Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asistenta tehnica la obiectivul de investitii: "Reabilitare, modernizare si extindere Liceu Teoretic Mircea Eliade"


Detaliu pentru invitatia numarul 340699
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Intorsura Buzaului (Consiliul Local - Primaria orasului Intorsura Buzaului)
Numar invitatie: 340699/07.12.2012
Denumire contract: Asistenta tehnica la obiectivul de investitii: "Reabilitare, modernizare si extindere Liceu Teoretic Mircea Eliade"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Intorsura Buzaului (Consiliul Local - Primaria orasului Intorsura Buzaului)Cod fiscal: 4404370, Adresa: Str. Mihai Viteazu, nr 173, orasul Intorsura Buzaului, judetul Covasna, Intorsura Buzaului, Telefon: 0267/371212, 0267/370337, 0751216261, Fax: 0267/370337, 0267/371212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihai Viteazu, nr 173, orasul Intorsura Buzaului, judetul Covasna, Intorsura Buzaului, Romania, cod postal: 525300, telefon: +40 267370337, fax: +40 267370944, persoana de contact: Daniel Mihail Ola
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Intorsura Buzaului, str. Mihai Viteazu, nr. 173, jud. Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta tehnica la obiectivul de investitii: "Reabilitare, modernizare si extindere Liceu Teoretic Mircea Eliade"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru lucrarea "Reabilitare, modernizare si extindere Liceul Teoretic Mircea Eliade"
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 780 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Coantumul garantiei de participare 800 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 zile. Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 : a)Un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; b)ordin de plata in contul Primariei Orasului Intorsura Buzaului, RO40TREZ2565006XXX005000 deschis la Trezoreria Sfantu Gheorghe, CUI: 4404370. c)numerar la casieria autoritatii contractante. Ofertantii care se incadreaza in categoria de IMM, beneficiaza de un reducere de 50%Echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta va fi la cursul BNR cu 5 zile inaintea de data depuneri ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Pentru IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. 2. Garantia de buna executie se constituie prin: - scrisoare de garantie bancara (Formular 3)in original - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului. Cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie sunt aplicabile prevederile art. 89-92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 180 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletarea Formularului B1 din sectiunea formulari- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitateaIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sprijinul unei alte persoane, in conditiile art. 186 alin (2) si art. 190 alin (2) sau in cazul asocierii documentele vor fi prezentate obligatoriu si de catre aceasta persoanaIn caz de neprezentare, nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestora avand ca efect descalificarea ofertantului.- Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletarea formularului B2 din sectiunea formulari - ofertantul nu se incadreaza in art.181In cazul asocierii documentele vor fi prezentate obligatoriu si de catre aceasta persoana. Tertul sustinatoe are obligatia neincadrarii doar in lit a), c) indice 1 si d) ale art. 181 din OUG 34/2006.In caz de neprezentare, Autoritatea contractanta a hotarat ca nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestora avand ca efect descalificarea ofertantului.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPrezentarea urmatoarelor certificate in original: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara in care se depun ofertele- Certificat de taxe si impozite locale (datori la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara in care se depun oferteleCertificatele fiscale se pot depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Certificat de participare cu oferta independentaCompletarea formularului 7 din sectiunea formulari ? Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritati Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.- Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareAcest formular va fi prezentat si de asociati, subcontractanti si tertii sustinatori.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achzitie inclusiv comisia de evaluare :1. Bancila Leca - Primar2. Stefan Platon - Viceprimar3. Maria Magdalena Gaitan - Secretar4. Gheorghe Cornelia ? Director economic5. Chelemen Ana - Director administrativ6. Dabija Ana - Referent comp. contabilitate7. Munteanu Veronica - referent comp. contabilitate8. Neagovici Gabriela - Referent comp. investitii9. Barbus Radu - Consilier comp. urbanism10. Ola Daniel ? Consilier comp. achizitii publiceAioanei Teodora - consilier local . Bularca Gelu - consilier localBuzea Constantin - consilier localIagar Constantin - consilier localIliuta Vasile - consilier localLunev Mircea Doru - consilier local Modroiu Tiberiu - consilier localPiri Gabriela Ioana - consilier localNitu Gheorghe - consilier local Popica Aurel - consilier local Preda Mihai - consilier localRadu Neculai - consilier localTodoran Florin Constantin - consilier localUngurean Gheorghe - consilier local Persoane juridice/fizice romaneA. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avand cod CAEN conform proiectare si asistenta tehnica pentru proiectareB. Se va atasa Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, a carui informati sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toatedatele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul prezentarii in copie a certificatului constatator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/ copie legalizata.Persoane juridice/fizice straineA. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avand cod CAEN conform proiectare si asistenta tehnica pentru proiectare.B. Se va atasa certificatul constatator sau documente emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe anul 2011, ofertantul va prezenta in sustinerea acestei cerinte bilantul contabil inregistrat si vizat de organele competente sau, orice alte documente care contin datele continute de bilantul contabil aferent anului 2011 pentru echivalenta in euro se va lua in calcul cursul mediu comunicat de BNR pentru anul 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimi 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) care sa cuprinda minim un contract de asistenta tehnica a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 55.000 lei, documente edificatoare certificate/documente recomandari emise sau contrasemnate de beneficiarii serviciilor.Pentru echivalenta in euro se va lua in calcul cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Cerinta obligatorie: minim o recomandare Documente edificatoare : recomandare in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul In caz de neprezentare, nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestora avand ca efect descalificarea ofertantului., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii de care ofertantul dispune in vederea indepliniri contractului care trebuie sa contina cel putin urmatoarele: imprimanta minim 1 buc, computer min 1 buc.Documente edificatoare : - Formular 10. In caz de neprezentare, nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestora avand ca efect descalificarea ofertantului., Informati referitoare la personalul de specialitate de care ofertantul dispune pentru indeplinirea obiectivului contractului.Personalul minim necesar este urmatorul: Sef proiect - arhitectArhitect proiectantInginer proiectant constructiiInginer/subinginer proiectant contructiiInginer proiectant instalatiiDocumente ce trebuiesc depuse pentru in sustinerea cerintei de calificare: CV-uri, copii diplome, certificari/atestari. Complectarea formularului 17In caz de neprezentare, nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestora avand ca efect descalificarea ofertantului., Ofertantul-lider, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului. Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin semnarea acordului de asociere de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei. Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea treb, Se va completa formularul D cu subcontractantii si specializarea acestora. Daca este cazul, ofertantul va preciza partea din contract pe care urmeaza sa o subcontracteze si datele de recunoastere/identificare ale subcontactantului. -certificate de calitate ISO 9001, si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii, - certificate ISO 14001, si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea protectiei mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2012 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer