Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Asistenta tehnica pentru managementul proiectului LIFE 11 NAT/RO/825 Managementul Conservativ al Habitatelor 4070 si 9260 in ROSCI 0129 Nordul Gorjului de Vest - NORTHWESTGORJ?


Detaliu pentru invitatia numarul 341458
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia Pentru Protectia Mediului Gorj
Numar invitatie: 341458/27.12.2012
Denumire contract: Asistenta tehnica pentru managementul proiectului LIFE 11 NAT/RO/825 Managementul Conservativ al Habitatelor 4070 si 9260 in ROSCI 0129 Nordul Gorjului de Vest - NORTHWESTGORJ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Pentru Protectia Mediului GorjCod fiscal: 4448180, Adresa: Gorj, Str. Unirii Nr.76, Targu Jiu, Telefon: +40 0746248645, Fax: +40 0253212892
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Gorj, Str. Unirii Nr.76, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210143, telefon: +40 0746248645, fax: +40 0253212892, persoana de contact: Ionut Mocircioiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Gorj, Str. Unirii Nr.76, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210143
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Asistenta tehnica pentru managementul proiectului LIFE 11 NAT/RO/825 Managementul Conservativ al Habitatelor 4070 si 9260 in ROSCI 0129 Nordul Gorjului de Vest - NORTHWESTGORJ?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asistenta tehnica pentru managementul proiectului LIFE 11 NAT/RO/825 Managementul Conservativ al Habitatelor 4070 si 9260 in ROSCI 0129 Nordul Gorjului de Vest - NORTHWESTGORJ?
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 313, 437 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 6200 lei ? si se constituie conform prevederilor de la articolele 84, 85, 86 alin(1), 87 si articolul 88 din HG 925/2006 cu modificarile si actualizarile de rigoare. Avind in vedere valoarea garantiei de participare, aceasta nu se constituie prin casieria unitatii. Perioada de valabilitate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Conforn articolelor 89, 90, 91, 92 din HG 925/2006 actualizata cu modificarile ulterioare. Cuantumul garantiei va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 si 181 si la art. 69 alin (1) din O.U.G. nr. 34/2006. Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie privind eligibilitatea, Formularul Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 si Formularul Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute art. 69 alin 1 din O.U.G. nr. 34/2006, completate. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si/sau 181 si/sau art. 69 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul APM GORJ: - Dr.ing Giorgi Nicolae -Director Executiv; ing.jr Juveloiu Elisabeta - Manager Proiect ; Sfirlogea Emilia - expert tehnic; Mocircioiu Ionut-consilier ;Andronie Corina-expert financiar; Avram Consuela-expert ethnic. Cerinta nr. 4.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale (sanatate, pensii, somaj), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie conform cu originalul, formular tip eliberat de autoritatile competente. Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local, din luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa evidentieze faptul ca operatorul nu are restante la nivelul lunii anterioare depunerii ofertei.Persoane juridice straine vor depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxele catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare -tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), dupa cum am exemplificat pentru persoanele juridice din Romania. Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana si legalizate. Cerinta nr. 5. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul 1a (Declaratie privind calitatea de participant la procedura), completat.Cerinta nr. 6. Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in cooncordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010privind punerea in aplicarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul 1b (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), completat. Cerinta nr. 1, Certificat Constatator eliberat de Of.Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate serviciile supuse procedurii de achizitie. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Pentru persoane juridice/fizice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este resident - (traduse in limba romana). Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu au activitati corespunzatoare obiectului achizitiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Cifra de afaceri medie pe anii 2009, 2010, 2011 in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie de cel putin 600.000 lei. Pentru conversia valutara se va utiliza cursul mediu anual al Bancii Centrale Europene, dupa cum urmeaza: 2009:4, 2396, 2010:4, 2106:2011:4, 2387. Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul 5 (Informatii generale), completat. Prezentarea rezultatului ultimelor 3 exercitii financiare ? copii conforme -Bilanturilecontabile la31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele fiscale competente In cazul unei asocieri, pentru indeplinirea Cerintei nr.1 (cifra de afaceri) se vor avea in vedere precizarile art. 186 al.3 din O.U.G. 34/2006: ?Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani minim un contract similar sau mai multe contracte/proiecte similare, a caror valoare cumulata sa fie minimum 310.000 lei fara TVA. Se va atasa de catre operatorii economici participanti la procedura Formularul 6 Ofertantul va completa si prezenta Formularul 7 privind detalirea experientei similare din sectiunea Formulare.Prestarile de servicii se confirma conform prevederilor art. 188 alin.(2) litera a) privind prestarea serviciilor de Asistenta tehnica pentru managementul unui proiect finantat din fonduri europene, la care se va anexa recomandarea din partea beneficiarului (in original)., Cerinta 2. Consultantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie un personal de minim 3 consultanti, din care: 1 absolvent studii superioare de lunga durata, cu experienta minim 3 ani ca manager de proiect/consultant coordonator la implementarea a minim un proiect similar, finantat din fonduri internationale; 1 consultant financiar absolvent de studii superioare economice cu experienta minim 2 ani in specialitate si care sa fi participat la implementarea minim 1 proiect finantat din fonduri internationale; 1 expert in management si monitorizare cu studii superioare si experienta in derularea proiectelor cu finantare directa de la CE ? participarea in minim un proiect similar finantat din fonduri internationale. Dovedirea indeplinirii acestui nivel se face obligatoriu cu copii diplome studii superioare, atestate, contracte de munca/ colaborare/ prestari servicii si prin CV-uri anexate pentru fiecare persoana din cele 3 solicitate, si declaratii de disponibilitate CERTIFICAT S.R. E.N. ISO 9001 sau echivalent, Se va prezenta o copie lizibila a acestuia, semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: : Punctajul pentru factorul de evaluare. Pretul ofertat pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului se acorda 60 puncte; b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pfinanciar (n) = (Pmin/Pn) x 100, la care se aplica ponderea de 60 %. Pn = pretul ofertei curente; Pmin = pretul cel mai scazut dintre preturile ofertelor. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru prestarea serviciilor solicitate prin caietul de sarcini, fara TVA.
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor
40
Descriere: Pentru orice alt numar de riscuri identificate in cadrul ofertei si pentru care sunt descrise si recomandarile/strategiile de reducere/eliminare a lor, se va aplica formula Pn=(NIRn /NIR)x40 unde NIRn=numar riscuri identificate in oferta ?n?NIR=numarul maxim de riscuri, rezultat prin compararea ofertelor. Oferta care nu analizeaza cel putin toate riscurile incluse deja in Caietul de Sarcini, va fi considerata neconforma. In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti care au acumulat punctaje finale identice si care ar ocupa locul 1 intr-un clasament al ofertelor admisibile, departajarea se va realiza conform precizarilor de la punctul VI.3.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in format electronic prin intermediul SEAP si in zilele lucratoare prin e-mail in urma unei solicitari transmise la adresa [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Comisia Europeana, Instrument Financiar Life)
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer