.NOTAIn situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicitaita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.a) Lista principalelor contracte privind prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani.b) Lista contractelor va fi insotita de certificate/documente care sa prezinte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.c) Lista personalului propus pentru prestarea serviciilor si se vor include CV-urile acestora care sa contina minim: - pregatirea profesionala- calificare profesionala, autorizari, atestari- vechime in domeniu- principalele activitati desfasurate in domeniu- calificari de radioprotectie(daca exista)- ecuson de acces in U1/U2(daca exista).d) Informatii privind personalul tehnic de specialitate propus pentru prestarea serviciilor.Se vor prezenta certificate de instruire, atestate sau orice alte documente care sa confirme, / probeze/ ateste/ faptul ca personalul de specialitate al ofertantului este calificat sa asigure serviciile care fac obiectul contractului.Nota: Demonstrarea experientei similare se poate face si prin luarea in considerare a serviciilor prestate in baza unor contracte cu caracter multianual, care inceteaza dupa data limita de depunere a ofertei.Pentru acestea ofertantii vor prezenta documente care sa ateste prestarea corespunzatoare a serviciilor, in baza carora sa se poata verifica modul de indeplinire a obligatiilor contractual pana la o anumita data, corelat cu valorile aferente serviciilor prestate.In documentele prezentate trebuie sa fie mentionata valoarea totala a contractului multianual si valoarea serviciilor prestate pentru care se emite documentul.Cerinta va fi indeplinita, dupa cum urmeaza: -de catre Ofertant ori de catre Tert sustinator tehnic -in cazul unei oferte individuale cu sustinere Tert ;
-de catre Ofertant -in cazul unei oferte individuale cu sau fara fara subcontractare ;
-de catre un singur Tert sustinator tehnic -in cazul unei oferte conune cu sustinere Tert, dar fara subcontractare ;
- in totalitate de catre unul din membrii asociati-in cazul unei oferte comune cu sau fara subcontractant., 2. Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia., 3. Angajament privind sustinerea tehnica (daca este cazul)In cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la la art 190 alin.(2) din OUG 34/2006.In conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509/14.09.2011, in cazul unei oferte comune cu sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unui/unor terte persoane, cerintele solicitate vor fi indeplinite astfel: - cerinta referitoare la Resurse umane si Resurse tehnice solicitate ? va fi indeplinita prin cumul cu membrii asociati.In cazul in care ofertantul prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69 indice 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ISO 9001:2008 sau echivalent de la prestatorul serviciilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2014 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2014 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2014 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer