Achizitie publica - Asistenta tehnica la obiectivul de investitii: "Reabilitare, modernizare si extindere Liceu Teoretic Mircea Eliade"
Detaliu pentru invitatia numarul 320320
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320320/16.02.2012
Denumire contract: Asistenta tehnica la obiectivul de investitii: "Reabilitare, modernizare si extindere Liceu Teoretic Mircea Eliade"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Intorsura Buzaului (Consiliul Local - Primaria orasului Intorsura Buzaului)Cod fiscal: 4404370, Adresa: Str. Mihai Viteazu, nr 173, orasul Intorsura Buzaului, judetul Covasna, Intorsura Buzaului, Telefon: 0267/371212, 0267/370337, 0751216261, Fax: 0267/370337, 0267/371212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihai Viteazu, nr 173, orasul Intorsura Buzaului, judetul Covasna, Intorsura Buzaului, Romania, cod postal: 525300, telefon: +40 267371212, fax: +40 267370337, persoana de contact: Daniel Mihail Ola
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Intorsura Buzaului, str. Mihai Viteazu, nr. 173, jud. Covasna, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta tehnica la obiectivul de investitii: "Reabilitare, modernizare si extindere Liceu Teoretic Mircea Eliade"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru lucrarea "Reabilitare, modernizare si extindere Liceul Teoretic Mircea Eliade"
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 780 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Coantumul garantiei de participare 800 RONValabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Pentru IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.2. Garantia de buna executie se constituie prin: - scrisoare de garantie bancara (Formular 3)in original-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractuluiPerioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului.Cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie sunt aplicabile prevederile art. 89-92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 180 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletarea Formularului B1 din sectiunea formulari- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitateaIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sprijinul unei alte persoane, in conditiile art. 186 alin (2) si art. 190 alin (2) sau in cazul asocierii documentele vor fi prezentate obligatoriu si de catre aceasta persoanaIn caz de neprezentare, nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestora avand ca efect descalificarea ofertantului.- Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletarea formularului B2 din sectiunea formulari - ofertantul nu se incadreaza in art.181In cazul asocierii documentele vor fi prezentate obligatoriu si de catre aceasta persoanaIn caz de neprezentare, Autoritatea contractanta a hotarat ca nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestora avand ca efect descalificarea ofertantului.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPrezentarea urmatoarelor certificate in original: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Certificat de taxe si impozite locale (datori la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificatele fiscale se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Certificat de participare cu oferta independentaCompletarea formularului 7 din sectiunea formulari ? Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritati Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.- Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareAcest formular va fi prezentat si de asociati, subcontractanti si tertii sustinatori.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achzitie inclusiv comisia de evaluare :1.Bancila Leca - Primar2.Radu Neculai - Viceprimar3.Maria Magdalena Gaitan - Secretar4.Gheorghe Cornelia ? Director economic5.Chelemen Ana - Director administrativ6.Dabija Ana - Referent comp. contabilitate7.Neagovici Gabriela - Referent comp. investitii8.Barbus Radu - Consilier comp. urbanism Persoane juridice/fizice romaneA. 1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avandcod CAEN conform proiectare si asistenta tehnica pentru proiectareB. 1) Se va atasa Certificatul constatator, in original sau copie, emis de Oficiul Registrului Comertului, emis pana la data depunerii ofertelor din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toatedatele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul prezentarii in copie a certificatului constatator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/ copie legalizata.Persoane juridice/fizice straineA. 2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.B. 2) Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata a acestora in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.A. 3) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avandcod CAEN conform proiectare si asistenta tehnica pentru proiectare.B. 3) Se vor atasa documentele relevante, in copie dupa original si traducere autorizata a acestora in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economicSe va atasa certificatul constatator sau documente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatieipersonale a ofertantului.Certificat inregistrare fiscalaCopie certificat de inregistrare fiscala
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: existenta bilantului vizat si inregistrat de organele competente.Documente edificatoare: - bilantul contabil pe 2010In caz de neprezentare, nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestora avand ca efect descalificarea ofertantului.In situatia inregistrarii bilantului contabil pe 2011 indeplinirea nivelului impus se face prin raportare la ultimul an financiar incheiat respectiv 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie: minim un contract de asistenta tehnica a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 55.000 lei;Documente edificatoare- copia paginilor din contract din care sa reiasa obiectul contractului, valoareasi durataIn caz de neprezentare, nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestora avand ca efect descalificarea ofertantului., Cerinta obligatorie: minim o recomandareDocumente edificatoare : recomandarein original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulIn caz de neprezentare, nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestora avand ca efect descalificarea ofertantului., Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa fie dotat cu echipamentele necesare indeplinirii sarcinilor, in special : imprimanta, computer min 1 buclicente soft tip Windows, Office.Documente edificatoare : - Formular 10.In caz de neprezentare, nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestora avand ca efect descalificarea ofertantului., Cerinta obligatorie: Existenta personalului specializat necesar indeplinirii contractului.Specializare: Documente edificatoare : - -Formular 6, 16 si 17.- CV-uri- calificari ale personalului de specialitate, -copii diplome si atestate pentru personalul din formularul 17In caz de neprezentare, nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestora avand ca efect descalificarea ofertantului., Ofertantul-lider, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin semnarea acordului de asociere de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile.Intelegerea treb, Se va completa formularul D cu subcontractantii si specializarea acestora.Daca este cazul, ofertantul va preciza partea din contract pe care urmeaza sa o subcontracteze si datele de recunoastere/identificare ale subcontactantului. -certificate de calitate ISO 9001, si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii, - certificate ISO 14001, si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea protectiei mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro(SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2012 14:38