Achizitie publica - Asistenta Tehnica pentru evaluarea independenta a Procedurilor de licitare in proiectul Managementului Integrat al Deseurilor Solide in Judetul Arges, Etapa II
Detaliu pentru invitatia numarul 340302
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340302/28.11.2012
Denumire contract: Asistenta Tehnica pentru evaluarea independenta a Procedurilor de licitarein proiectul Managementului Integrat al Deseurilor Solide in Judetul Arges, Etapa II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL ARGESCod fiscal: 4229512, Adresa: Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Telefon: +40 248220075, Fax: +40 248220137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Romania, cod postal: 110035Registratura Consiliului Judetean Arges, camera 22 parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea, Nr.1, Mun.Pitesti, Jud.Arges Romania, etaj IV, camera 180
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta Tehnica pentru evaluarea independenta a Procedurilor de licitarein proiectul Managementului Integrat al Deseurilor Solide in Judetul Arges, Etapa II
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului este evaluarea externa de specialitate a ofertelor depuse in cadrul Procedurilor de atribuire a contractelor de lucrari, in proiectul Managementului Integrat al Deseurilor Solide in Judetul Arges, Etapa II? si intocmirea rapoartelor de specialitate destinate sa faciliteze comisiilor de evaluare adoptarea deciziilor in cadrul procesului de analiza a ofertelor si de stabilire a ofertei/ofertelor castigatoare
II.1.6) CPV: 79418000-7 - Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 244, 860 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 4897 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat lei, echivalenta se va face la cursul BNR din data de: 15.11.2012, 1 euro=4, 5379Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire/depunere a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul Autoritatii contractante, comunicat la cererea ofertantului;In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma de 2.449 LEI, conform art. 2781*) alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. (Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011;In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl priv neincadrarea in prevederile art.180Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Doc de confirmare : -Decl pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 );
-Cazier judiciar al operatorului economic;
-Cazier judiciar al administratorului/directorului general.Doc solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.-Decl privind neincadr in art. 181 din OUG 34/2006Autorit contr nu va califica ofertantul care inregistr datorii la buget consolidat si la cel local (indif de cuantum) ? doc prez trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru pers juridice romane doc se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru pers juridice straine doc se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Doc de confirmare: -Decl pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 );
-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre Bugetul general consolidat sau echivalent;
-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre bugetul local sau echivalent.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.-Decl "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Decl pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 ).-Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Doc de confirmare : Decl pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 ).Doc solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator, daca este.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul art mentionat sunt: Presedinte CJArges-Nicolescu Constantin; Consilieri judeteni: Cocaina Mihai Andrei, Clipici Marian, Bica Danut, Bratu Ion Gabriel, Diaconescu Nicolae Nicusor, Dumitrache Radu, Enache Valentin Viorel, Fulga Marian, Glisca Ion, Jinga Valerian, Lazar Ion ? Cornel, Manu Constantin Dan, Marasoiu Dorin, Mihailescu Vasile, Moise Dumitru, Nicolaescu Marius Florinel, Oprescu Ionela Simona, Paul Luminita, Polexe Constantin, Popa Ion, Postelnicescu Marius Dorel, Prunaru Iulian, Tecau Grigore Florin, Teodorescu Catalin Florin, Tica Manuel, Sandu Elena, Sirbu Gheorghe, Soare Florinel Leonard, Sofianu Narcis Ionut, Stefan Adrian, Stocheci Cristina Mariana, Szakacs Mihai, Velcea Nicolae, Voicu Vasile Dorin. Secretar Judet-Raducanu Viorica; Aparat propriu CJ: Ciobanu Alisa, Eftime Tatiana, Voicu Constantin, Toteanu Dorian, Florescu Mirela, Gheorghe Aurelian, Sovar Catalin, Dinca Dragos, Dumitrescu George, Molfea Adriana, Bratu Roxana. Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru alasocierii. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de ORC de pe langa Trib Teritorial, valab la data limita de dep a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activit principal/ secundar relev pentru obiectul prezentei achizitii;Pentru pers juridice straineDoc de confirmare: -Prez dedoc care dov o forma de inreg / atestare ori apartenenta profesionala, conf legii tarii de rezidenta a op economic;
-prezentarea Certif de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o decl valab pentru anul calendaristic in cursInainte de transm comunicarii priv rezultatul proc de atribuire, la solicitarea autorit contr, ofertantul clasat pe locul 1 va prez pt conformitate, Certif constatator emis de ONRC, original sau copie legaliz.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau doc solicit mai sus, vor fi prez de catre fiec membru alasocierii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I.Cifra de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu suma de 450.000 lei.Doc relevante: -bilantul contabil pe ultimii 3 (trei) ani, sau extr de bilant inregistr la org competente, raport de audit, dupa caz, sau doc echival.Pentru conversia in RON, daca sit financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in consid cursul mediu de ref publ de BCE pentru anul respectiv.Daca ofertantul isi demonstr sit ec si financ invocand si sustinerea acordata de alta pers (cf art. 186 din OUG 34/2006), are oblig de a dovedi sustinerea de care benef, prin prez unui angajament ferm al pers resp, completat cf F nr. 7A, in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofertantului res financiare invocate.Persoan ce sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in sit care determ excluderea din proc de atribuire cfart. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani minim 1 contract in cadrul caruia sa fi desfasurat activitati similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Ofertantul va prezenta urmatoarele: -Lista principalelor prestari servicii din ultimii 3 ani, (F nr.8);
-Experienta similara ca prestator (F nr. 8A)-Prezentare certificate/documente care sa confirme prestarea serviciilor respective, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Recomandari din partea beneficiari/clienti, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nr de ani solicitati pt demonstrarea experientei similare, se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii., Utilaje/DotariDeclaratiaprivind dotarile specifice pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractelor, astfel incat sa permita prestarea serviciilor la un nivel de calitate ridicat si in timp optim, se va completa F nr. 14, impreuna cu anexa si cu orice doc relevante.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii., Personal solicitat: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Este obligatoriu ca din echipa de proiect sa faca parte cel putin: -1 Expert tehnic cu studii superioare in domeniul constructiilor civile sau industriale/imbunatatiri funciare si ingineria mediului; experienta: participarea in minim un contract de servicii similare;
-1 Expert financiar cu studii superioare in domeniu economic; experienta: participarea in minim un contract de servicii similare;
-1 Expert juridic cu studii superioare in domeniu juridic; experienta: participarea in minim un contract de servicii similare;, Pentru personalul cheie se va prezenta: -Informatii privind Personal propus pentru indeplinirea contractului conform ? F nr. 15.-CV ? conform anexei la F nr. 16;
-diplome, autorizatii/certificate de atestare profesionala;
- angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane).Ofertantii vor prezenta lista comuna (in cazul asocierii) cu expertii cheie propusi pentru implementarea contractului, cu nominalizarea expresa a pozitiei pe care o ocupa fiecare in cadrul contractului., Informatii privind asocierea operatorilor economici.Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul va fi conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Acordul de asociere (F nr. 3A), in original.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care oferta include subcontractanti, se va completa F nr. 13 -Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de sub-contractanti si specializarea acestorasi anexa la F 13), cu denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea serviciilor care urmeaza a le executa subcontractantul / subcontractantii;Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Nota: In cazul unei asocieri, formularele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare., In cazul in care ofertantulisi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform F nr. 8B, 8C, 8D si 8E in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens F nr. 6. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de management al calitatii trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 15:49