Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asistenta tehnica pentru managementul proiectului LIFE 10 ENV/RO/729 ?Noi materiale de constructii obtinute prin reciclarea eco-sustenabila a deseurilor industriale ? EcoWASTES?


Detaliu pentru invitatia numarul 332783
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIU
Numar invitatie: 332783/31.07.2012
Denumire contract: Asistenta tehnica pentru managementul proiectului LIFE 10 ENV/RO/729?Noi materiale de constructii obtinute prin reciclarea eco-sustenabila a deseurilor industriale ? EcoWASTES?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIUCod fiscal: 4597441, Adresa: B-dulRepublicii nr 1, Targu Jiu, Telefon: 0253/211675, Fax: 0253215794
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Eroilor Nr. 30, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210152, telefon: +40 253211675, fax: +40 253215794, persoana de contact: PopescuLuminita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DirectiaGeneralaAdministrativa aUniversitatiiConstantinBrancutidinTarguJiu , str. Unirii , nr. 36 , TarguJiu, Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta tehnica pentru managementul proiectului LIFE 10 ENV/RO/729?Noi materiale de constructii obtinute prin reciclarea eco-sustenabila a deseurilor industriale ? EcoWASTES?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asistenta tehnica pentru managementul proiectului LIFE 10 ENV/RO/729 ?Noi materiale de constructii obtinute prin reciclarea eco-sustenabila a deseurilor industriale? (?New building materials by eco-sustainable recycling of industrial wastes? ? EcoWASTES).
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 645 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 2200 lei. Scrisoarede garantie bancara emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau O.P. depus in contulUniversitatii ?Constantin Brancusi": RO95TREZ3365005XXX001913 deschis la Trezoreria Targu Jiu. Originalul scrisorii de garantie sau o copie lizibila a OP-ului, conform cu originalul va fi depus impreuna cu toate documentele de calificare.In cazul ofertantilor care sunt in categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat ? conform Formular GP din Sectiunea III. Valabilitatea garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (60 de zile de la data limita de depunere aofertelor).In cazul in care ofertantul depune contestatie iar C.N.S.C respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractuluiun procent de 1% conform art. 278^1, alin. 1, lit a) din O.U.G. 34/2006
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului.In cazul ofertantilor care sunt in categoria IMM, se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat?F18-se constituie in termen de 15 zile lucratoare de la data semnarii contract. de catre ambele parti si se restituie prestat. in cel mult 14 zile de la data achitarii facturii finale, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei.GBE se constituie astfel: a) Scrisoare de garantie bancara de buna executie;b) Prin retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul 2 (Declaratie privind eligibilitatea), completat.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul 3 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181), completat.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de serviciiCerinta nr. 3.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. art. 69 alin (1) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul 4 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 alin 1 din O.U.G. nr. 34/2006), completat.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaPersoanele care detin functii de decizie in cadrul universitatii: - Prof. univ. dr. Moise Bojinca ? rector, - Prof. univ. dr. Mihai Cruceru ? prorector, - Prof. univ. dr. Liviu Marius Cirtina? prorector , - Ec. Ion Bazoc ? director general administrativ; Jr. Virgil Ion Popovici- consilier juridic; Ec. Marica Madalina Mirabela, manager proiect; - Prof.univ.dr.ing. Popescu Luminita Georgeta.Cerinta nr. 4.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte documente privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: - Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale (sanatate, pensii, somaj), din care sa reiese ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie conform cu originalul, formular tip eliberat de autoritatile competente.- Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local, din care sa reiese ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie?conform cu originalul? eliberat de organele abilitate.Documentatiile pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Persoane juridice straine vor depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxele catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare -tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), dupa cum am exemplificat pentru persoanele juridicedin Romania. Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana si legalizate.Cerinta nr. 5. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la proceduraFormularul 1a (Declaratie privind calitatea de participant la procedura), completat.Cerinta nr. 6. Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in cooncordanta cu regulile de concurenta, conform OrdinuluiANRMAP nr. 314/2010privind punerea in aplicarea certificatului departicipare la licitatii cu oferta independenta. Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la proceduraFormularul 1b (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), completat. Cerinta nr. 1, Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate serviciile supuse procedurii de achizitie.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straineCerinta nr. 2 Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este resident - (traduceri in limba romana). Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate serviciile supuse procedurii de achizitie.Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu au activitati corespunzatoare obiectului achizitiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Cifra de afaceri medie pe anii2009, 2010 si 2011 in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluisa fie de cel putin 225.000 lei.Pentru conversia valutara se va utiliza cursul mediu anual al Bancii Nationale Romane, dupa cum urmeaza: 2009:4, 2399, 2010:4, 2099 si 2011:4, 2677.In cazul unei asocieri, pentru indeplinirea Cerintei nr.1 (cifra de afaceri) se vor avea in vedere precizarile art. 186 al.3 din O.U.G. 34/2006: ?Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.?, Cerinta nr. 2. Bilanturilecontabilela31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele fiscale competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani minim un contract cu obiect similar si de o valoare minim egala cu valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuit (112.645 lei)., Cerinta nr.2 Pentru asigurarea optima a managementului contractului Consultantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie un personal de minim 3 (trei) experti, din care: , -Responsabil/Coordonator contract - un absolvent de studii superioare de lunga durata sau echivalent, cu experienta profesionala generala de minim 5 ani care sa fi participat ca lider de echipa/consultant coordonator echipa management/manager de proiect pentru un proiect similar(acesta va fi prezent la sediul beneficiarului coordonator si al partenerilor in mod obligatoriu cate o zi pe saptamana la fiecare, minim 5 ore/zi la fiecare, si ori de cate ori este nevoie in functie de situatiile neprevazute ce pot interveni, rezultand un numar de minim 80 de ore/luna)., -Expert financiar ? un absolvent de studii superioare economice de lunga durata care sa fi participat la implementarea a minim un proiect similar (acesta va fi prezent la sediul beneficiarului coordonator si al partenerilor in mod obligatoriu cate o zi pe saptamana la fiecare, minim 5 ore/zi la fiecare, si ori de cate ori este nevoie in functie de situatiile neprevazute ce pot interveni, rezultand un numar de minim 80 de ore/luna)., -Expert achizitii publice ? un absolvent de studii superioare de lunga durata cu experienta in derularea procedurilor de achizitie publica la minim un proiect similar (acesta va fi prezent la sediul beneficiarului coordonator si al partenerilor in mod obligatoriu cate 3zile pe saptamana la fiecare, minim 4 ore/zi la fiecare, si ori de cate ori este nevoie in functie de situatiile neprevazute ce pot interveni, rezultand un numar de minim 48 de ore/luna). CERTIFICAT S.R. E.N. ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare. Pretul ofertat pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului se acorda 40 puncte; b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: PPret(n) = [pret minim ofertat/pret(n)] x punctajul maxim alocat [40]
Identificarea, descrierea si argumentareariscurilor care pot afecta executia contractului, recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele CS
60
Descriere: Se va regasi detalierea la punctul IV.4.1.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: dinSEAP, site-ulwww.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Comisia Europeana, Instrument Financiar Life)
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer