Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor pentru Proiect integrat: 1.Asfaltare drumuri comunale si strazi in comuna Hida, jud. Salaj; 2. Construire gradinita comuna Hida; 3. Modernizare camin cultural Racis, comuna Hida, jud. Salaj; 4. Punerea in v


Detaliu pentru invitatia numarul 334708
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA HIDA (PRIMARIA COMUNEI HIDA)
Numar invitatie: 334708/31.08.2012
Denumire contract: Asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor pentru Proiect integrat: 1.Asfaltare drumuri comunale si strazi in comuna Hida, jud. Salaj; 2. Construire gradinita comuna Hida; 3. Modernizare camin cultural Racis, comuna Hida, jud. Salaj; 4. Punerea in valoare si introducerea in circuitul turistic al ariei protejate gresiile de la Stanca Dracului, comuna Hida jud. Salaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HIDA (PRIMARIA COMUNEI HIDA)Cod fiscal: 4792272, Adresa: Hida, Hida, Telefon: 0260.628565, Fax: 0260.628565
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Hida, str. Sfatului, nr. 1, jud. Salaj, Hida, Romania, cod postal: 457175, telefon: +40 260628565, fax: +40 260628565, persoana de contact: Balota Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Hida, str. Sfatului, nr. 1, jud. Salaj, Hida, Romania, cod postal: 457175, telefon: +40 260628565, fax: +40 260628565
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor pentru Proiect integrat: 1.Asfaltare drumuri comunale si strazi in comuna Hida, jud. Salaj; 2. Construire gradinita comuna Hida; 3. Modernizare camin cultural Racis, comuna Hida, jud. Salaj; 4. Punerea in valoare si introducerea in circuitul turistic al ariei protejate gresiile de la Stanca Dracului, comuna Hida jud. Salaj
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asistenta tehnica prin diriginti de santier pe durata executiei lucrarilor pentru Proiect integrat: 1.Asfaltare drumuri comunale si strazi in comuna Hida, jud. Salaj; 2. Construire gradinita comuna Hida; 3. Modernizare camin cultural Racis, comuna Hida, jud. Salaj; 4. Punerea in valoare si introducerea in circuitul turistic al ariei protejate gresiile de la Stanca Dracului, comuna Hida jud. Salaj
II.1.6) CPV: 71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de particip.este de: 1968 leiValabilitatea garantiei de particip. este de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a oferetelor. Se va constitui printr-una dintre urmatoarele forme conform art. 86, alin. (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - Virament in contul RO38TREZ5615006XXX000191, TREZORERIA Zalau, (se va prezinta OP in copie/original) sau- Printr-un instrum. de garant. emis de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari- in original. sau- Depunerea la caseria comunei Hida a sumei in numerar. (se va prezenta chitanta in copie)Garantia de particip. se va returna de autorit. contractanta conf. art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006.Instrumentele de garantare emise de societati bancare sau de asigurari vor contine obligatoriu si formularea: , ,In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contract. va retine contestatorului din garantia de particip. in Conf. cu art. 278¹, alin. (1) din OUG 34/2006 suma de: 984 leiOfertantii care doresc sa benefic. de preved. Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile tuturor operat. economici implicati (Asociatunic/Asociati/Sustinator tert), privind incadrarea la categoria IMMNota: echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
1. Cuantumul: 10% din valoarea contractului.2. Modul de constituire: - in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In situatia constitiurii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contul de garantie distinct la dispozitia autoritatii contractante se va deschide la Trezoreria statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiileprevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executie poate fi de 5 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Art. 1801) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 3.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat si tert sustinator (unde este cazul).2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 4b.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3) Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 6.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant.4)Prezentarea , ,Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006? - Formular 7, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: PETRUS DUMITRU PRIMARTIBENSCHI AUREL-DANUT VICEPRIMARBALOTA DUMITRU-DORIAN SECRETAR COMUNASOUCA MARIA REFERENT-CONTABILSIMPETREAN ALINA-IOANA INSPECTOR-TAXE SI IMPOZITEBLAGA CALIN CONSILIER LOCALCLITAN DOREL CONSILIER LOCALCOPACIU PETRU CONSILIER LOCALCAMPEAN-MARIAN ALEXANDRU CONSILIER LOCALGROZA GRIGORE CONSILIER LOCALMURESAN FILIP CONSILIER LOCALPOP IOAN CONSILIER LOCALRUS IOAN CONSILIER LOCALRUS IOAN-DANIEL CONSILIER LOCALUNGURUSAN IOAN CONSILIER LOCALAcest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator (unde este cazul).5)Certificat constatator fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.6)Certificat constatator fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copielizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.Certificatele constatatoare fiscale se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata exigibile.La cererea comisiei de evaluare candidatul va prezenta documentul original.Aceste documente se vor prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat .7) Prezentarea unei declaratie privind calitatea de participant la procedura.Acest formular se va prezenta de catre Ofertantii/Fiecare membru al asocierii/ tertul sustinatorSe va prezenta formularul nr. 5 din sectiunea Formulare in originalNota: Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, va fi acceptata si o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana. 1) Se va prezenta Certificatul constatator ORC, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ONRC din care sa rezulte : - obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului procedurii;In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale dintara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte urmatoarele: ? obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;? nu sunt inscrise mentiuni speciale privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 190000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de desfasurare, beneficiari., Cerinta nr. 2Experienta similara: - Se va prezenta o lista a principalelor servicii similare cu cerintele caietului de sarcini, prestate in ultimii 3 ani, in original.- se va prezenta : cel putin un contract de servicii privind dirigintia de santier pentru specialitatea drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe apa; Valoarea contractului prezentat drept experienta similara sa fie de minim 66000 lei fara TVAcel putin un contract de servicii privind dirigintia de santier pentru specialitatea constructii civile si industriale; Valoarea contractului prezentat drept experienta similara sa fie de minim 25000 lei fara TVA- cel putin cate o recomandare din partea unui beneficiar pentru prestarea serviciilor similare cu obiectul contractului, Cerinta nr. 3Lista cu persoanele responsabile, cu personalul implicat in realizarea contractului.Se solicita: minim 1 persoana certificata ca diriginte/inspector de santier in domeniul Constructii civile, industriale si agricole -categoria de importanta C.minim 1 persoana certificata ca diriginte/inspector de santier in Drumuri si poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu-categoria de interes judetean., minim 1 persoana certificata ca diriginte/inspector de santier in domeniul Instalatii electrice.minim 1 persoana certificata ca diriginte/inspector de santier in domeniul Instalatii sanitare, termoventilatii., Cerinta nr. 4informatii privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresasubcontractantilor, specializarea acestora, partile din contract pe care le vorexecuta acestia, valoarea subcontractata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP de la sectiunea documentatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer