Achizitie publica - Asistenta tehnica pentru implementarea subproiectelor prin specialisti si diriginti de santier
Detaliu pentru invitatia numarul 316461
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Cod de identificare fiscala: R14273221
Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, ARIPA DINICU GOLESCU, ET. 2, CAM. 31, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti
Telefon: 021/ 316.73.83/0374/200.931/200.932
Fax: 021/ 3167381
Denumire invitatie: Asistenta tehnica pentru implementarea subproiectelor prin specialisti si diriginti de santier
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Asistenta tehnica pentru implementarea subproiectelor prin specialisti si diriginti de santier, in conformitate cu anexa nr. 1 la Legea nr. 224/2007 si prevederilor punctului 3.6., al. b, din Metodologia de elaborare a devizului general aprobata prin H.G. nr. 28/2008, din cadrul proiectului: ?Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile cu o populatie de pana la 50.000 de locuitori?, subproiectul: ?Reabilitarea si extinderea partiala a retelelor deapa si canalizaredin orasul Pucioasa , judetulDambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.09.2011 13:53
Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Piata Natiunile Unite nr. 8, bloc 108, sector 5, Bucuresti.
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Natiunile Unite nr. 8, bloc 108, sector 5, Bucuresti.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
Valoare estimata: 79, 665.45 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. eligib; Decl. ?Certif.de part. la licit. cu of. independ?, Decl. priv. neîncad. la art. 181/OUG nr. 34/2006; Cazier judiciar; Certif. fiscal; Certif. de atest. fiscala; Certif. de înreg.; Certif. constatator; Bilant contabil la 31/12/2010; Decl. priv. cifra de af. în dom. de activ. aferent ob. contr. care vizeaza activ. din cel mult ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) mai mare sau egala cu 32.000 Euro, în masura în care info. respective sunt disponibile; Fisa de info. privind exp. similara; Lista princip. serv. ex. în ultimii 3 ani; Of. vor face dovada prestarii unor servicii de supraveghere a lucrarilor finalizate sau in curs de finalizare in ultimii 3 ani, prezentand un contract cu o valoare de 16.000 Euro; Res. tehnice; Res. umane; ISO-9001;
Site-ul: ?www.e-licitatie.ro > Proceduri de atribuire > Cerere de oferta> Invitatie de participare?Garantia de participare :1200 Lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Organizarea si metodologia aplicata
25
Descriere: Organizarea si metodologia aplicata, total 25 puncte, din care: - organizare si planificare in timp a activitatilor pe durata contractului - 2 puncte- prezentarea graficului de prezenta pe santier - 15 puncte- sistem propus pentru raportarea si sistemul de comunicarecu autoritatea contractanta - 8 puncte
Gradul de intelegere a obiectivelor proiectului
15
Descriere: Gradul de intelegere a obiectivelor proiectului, total 15 puncte, din care: - prezentarea aspectelor esentiale in indeplinirea contractului - 5 puncte- identificarea riscurilor care pot afecta indeplinirea contractului, recomandari pentru eliminarea riscurilor fara a afecta cerintele din caietul de sarcini - 10 puncte